Master Napisano 30 Lipca 2015 Premium #313452 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 witam. tak jak w temacie wnosze propozycje o oslabieniu klasy cybersuit, aby mu np. zabrac jedna rakiete albo zostawic tylko m4. jesli ma ktos max int to z rakiet moze wybic poł druzyny przeciwnej, jeszcze jak trafi sie jaki perk dobry np modul to praktycznie w kilka sekund jest na respie wroga puszcza rakiete i wiekszosc pada (zwlaszcza gracze z mniejsza iloscia hp) . znam ta klase dobrze bo gram nia jakis czas i w moim odczuciu jest ona troszke za silna. pozdrawiam: Master Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydlak Napisano 30 Lipca 2015 #313454 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Nie gram tu od dziś i powiem Ci coś ta klasa była osłabiana już wielokrotnie i jeżeli mam być szczery to teraz ona się wgl do niczego nie nadaje. Max int to rakieta zabiera 149 hp bez vipa z vipem 159 ja żadnego szału tu nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Napisano 30 Lipca 2015 Premium Autor #313456 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 dobrze wiesz bydlak jaka rzeznie robi 2 cyberow puszczajac rakiety na raz! w tym momencie na serwie jest chyba najwiecej cyberow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
think! Napisano 30 Lipca 2015 #313459 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Master, sam grasz cyberem i nagle taki temat. Jak tylko Ty grałeś to było dobrze i wszystko super, jak pojawiła się konkurencja już jest źle ps. taki skoczek ma na wstępie inte 20 i jedną rakietę - tą jedną rakietą, jak sobie nabije intę na full (poziom 52) zabije o wiele więcej osób niż cyber, gdzie inta początkowa to 5 (pomimo iż ma 2 rakiety). także o co chodzi? chcesz zrównać premkę ze zwykłą klasą skoczkiem? to kto będzie za to płacił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papi Napisano 30 Lipca 2015 #313461 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 I tu się zgodzę z think! i Bydlakiem.Bez sensu jest osłabiać tą klasę, bo premka ma nie być na taka jak zwykła klasa tylko wiadome,że lepsza inaczej by ludzie nie kupowali . Według mnie klasa jest dobra i nie trzeba nic z nią kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydlak Napisano 30 Lipca 2015 #313462 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 To może trzeba iść na całość? Osłabić wszystkie klasy Wykasować ninje Zmienić pkt w regulaminie " Zakaz stawiania min w przejściach" A co najlepsze zmniejszyć expa za zabicie itd. Wtedy będzie COD 200 porażka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papi Napisano 30 Lipca 2015 #313465 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Bydlak spokojnie hah Myślę,że z tej propozycji nic nie będzie, raczej nikt się na to nie zgodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
`cruzeN. Napisano 30 Lipca 2015 #313473 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Ludzie dajcie spokój dobrze wiemy że narzekanie jest na wszystkie klasy premium. Ale tak w ogóle jestem tego zdania jak Master że jest trochę za mocna 150 z rakiety ? ( prawię wszystkie zwykłe klasy mają na starcie mniej niż 150 hp bo wiadomo że każdy idzie przeważnie w konde a nie hp więc jest się na hita ewentualnie dobitkę. Ja bym jej zmniejszył albo skoki albo zabrał niewidkę to jest tylko moje zdanie. Powiem tak sam nie chcę grać tą klasą bo wiem, że co mapę lub dwie na dużym levlu będę nabijał nuke i wtedy dopiero się zaczną tematy nad osłabieniem klas, ale dobra mniejsza z tym. Skoro już jest taki temat z to nie będę zakładał następnego. Zobaczcie co zrobiło się z klasą S.R.A.L.K.E.R przez takie narzekanie - klasa moim zdaniem jest to zwykle dno jeżeli główną bronią jego jest łuk który został ograniczony do wystrzału co 15 sek ( a było co 10) i zmniejszony dmg z łuku Tak jak klasa która była popularna na serwerze tak nie gra nią teraz nikt bo sie nie opłaca ponieważ nie jedna zwykła klasa jest lepsza od premiek. A co do tematu to widzę, że wypowiedzieli się tylko Ci co grają tą klasą i im dobrze idzie w grze to od raz bronią klasy przed osłabieniem. czytam i normalnie łacha drę a dobrze wiecie iż Master ma rację wiec nie zasłaniajcie się konkurencją bo już jest co najmniej 6 cyberów na serwie a to już jest tragedia. A no zapomniałem. Co do expa to leci szybciej niż na codzie 400 2-3 dni 100+ levle przecież to są jakieś k*rwa żarty. Ja wiem, że fajnie jest wbić szybko duży level i kosić cały serwer non stop bo fajnie, ale postawcie się na stronie nowego gracza. Powinniśmy go zachęcić do gry a nie zniechęcić. Przecież to jest za łatwo, ponieważ ktoś kto nabije szybko 100+ lvl jest praktycznie nieśmiertelny znam to nawet ze swojego przypadku. Troszkę powinniśmy się natrudzić i pograć jakiś czas żeby dany level zdobyć, bo jeszcze trochę to zaczną sprzedawać expa lub levle na codzie i to dopiero będą Ku*wa jaja. Na koniec chciałem napisać jeszcze iż nie będę się czepiał wszystkiego bo nie wiem czy bym książki o tym nie musiał napisać ale kwestia WYWALANIA Z SERWERA GRACZY znów powróciła i jest strasznie denerwująca jak i negatywnie działająca no rozwój mózgu człowieka ( wkurwia bardziej jak baba w domu) Postarajcie się coś z tym zrobić w jak najszybszym czasie. Piątka ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesto Napisano 31 Lipca 2015 #312099 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Sory, że się wypowiem ale żeby brać Cyberem po te 150hp to pierw trzeba wbić min. 50lvl a co za tym idzie - mamy przez jakiś czas strasznie mało hp. Klasa, która bazuje na int. zawsze była za dobra (w przekonaniu graczy) bo na dużym lvl gracz (umiejący grać) był zbyt mocny. Jednak ludzie, którzy nie grali tą klasą myślą, że jak na klasa na start bierze 150dmg z rakiety. Nikt nie pomyśli, że jak zaczynamy nią grać to #1. mamy mało hp #2. z rakiety zadajemy coś koło 60dmg. Łatwo jest powiedzieć, że klasa na 100lvl jest zbyt mocna. Taki tok myślenia obiera każdy kto myśli, że jest najlepszy w 1.6 a ty przychodzi mu grać od 1lvl. Klasa była słaba i dalej jest jednak ludzie zaczęli ją zauważać po osłabieniu "nieludzkich" premek (czyt. m.in. Stalker). Wracając do wcześniejszej wypowiedzi - Cybersuit nadrabia swoje słabe strony rakietami - gdy inne klasy mają po 50 lvl i ponad 200hp on musi mieć 130 jeżeli chce coś zdziałać. Co więcej - klasa nie ma nawet startu do np. Zabójcy czy Kapitana na tym samym lvl, jeżeli nie użyje tych dwóch rakiet - co wam już przeszkadza bo was ubili "na tak zaj3bistej klasie". Podsumowując: Klasa stała się troszkę popularniejsza i od razu wam przeszkadza bo nagle ktoś "zrozumiał" jak się nią gra, wykorzystuje jej atrybuty w grze. Był poruszany temat, gdzie padła propozycja o lekkie polepszenie klasy. Takie jest moje zdanie, byłego gracza tego serwera na temat tej propozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0mI Napisano 10 Września 2015 #327453 Udostępnij Napisano 10 Września 2015 ***Wiadomość wygenerowana automatycznie*** Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi