Skocz do zawartości

[Plugin Cs 1.6] Warmuppro


DI@BELEK

Rekomendowane odpowiedzi

Plugin dodaje nam zaawansowaną rundę rozgrzewkową z losowymi brońmi/nożami + automatyczne ożywianie graczy.

Idealny na serwery 4fun.

 

data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/cY5eoCe.png" src="http://i.imgur.com/cY5eoCe.png" />

 

Jest to zaawansowana runda rozgrzewkowa, w której gracze odżywiają się po śmierci oraz gracze dostają losowo bronie.

 

data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/B2f4zac.png" src="http://i.imgur.com/B2f4zac.png" />

 

wup_autostart - jeśli 1 automatycznie włącza się na początku mapy,

wup_respawn - jeśli 1 włączony respawn podczas rundy, 0- wyłączone

wup_mode - typ broni, 0- normalna runda z usp i glockami, 1- losowo są wybierane bronie, 2- runda nożowa

wup_items "abcd" A) gracze dostają HE data-cke-saved-src="http://multi-head.pl/public/style_emoticons/default/cool.png" src="http://multi-head.pl/public/style_emoticons/default/cool.png" class="bbc_emoticon" title="B)" /> gracze dostają FB C) gracze dostają SG D) gracze dostaja C4(TT) oraz defusera(CT)

wup_time "czas" - jak długo ma trwać runda (w sekundach)

wup_color "255255255" -kolor HUDA który odlicza czas

wup_setx "-1.0" pozycja HUDA na osi x

wup_sety "0.28" pozycja HUDA na osi y

wup_protecttime - jak długo ma być włączony spawn protect(w sekundach) 0- wyłączone

wup_winner - jeśli na 1 pokazuje na końcu rundy zwycięzcę,

wup_showhud - jeśli na 1 pokazuje czas pozostał do końca rundy,

wup_logtofile - logować do pliku 1-tak 2 nie

 

data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/Iv8yeKv.png" src="http://i.imgur.com/Iv8yeKv.png" />

 

wup_enable - włącza moda kiedy chcesz,

wup_disable - wyłącza jeśli mod jest włączony.

 

data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/DVyAVFu.png" src="http://i.imgur.com/DVyAVFu.png" />

 

Amxx min. 1.8 oraz moduły:

fakemeta

hamsandwich

 

data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/UaRf0mK.png" src="http://i.imgur.com/UaRf0mK.png" />

 

Jeśli chcesz żeby plugin nie działał na danej mapie, w pliku:

 

"warmuppro_maps.cfg"

 

Dopisz <0/1>

 

0 - wyłącza daną mape.

 

1 - włącza daną mape.

 

Przykład:

 

"de_dust2" "1" - Jeśli dopiszemy taki tekst, to na mapie de_dust2 plugin będzie działał.

"de_inferno" "0" - Jeśli dopiszemy tekst z wartością "0" plugin na mapie de_inferno nie będzie działał.

 

data-cke-saved-src="http://i.imgur.com/1JWnqXV.png" src="http://i.imgur.com/1JWnqXV.png" />

 

1. Wchodzimy w nasz program FTP. (Ja polecam FileZilla)

3. Logujemy się naszymi danymi na serwer.

2. Przechodzimy na stronę z pobieraniem pluginu, po czym go pobieramy.

4. Wypakowujemy go np: Na pulpit, po czym plik addons.rar oraz jego zawartość wypakuj do foledru cstrike.

5. Zmień mape lub zresetuj serwer.

 

Pobieranie:

 

data-cke-saved-href="http://www85.zippyshare.com/v/PnSAfla9/file.html" href="http://www85.zippyshare.com/v/PnSAfla9/file.html">http://www85.zippyshare.com/v/PnSAfla9/file.html
/>

 

Orginal: data-cke-saved-href="http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=666779" href="http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=666779">http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=666779

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...