Skocz do zawartości

ub zalosne


Ziutka^^

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick podczas gry: zalosne
Godzina, data zdarzenia: 17 Dec 2025 - 20:46:30
Mapa: De_dust2
STEAM_ID / IP: STEAM_0:0:442226325
Uzasadnienie: Witam, dnia 17.12.2025 na serwerze dd2 zostałam niesłusznie zbanowana za rzekome używanie cheatów. Chętnie wstawiłabym demko, ale niestety nie mogę znaleźć go w swoich plikach. Szukałam pod nazwami "MultiHeadDemo_1.dem", "MultiHeadDemo_2.dem" oraz "MultiHeadDemo_3.dem".   Nic nie znalazłam, co mogę zrobić w tej sytuacji ?
*Demka z serwera:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

megawrzuta.pl/4ksj4pgf

 

00:30 - Pozycjonowanie celownika w ziemię, panika, nienaturalny HS. Nie, nie można nazwać tego szczęściem tak jak przy następnych przypadkach.
2:30 - Movement totalnego bota, obijanie się o drzwi na midzie. Nikt mi nie wmówi, że ktoś taki będzie robił kille, które widać potem.
2:40 - Celownik przeskakuje na głowę przeciwnika, nikt naturalnie nie wykonuje takiego ruchu, tj. część dystansu przesuwać celownik w jednym tempie po czym nagle przekierować go na głowę ze znacznie większą szybkością, nie można tego nazwać reakcją, wg mnie był to początkowo naturalny ruch myszką po czym użycie najprawdopodobniej wspomagania celowania ustawionego na przycisk.
Gracz po zrespieniu chyba sam był zdezorientowany tą sytuacją.
3:40 - Ten moment myślę, że może wskazywać na to, że gracz próbuje się kryć, poprzez nie korzystanie ze wspomagania przy każdej okazji.
4:00 - Gdy przed graczem ukazuje się 2 przeciwników to już mamy problem, aby celownik utrzymał się na jednym z nich. Widać, że gracz skorzystał ze wspomagania, po czym, gdy celownik wrócił do prowadzenia myszką charakterystycznie "zwariował" dla tego typu akcji.
8:30 - Ta akcja mówi sama za siebie, pociągnięcie za głową jednego przeciwnika, po czym przeskok na drugiego natychmiastowo. Następnie gracz w szoku co się stało.
8:50 - Akcja na longu, można zauważyć jak celownik robi drobne przeskoki na głowy przeciwników - nie jest to naturalne. Widać, że gracz sam nie wie na którego przeciwnika przeskoczy celownik, wygląda to żałośnie. ;)
9:23 - Krycie się pomału dobiega końca. Być może jest to frustracja po kilku padnięciach z rzędu.
9:55 - Gracz nie potrafi się obrócić wychodząc zza ściany, a tutaj widzimy jak obraca się o niemal 180° i trafia przeciwnika w głowę.
16:05 - Celownik wędrował na głowę totalnie nienaturalnie, nie widać tego tak na demku niestety.
18:00 - Gracz nie przestawia celownika na głowy przeciwników w naturalny sposób, widać, że robi to za niego wspomaganie.
18:45 - Celownik na jajcach, po czym na głowę i na dół, dalej kontynuujemy spacer.
19:30 - Dwa fragi, które wyglądały tragicznie, powtarza się to samo, celownik wędruje do góry, a gdy przeciwnik ginie wraca na dół, czyli tam, gdzie znajdowałby się przez cały czas w normalnej sytuacji. Tak jak ostatni kill przed banem, ogień po nogach, nie ma mowy o próbie trafienia przeciwnika w głowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Admin CS 1.6 COD 200
  • Moderator DC
  • Premium

zacznijmy od tego czemu demko jest z hltv a nie z twojego pov jak obserwujesz gracza, hltv bardzo utrudnia rozpoznanie wspomagania celowania z powodó lagów które na nim wystepują

-b 0:30 Nie rozumiem do końca o którą akcje ci chodzi ale jeżeli o kwadrat to jest to normalne zachowanie demka z hltv że gracz tak klatkuje + w pełni normalne że jezeli ktos kogos widzial to sprawdzi tam 

-b 2:30 nie widzę nic nie normalnego

-b 2:40 wspomaganie celowania raczej dało by na gracza a nie nad nim i korekta

-b 3:40 to że ktoś kogoś nie trafi nie znaczy tego że ktoś nagle się kryje

+b 4:00 nie do końca się zgodzę, bardziej zachowanie celownika uciekającego na graczy jest na +b

-b 8:30 patrząc na 1/4 widać że celownik idzie "łukiem" nie idzie w lini prostej co mówi nam o szybkim ruchu myszki
-b 8:50 celownik skacze ponieważ gracz strzela seriami po 2 pociski na demku z hltv jest to cięzko wyłapać ponieważ hltv ma problemy z kompatybilnością

-b 9:23 szybki strzał i tyle
-b 9:55 patrząc od 9:40 widać że gracz sprawdza praktycznie każdy kąt obracając się płynnie i szybko co przeczy twojemu osądowi co do jego poruszania się
-b 16:05 dlatego demka nagrywa się komendą record, wtedy demko jest tak płynne jak gra
-b 18:00 zwykłe najzwyklejsze strzelanie nic szczególnego tutaj niewidać
-b 18:45 nie widzę tutaj nic, oprócz problemów z płynnością hltv, widzę jedynie że podczas chodzenia i celowania przypadkowa kula zabłąkałą się na głowę
-b 19:30 tutaj nie widzę nic kompletnie gracz wbiega do tunelu widzi gracza i probuje glowe trafic, i trafia


jak dla mnie za mało dowodów na bana gracz dostaje UB, a ciebie @ Hubercikkk  na następny raz proszę nagrywać demka samemu poleceniem record, wtedy są najpłynniejsze 
 

Edytowane przez Piesy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Admin CS 1.6 COD 200
  • Moderator DC
  • Premium

watekzamkniety.png
 

Witaj Graczu. Zostałeś odbanowany. Twoje SSy bądź odwołanie od bana zostało rozpatrzone pozytywnie. Wracaj do gry i pamiętaj, aby grać czysto.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...