Kolorowy_seN Napisano 16 Czerwca 2015 #11623 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 [align=center]Witam Was. Mam dwie małe propozycje.[/align] 1. Ochrona gracza na starcie rundy , tzw. spawn protect, za którym to stoi prosty plugin spawn protection. * Wytłumaczenie: Chodzi o to, że podczas startu rundy gracz jest chroniony przez daną ilość sekund ale może się poruszać, czyli np. spokojnie wyjść ze swojego respa nie zostając zraniony ostrzałem przeciwnika. * Przykład: Mapa de_dust2, plugin ustawiony na 5s. Gracze CT mogą wtedy bezpiecznie przebiec z respa na bombside "B" bez utraty HP z ostrzału gracza TT, który już na starcie strzela z respa na bramę środkową z AWP itp. * Plugin moim zdaniem przydaje się na każdej mapie, nie przeszkadza, jest lekki dla serwera i nie chroni respiących się po starcie rundy którzy wbili na serwer bądź za długo kupowali broń na starcie Link do pluginu: http://amxx.pl/topic/9371-spawn-protection-pl-by-dudix/ 2. Głosowanie na mapy , tzw galileo, który wg mnie jest dokładniejszym trybem losowania. * Wytłumaczenie: Jest to głosowanie na daną mapę przed końcem poprzedniej mapy w systemie procentowym, z dodatkową możliwością nominowania swojej mapy, na której chciałby dany gracz zagrać. System ten ma dwa etapy, pierwszy to głosowanie na mapy nominowane i te które system dopuścił do nominacji. Jak i drugi, gdzie z pośród dwóch map z największą ilością głosów zostaje wybrana ta ostateczna, grana po upływie czasu mapy. * Przykład: Kończy się mapa de_dust2 (zostało ok. 5min), w trakcie trwania de_dust2 gracz XXX nominował mapę de_westwood. Plugin zapamiętuje nominację i z kolejki dobiera 3 mapy, które wcześniej nie były grane. Zostaje rozpoczęte głosowanie, gracze głosują. Wygrywa mapa de_westwood i de_inferno z podziałem głosów 42% i 40%, pozostałe dwie 8% i 10%. Następuje komunikat o rozpoczęciu drugiego etapu i gracze głosują już tylko spośród tych dwóch map wygranych w pierwszej turze. * Rozumiem oczywiście, że ktoś może powiedzieć, że mapy mogą się powtarzać. Ale ten system zapobiega temu aby dana mapa nie powtórzyła się prędzej niż określona ilość grana map wcześniej. Natomiast urozmaici to grę na serwerze Link do pluginu: http://amxx.pl/topic/8344-galileo-system-zarz%C4%85dzania-map/ Z góry dziękuję za Wasze opinie na ten temat, zachęcam do nich i pozdrawiam ! ~ Kolorowy_sen [?] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafia2055 Napisano 16 Czerwca 2015 #9722 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 Jestem ZA drugim Punktem, bo nie raz są takie mapy, że momentalnie spada liczba graczy z np: 30-15 ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lyubov Napisano 16 Czerwca 2015 #7332 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 moim zdaniem oba pluginy nie są potrzebne ponieważ: plugin 1: nie posiadamy map, na których gracz może zostać zabity na respie (wyjątek dd2) plugin 2: jest map cykl i mapy lecą według niego zawsze można wpisać votemap i wybrać inną gdy nie ma admina, a jeśli już jest to napisać do niego. Innym argumentem jest to, że gralibyśmy de_dust2 co trzecią mapę i w efekcie nie byłoby już różnorodności, temat tego pluginu był już wiele razy poruszany i tyle samo odrzucany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolorowy_seN Napisano 16 Czerwca 2015 Autor #2992 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 Tak, ale zauważ Lyu, że cały czas ta sama kolejność. Nudzi się już większości graczom. A do głosowania wtedy można dać więcej map i zrobić, że mapa nie może się powtórzyć częściej niż raz na 5 map granych. Kolejność będzie losowa, większy wpływ na to mają gracze i trochę wniesie do serwera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lyubov Napisano 16 Czerwca 2015 #16392 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 obciąży to server, który i tak już wolno chodzi a mc można zawsze zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolorowy_seN Napisano 21 Czerwca 2015 Autor #15765 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 Tworzyłem własny serwer i wiem czy obciąży czy nie . Otóż nie obciąży Ktoś jeszcze się wypowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lyubov Napisano 21 Czerwca 2015 #17686 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 tak tylko zauważ, że jest tu też dużo innych pluginów, nie wiemy jak ten zachowa się przy obecnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolorowy_seN Napisano 21 Czerwca 2015 Autor #17665 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 Nie, raczej nie powinien, amxx ma to do siebie, że jest plik konfiguracyjny w którym będzie można łatwo te galileo wyłączyć jeśli gracze zauważą problemy Ale to już jak tam chcecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi