Gość Guest Napisano 31 Lipca 2015 #313651 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 W ubiegłym tygodniu miałem problem z zakupieniem zabójcy a mianowicie kod zwrotny ktory otrzymałem był błędny... Pisałęm do adminow do administratora z 1shot1kill ale kazdy umywał rece i nic z tym nie zrobił ale już to przebolałem i kupiłem poraz kolejny zabojce chyba w piatek albo sobote. Nie spodobała mi sie klasa zabójcy i postanowiłem powrócić do mojej ulubionej ninji którą jeszcze miałem na kilka dni nie wiedziałęm dokładnie do kórego... Wysłałem do Fightera kod do zmiany i ok napisali na forum ze klasa zamieniona i zamknełi temat. Ale wchodzę wczoraj wieczorem na server i niedziała mi ani ninja ani morderca którego też miałem.... I co w związku z tym? Strajki napisała że nic podobnego że miałem premium do 30lipca i wygasło i nic sie nieda zrobić. To ja sie k.... pytam czy ja będe kupował premium na 3dni i potem kolejny raz za wasze błędy które popełniliście? Ja się pytam i co ja mam z tym zrobić w tej sytuacji przesło 30zyli poszło się je...? Liczę na naprawienie sprawy na dowód mam jeszcze smsy zwrotne z kodami do premium które moge przedstawić...Na zabójce i na zmiany klasy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaN_PiQuS Napisano 31 Lipca 2015 #313656 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 W ubiegłym tygodniu miałem problem z zakupieniem zabójcy a mianowicie kod zwrotny ktory otrzymałem był błędny... Pisałęm do adminow do administratora z 1shot1kill ale kazdy umywał rece i nic z tym nie zrobił ale już to przebolałem i kupiłem poraz kolejny zabojce chyba w piatek albo sobote. Nie spodobała mi sie klasa zabójcy i postanowiłem powrócić do mojej ulubionej ninji którą jeszcze miałem na kilka dni nie wiedziałęm dokładnie do kórego... Wysłałem do Fightera kod do zmiany i ok napisali na forum ze klasa zamieniona i zamknełi temat. Ale wchodzę wczoraj wieczorem na server i niedziała mi ani ninja ani morderca którego też miałem.... I co w związku z tym? Strajki napisała że nic podobnego że miałem premium do 30lipca i wygasło i nic sie nieda zrobić. To ja sie k.... pytam czy ja będe kupował premium na 3dni i potem kolejny raz za wasze błędy które popełniliście? Ja się pytam i co ja mam z tym zrobić w tej sytuacji przesło 30zyli poszło się je...? Liczę na naprawienie sprawy na dowód mam jeszcze smsy zwrotne z kodami do premium które moge przedstawić...Na zabójce i na zmiany klasy.... przed chwila kupiłem zabojce na 90 dni i kod ktory wpisuje ze nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaN_PiQuS Napisano 1 Sierpnia 2015 #313958 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Mi już zadziałało wpisywałem tak długo aż zadziałało:) ale problem z tym jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FiGhT3r Napisano 1 Sierpnia 2015 #313966 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 @Jhuj wysil mi na pw nick i hasło do premki , a ty PiQus zgłoś sie do mnie z tym kodem , bo jeśli takie coś naprawdę występuję to trzeba to naprawić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FiGhT3r Napisano 1 Sierpnia 2015 #313967 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 ***Wiadomość wygenerowana automatycznie*** Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi