aryoyu Napisano 12 Maja #703030 Udostępnij Napisano 12 Maja Siemka!!! Jestem tu nowy jak widać,możliwe,że bedę tu nieco dłuzej,ale to już zależy od ogółu.Jestem grafikiem i programistą,więc jak coś ktoś będzie potrzebował z tego zakresu to zapraszam-zawsze służe pomocą.Oczywiście na pw,żeby nie zaśmiecać forum xd. Pozdrawiam wszystkich kibiców piłki nożnej bo jestem zagorzałym kibicem no i oczywiście csika 🙂 3mcie sie 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemeq #URLOP Napisano 12 Maja #703032 Udostępnij Napisano 12 Maja (edytowane) Siemanko, mysle że jesteś za barceloną inaczej się nie polubimy @aryoyuto niefajnie a i nie pisz posta pod postem tylko używaj opcji edytuj// niepotrzebny burdel Edytowane 12 Maja przez pemeq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aryoyu Napisano 12 Maja Autor #703033 Udostępnij Napisano 12 Maja to już się nie lubimy,bo jestem za Realem xdd pemeq #URLOP dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YyWidzeCie Napisano 12 Maja #703034 Udostępnij Napisano 12 Maja Siema siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1nt3nsive2 Napisano 12 Maja #703039 Udostępnij Napisano 12 Maja siemano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefedr0n Napisano 12 Maja #703040 Udostępnij Napisano 12 Maja Hej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wlodarz poczdamu Napisano 12 Maja #703053 Udostępnij Napisano 12 Maja Siema! Visca Barca kumplu! Widziałem cię już gdzieś haha pemeq #URLOP dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Livio Napisano 12 Maja #703059 Udostępnij Napisano 12 Maja Czesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...