Skocz do zawartości

Dodawanie nowych statystk.


Kristo

Rekomendowane odpowiedzi

opis.png

 

 

 

Poradnik ma na celu przedstawienia jak w prosty sposób zmienić statystki na jakie tylko chcecie.

 

 

 

 

instalacja.png

 

 

 

Żeby zmienić statystki musicie zrobić tak jak tutaj. To jest przykład zostały tam przedstawione przypadkowe statystki.

 

 

 

 

Szukasz

:

 

 

 

 

new player_agility[33]

 

 

 

dodajesz pod:

 

 

 

new player_armor[33]

 

 

 

W public SaveXP

 

 

 

Szukasz:

 

 

 

,`agi`='%i'

 

 

 

Dodajesz za bez spacji

 

 

 

,`arm`='%i'

 

 

 

szukasz

 

,player_agility[id]

 

 

 

dodajesz za:

 

 

 

,player_armor[id]

 

 

 

Tak 3x w publiku save xp

 

 

 

teraz szukasz:

 

 

 

player_agility[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"agi"))

 

 

 

dodajesz pod

 

 

 

player_agility[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"agi")),

 

 

 

player_armor[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"arm"))

 

 

 

szukasz:

 

 

 

-player_agility[id]

 

 

 

dodajesz za:

 

 

 

-player_armor[id]

 

 

 

szukasz

 

 

 

player_agility[id] = 0

 

 

 

dodajesz pod

 

 

 

player_armor[id] = 0

 

 

 

w reset hud

 

szukasz:

 

+player_agility[id]

 

 

 

dodajesz za:

 

 

 

+player_armor[id]

 

 

 

szukasz w skill tree

 

 

 

^n\w\r4. \zrecznosc ( %i )

 

 

 

albo

 

 

 

^n\w\r4. \wytrzymalosc ( %i )

 

 

 

dodajesz za

 

 

 

^n\w\r5. \pancerz ( %i )

 

 

 

szukasz:

 

 

 

,player_dextery[id]

 

 

 

dodajesz za

 

 

 

,player_armor[id]

 

 

 

szukasz case 3:

 

 

 

Dodajesz po }

 

 

 

case 4:

 

        {    

 

            

 

            if (player_armor[id]<50){

 

                player_point[id]-=1    

 

                player_armor[id]+=1

 

                set_armorchange(id)

 

            }

 

            else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom pancerza osiagniety")

 

        }

 

 

 

szukasz: dwa razy

 

 

 

set_speedchange(id)

 

 

 

dodajesz pod

 

 

 

set_armorchange(id)

 

 

 

dodajesz na koncu kodu:

 

 

 

public set_armorchange(id)

 

{

 

    if(is_user_alive(id))

 

        {

 

            new armo = get_user_armor(id)

 

            new armorr = player_armor[id]*2

 

            

 

            if (armo>99)

 

            {

 

            set_user_armor(id,get_user_armor(id)+armorr)

 

            }

 

            set_user_armor(id,armorr)

 

 

 

        }

 

}

 

 

 

I jeszcze jedno

 

 

 

format(q_command,511,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` ( `nick` VARCHAR( 64 ),`ip` VARCHAR( 64 ),`sid` VARCHAR( 64 ), `klasa` integer( 2 ) , `lvl` integer( 3 ) DEFAULT 1, `exp` integer( 9 ) DEFAULT 0, `str` integer( 3 ) DEFAULT 0, `int` integer( 3 ) DEFAULT 0, `dex` integer( 3 ) DEFAULT 0, `agi` integer( 3 ) DEFAULT 0, `pkt` integer( 4 ) DEFAULT 0 ) ",g_sqlTable)

 

 

 

Zamieniamy na:

 

 

 

format(q_command,511,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` ( `nick` VARCHAR( 64 ),`ip` VARCHAR( 64 ),`sid` VARCHAR( 64 ), `klasa` integer( 2 ) , `lvl` integer( 3 ) DEFAULT 1, `exp` integer( 9 ) DEFAULT 0, `str` integer( 3 ) DEFAULT 0, `int` integer( 3 ) DEFAULT 0, `dex` integer( 3 ) DEFAULT 0, `agi` integer( 3 ) DEFAULT 0, `pkt` integer( 4 ) DEFAULT 0, `arm` integer( 4 ) DEFAULT 0 ) ",g_sqlTable)

 

 

 

 

 

Poradnik nie jest mojego autorstwa został stworzony przez Zaszka z Amxx.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, bądź zgłoś ten post w celu ponownego otworzenia tematu.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Multi-Head.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...