DI@BELEK Napisano 20 Sierpnia 2015 #320248 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2015 Plugin dodaje nam zaawansowaną rundę rozgrzewkową z losowymi brońmi/nożami + automatyczne ożywianie graczy. Idealny na serwery 4fun. data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/cY5eoCe.png" src="http://i.imgur.com/cY5eoCe.png" /> Jest to zaawansowana runda rozgrzewkowa, w której gracze odżywiają się po śmierci oraz gracze dostają losowo bronie. data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/B2f4zac.png" src="http://i.imgur.com/B2f4zac.png" /> wup_autostart - jeśli 1 automatycznie włącza się na początku mapy, wup_respawn - jeśli 1 włączony respawn podczas rundy, 0- wyłączone wup_mode - typ broni, 0- normalna runda z usp i glockami, 1- losowo są wybierane bronie, 2- runda nożowa wup_items "abcd" A) gracze dostają HE data-cke-saved-src="http://multi-head.pl/public/style_emoticons/default/cool.png" src="http://multi-head.pl/public/style_emoticons/default/cool.png" class="bbc_emoticon" title="B)" /> gracze dostają FB C) gracze dostają SG D) gracze dostaja C4(TT) oraz defusera(CT) wup_time "czas" - jak długo ma trwać runda (w sekundach) wup_color "255255255" -kolor HUDA który odlicza czas wup_setx "-1.0" pozycja HUDA na osi x wup_sety "0.28" pozycja HUDA na osi y wup_protecttime - jak długo ma być włączony spawn protect(w sekundach) 0- wyłączone wup_winner - jeśli na 1 pokazuje na końcu rundy zwycięzcę, wup_showhud - jeśli na 1 pokazuje czas pozostał do końca rundy, wup_logtofile - logować do pliku 1-tak 2 nie data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/Iv8yeKv.png" src="http://i.imgur.com/Iv8yeKv.png" /> wup_enable - włącza moda kiedy chcesz, wup_disable - wyłącza jeśli mod jest włączony. data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/DVyAVFu.png" src="http://i.imgur.com/DVyAVFu.png" /> Amxx min. 1.8 oraz moduły: fakemeta hamsandwich data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/UaRf0mK.png" src="http://i.imgur.com/UaRf0mK.png" /> Jeśli chcesz żeby plugin nie działał na danej mapie, w pliku: "warmuppro_maps.cfg" Dopisz <0/1> 0 - wyłącza daną mape. 1 - włącza daną mape. Przykład: "de_dust2" "1" - Jeśli dopiszemy taki tekst, to na mapie de_dust2 plugin będzie działał. "de_inferno" "0" - Jeśli dopiszemy tekst z wartością "0" plugin na mapie de_inferno nie będzie działał. data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/1JWnqXV.png" src="http://i.imgur.com/1JWnqXV.png" /> 1. Wchodzimy w nasz program FTP. (Ja polecam FileZilla) 3. Logujemy się naszymi danymi na serwer. 2. Przechodzimy na stronę z pobieraniem pluginu, po czym go pobieramy. 4. Wypakowujemy go np: Na pulpit, po czym plik addons.rar oraz jego zawartość wypakuj do foledru cstrike. 5. Zmień mape lub zresetuj serwer. Pobieranie: data-cke-saved-href="http://www85.zippyshare.com/v/PnSAfla9/file.html" href="http://www85.zippyshare.com/v/PnSAfla9/file.html">http://www85.zippyshare.com/v/PnSAfla9/file.html /> Orginal: data-cke-saved-href="http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=666779" href="http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=666779">http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=666779 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi