Skocz do zawartości
FUHRER

 zaakceptowane redaktor v2

Rekomendowane odpowiedzi

Imię: Mikołaj
Wiek: 26
Staż na forum: Rejestracja w 2021 roku. 
Doświadczenie w pełnieniu podobnej funkcji: Pełniłem już taką funkcję u Was na forum, a no i - gimbaza xD 
Znajomość zasad pisowni ortograficznej, stylistyki, gramatyki [x/10]: Ciężko określić, ale daje sobie takie mocne 7,5/10
Ilość wolnego czasu na pełnienie funkcji Redaktorskiej: Dość sporo. Niedługo wracam do swojej pracy, więc tego czasu będzie jeszcze więcej *głównie w weekendy* na publikacje.
Napisz coś o sobie: Za dużo się nie zmieniło, nadal jestem kierowcą zawodowym, a w wolnym czasie pykam na mirku :D zamiłowanie do alkoholu nie zmieniło się przez te kilka miesięcy. xD

Przykładowy wywiad (najważniejszy podpunkt, musi być napisany wedle stylistyki, gramatyki, ortografii na najwyższym poziomie): Proszę. 

 

 

Edytowane przez FUHRER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tak, przyda sie nowy redaktor może ożywi ten dział ktoś w końcu, bo nie widać tu nic wiecej niz jakies pytanie dnia, co nawet.. to jest robione co pare dni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Myślę, że jest on odpowiednią osobą na to stanowisko, umie pisać poprawnie i z sensem, co jest tutaj kluczowe. Jego wywiady, które tutaj dołączył, były jak najbardziej w porządku, dało się je przeczytać i potrafiły wciągnąć. Z racji, iż już od dłuższego czasu redakcja chyli się ku upadkowi, o ile już nie upadła, to taka 'nowa twarz' może sprawić, iż ten dział na forum odżyje i pięknie rozkwitnie. Także myślę, że decyzja jest prosta, należy brać póki oferuje swoje usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Witaj! Twoje podanie zostało zaakceptowane przez administratorów.
W celu dopełnienia formalności prosimy o kontakt. Gratulujemy, mamy nadzieję na owocną współpracę oraz życzymy wielu sukcesów.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza