Skocz do zawartości
kapec231

 ub unban

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick podczas grania:kapeć
Godzina, data zdarzenia:11.01.2024
Mapa:de_dust2
Link do screenów:https://megawrzuta.pl/download/d9590204fa3351ee8acee7aa3e8313da.html
STEAM_ID / IP:STEAM_0:1:1632935
Dodam cos na swoja obronę, że posiadam słuchawki i słyszę gdy ktoś się rodzi na deathmathu niedaleko mnie. :)
Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Okej, jestem świadom że posiadasz słuchawki, ale słuchawki nic ci nie dadzą jeżeli gracz stoi albo jest daleko, a ty wychylasz sie wcelowany w niego, ja osobiście chiał bym zoabczyć twoje demko

 

@RedBull508 nie całe 330 mam na STEAM a w 1.6 gram od ok 10 lat, z czego to nie jest pierwszy serwer na którym jestem adminem, na jednym byłem opiekunem i to takim że tam głównie wh z cheatów było używanem, a wsm to jest 3 serwer na którym jestem adminem

 

@RedBull508czytaj ze zrozumieniem, i gdybyś chociaż grał na naszych serwerach to byś wiedział o jakich demkach pisze, + gdybyś sam miał doświadczenie na temat cheatów albo byś chociaż czytał na ten temat i testował to byś wiedział że na steam są cheaty które oszukują ssy, a nie ma takiego programu który oszukuje demka, dla tego one są nagrywane, a wogóle to czemu ty się tutaj wypowiedź skoro ban ciebie nie dotyczy ani nie jesteś w jaki kolwiek sposób z nim powiązany. I jeżeli nie wierzysz w moje doświadczenie mogę na pv wysłać ci link do podania które kiedyś przyjmowałem jako opiekun, ale na pv bo to inna sieć 

 

@kapec231 dla tego napisałem że chciał bym zobaczyć demko z twojej perspektywy

Edytowane przez Piesy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Lol słyszę, że typ się rodzi to co mam mieć celownik w górzę? :D

@PiesyOdnośnie demka to chętnie udostepnię, bo nie mam nic do ukrycia dostałem tyle banów w życiu że gdyby nie unbany to bym nie miał gdzie grać haha :D

Edytowane przez kapec231
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png