Skocz do zawartości

Rusher


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem rusher 1/2 to przesada. Kazdy, nawet 1 lv moze wybic pol druzyny na hita strzelajac "na slepo". Jestem za usunieciem 1/2 a zostawieniem 1/3 ( ew dostaniem tez 1/4)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dużo zależy od mapy jaka jest grana. Na małych mapach typu cs_max ten perk nie sprawuje się najlepiej.

 

Jestem za tym żeby zostało jak jest.

 

 

Tak, ale na tym serwerze sa chyba tylko 2 male mapy, ktore zbyt czesto nie sa grane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co zmieniać coś co dobrze funkcjonuje?Nie za często się trafia ten perk a jak się trafi to wcale aż tak bardzo nie wymiata bo nie wystarczy strzelanie na ślepo jak Ty to określiłeś.A jest szansą dla ludzi zaczynających grę tutaj lub chcących zacząć grać inną klasą.Do tej pory nikt nie narzekał więc na nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się tam rusher zawsze podobał, w takim razie tak samo wypadałoby osłabić chociażby pułki czy tytanki (bo jak ktoś ma więcej int jest za mocny).

 

Po to perków jest tyle, żeby była różnorodność, oraz większy stopień trudności złapania tych lepszych. Dlatego nie widzę problemu akurat z tym jednym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rusher czasem doprowadza do białej gorączki, ale 1/2 może zostać (chociaż wolałbym 1/3 [stałe]) w końcu jest to jakiś sposób na równowagę, tak ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Multi-Head.pl.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...