kaboom!. Napisano 21 Stycznia #699498 Udostępnij Napisano 21 Stycznia Sprawy związane z trybem DM: -Brak komendy RTV - Brak możliwość nominowania map (Komenda /maps) - Błędna informacja na czacie informująca o godzinach trwania Dm'a. - Na wielu mapach spawny nie są ustawione pod tryb DM. (W dużym skrócie dalej obie drużyny respią się na swoich respach zamiast w losowych miejscach.) - Po wyrzuceniu broni klawiszem "G" lub utracie jej przez perki, które ją wyrzucają bronie nie zostają na ziemi tylko znikają. (Na normalnym trybie wszystko śmiga dobrze) Sprawy związane z perkami: Skafander redukcyjny - Perk ten blokuje obrażenia z noża 1/1. Według opisów powinien on jedynie zmniejszać obrażenia, a nie blokować natychmiastowe zabicie. Porażające naboje (Rzadkie), oraz Przeklęte naboje(Legendarne) - Oba perki dają nam to samo z taką różnicą, że porażające mają 1/2-4 na wyrzucenie, a przeklęte 1/4, według tego porażające są lepsze, a mimo są w tej słabszej kategorii od przeklętych. Proponuję jakoś zmodyfikować perk Przeklęte naboje aby nie było na serwerze 2 takich samych perków. Esencja DGL, oraz Tajemnica taliba - To samo co wyżej oba perki dają nam dokładnie to samo, przydałoby się zmienić działanie któregoś z nich. Szalony rusher - Perk ten ma 1/1-7 na natychmiastowe zabicie. Na ten moment perk jest zbyt mocny. Gdy wylosuje się 1/1 lub 1/2 gra staje się zbyt łatwa. Proponuję osłabić perk aby miał stałe 1/4. Grawitacja - Perk nie działa. Wyposażenie elitarnego wsparcia - Przydałoby się trochę zmniejszyć prędkość poruszania tą rakietą, bo w odróżnieniu od Predator missle, rakieta w perku jest znacznie szybsza. Oprócz tego przy użycie perku cały czat zaśmieca nam się info "Steruje" "Nie steruje" przy testowaniu chyba tego nie wyłączyliście. Chińska dezercja - Dodałbym do tego perka dodatkowe +5 obrażeń z Ak, które dostajemy, bo tak to perk nie porywa. Wszechwiedzący - Perk nie działa. Klasy: Rusher - Jak na darmową klasę jest ona zbyt dobra. Proponowałbym zabrać jej albo dodatkowe +10 dmg albo odnowienie magazynku po zabiciu. Szeregowiec - Klasa zdecydowanie za mocna. Mimo nerfów, które ostatnio dostała nic da się odczuć żadnej różnicy. Jeśli nie chcecie jej dalej mocno nerfić to może przenieść ją do "Dywizji powstańców" i zmienić jej broń z UZI na UMP. Ponieważ tam też taktyk ma tę broń. Cybersuit - Przydałoby się osłabić tej klasie lekko rakiety. Chociaż na ten poziom jak ma wsparcie. W przypadku Cybersuita zdarza się, że jego rakiety biją nawet 200 dmg mimo, że na swojej klasie mam 170 hp(maks) i full wytrzymałości to i tak padam na hita co mija się z celem. Klasa Generał (Dywizja powstańców) - Jak na klasę, która trzeba odblokować przez wbicie 70 poziomu to dupy nie urywa. Przydałoby się ją podmienić na coś nowego. Ogólne: Oczyszczenie czatu - Fajnie byłoby ustawić aby komendy, które wpisują gracze wyświetlały się tylko jemu. Dzięki temu na czacie będzie mniejszy spam. Reset ammo - Przy starcie nowej rundy fajnie byłoby ustawić aby amunicja, która została nam pod koniec rundy resetowała się aby nową rundę zaczynać z pełnym magazynkiem bez potrzeby przeładowywania. Świąteczny skin do kosy - Święta minęły już jakiś czas temu więc ten skin też jest już zbędny, bo chyba do kolejnego resetu nie chcecie go trzymać. Plugin od afczenia - Dodałbym na serwer plugin, który wyrzuca gracza po 3 minutach nieaktywności, dzięki temu będzie mniej osób, które siedzą na spect i farmią skrzynki. Plugin info od śmierci - Pisałem temat oddzielny co do tego ale tutaj też dodam. Plugin ten utrudnia przepisywanie kodów, które co jakiś czas się wyświetlają. Byłoby fajnie wywalić go, bo jedynie obciąża zbędnie serwer. Komenda od topki poziomów na serwerze - Po wpisaniu komendy, która powinna nam pokazać ranking pojawia się pusta plansza. Misje: Misje nie są dostosowane pod ilość graczy na serwerze. Zrobienie 5 hs'ów w ciągu rundy jest praktycznie nierealne do zrobienia, bo rzadko kiedy można trafić na moment kiedy tyle przeciwników jest w jednej drużynie, a już nie mówię o tych misjach zbugowanych gdzie ilości rzeczy do zrobienia są liczone w setkach. Oczywiście misję można pominąć ale to nie powinna być opcja z przymusu. Ps. Na dniach rzucę jeszcze propozycję odnośnie map. Narotir, Narkoman i Yep dodali reakcje 3 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Narkoman Napisano 21 Stycznia #699500 Udostępnij Napisano 21 Stycznia wszystko pięknie ujęte i jak najbardziej do poprawy rusher na małych mapach to jest jakaś plaga, ta klasa jest za mocna w takiej konfiguracji. Cybersuit to tak jak mówisz, te rakiety ma mega przegięte i przez to klasa jest zbyt op. Jedna rakieta i nie ma pół team'u z full hp jak dobrze trafi. Szeregowiec to tak jak pisałem ostatnio, nerf tak mocny ze aż praktycznie nie odczuwalny. Zabrać mu to 1/x zabicia i ten skok. W porównaniu szeregowca do taktyka którego trzeba odblokować w klasie powstańców to taktyk jest slaby nawet ze swoim niekończącym się ammo, bo co mi z ammo jak wylosuje jedną pestkę które natychmiast mnie kładzie A co do generała to grałem nim chwilę i ta klasa jest bardzo słaba. Generał powinien mieć podobną konfigurację do kapitana tyle że słabszą bo obecnie nie da się nim grać z tą autolamą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi