Skocz do zawartości

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ZAMKNIĘTY</span> Lagi cs go....


blurred

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich. Otóż mam taki problem, że gdy gram w godzinach wieczornych 21-23 zawsze mam lagi w cs ok. 1800 pingu, czasami takie skoki zdarzają się w dzień. Miał ktoś taki problem? Może wie, jak mi pomóc ? Byłbym wdzięczny.

 

 

 

Posiadam internet z orange 20mb... Więc trochę mnie dziwią takie skoki, na innych grach typu lol nie mam takich problemów.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość internetu mało co ma do pingu. Problem w godzinach wieczornych wiele wyjaśnia - sporo ludzi siedzi i korzysta z internetu, więc łącze ma prawo mieć opóźnienia. Ja w Orange nie jestem ale znajomi od dłuższego czasu na nich nadają.

 

 

 

Możesz się skontaktować z operatorem, może po prostu coś robią z łączem dlatego wieczorami nie wyrabia. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś ma takie samo ip jak Ty i Ci pinguje łącze np pobierając coś. to nie ma znaczenia, że nie jest podpięty pod twoją sieć. pingowanie to częsty problem na NEO. zapewne masz liveboxa. w menu pod 192.168.1.1 i zalogowaniu admin hasło admin musisz zmienić w ustawieniach żebyś miał zmienne ip . jeśli to Ci nie będzie działaś to w ciągu 10 sekund możesz zmienić ip mimo to . 

 

wchodzisz tak samo na 192.168.1.1 

 

logujesz się admin hasło admin 

 

przechodzisz do zakładki "zaawansowane" 

 

następnie "połączenie z internetem" 

 

i klikasz "resetuj" 

 

połączenie zostanie zresetowane a Ty będziesz miał nowe IP 

 

 

 

możesz sprawdzić także jakie masz parametry linii 

 

 

 

wchodzisz zakładka "wsparcie" 

 

później "informacje systemowe"

 

następnie "DSL"

 

i patrzysz jakie są parametry.

 

 

 

patrzysz "czas połączenia DSL" najlepiej żeby był w granicach 2-3 dni. jeśli masz np godzinę albo kilkanaście minut to oznacza, że zrywa Ci połączenie 

 

 

 

następny parametr to "Margines szumu w dół" kiedy livebox się synchronizuje to ma margines na poziomie 6 dB. jeśli jest powyżej do max 20 dB to wszystko jest w tym momencie dobrze. jeśli synchronizacja Ci spada to oznacza, że masz starą lub uszkodzoną linię. parametr ten może się zmieniać kilka razy w ciągu minuty nawet. wszystko zależy od linii. dlatego warto sprawdzać go kilka razy w tygodniu . 

 

 

 

następną rzeczą są prędkości synchronizacji w górę i w dół 

 

skoro masz neostradę do 20 mB to powinieneś mieć prędkość synchronizacji w dół rzędu 16000 Kb/s czasem więcej trochę czasem mniej a prędkość synchronizacji w górę na poziomie ok 2000 Kb/s 

 

 

 

potem patrz na "liczba sekund z błędami (ES) oraz na "sekund z poważnymi błędami (SES) najlepiej jakby były tam cyferki 0 :)

 

 

 

możesz zadzwonić na infolinię i poprosić o reset lącza bądź zgłosić uszkodzenie i wtedy będzie włączony układ który monitoruje linię i dostosuje Ci na nowo prędkości. tylko tu uwaga ta czynność trwa koło 10 dni i nie powinieneś w tym czasie resetować liveboxa ani połączenia, ponieważ blokada na łączu może zacząć wariować i przycinać Ci systematycznie parametry, które odzyskasz dopiero po około 30 dniach także raczej uważaj z tym resetem :)

 

 

 

 

 

daj znać, czy coś to dało :)

 

 

 

możesz także jak włączysz cs'a wejść w menedżera zadań potem procesy. następnie odszukujesz proces cs'a i klikasz prawym przyciskiem myszy a następnie ustaw priorytet i zmień priorytet cs'a na wysoki 

 

 

 

jesli pomogłem daj plusika :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas połączenia DSL   00 d 07 g 43 m

 

Ten margines szumu jest właśnie na 6db

 

 

A co do prędkości to w górę mam: 1172

w dół: 24543

 

a z tym ES i SES jest po 0 

 

 

Ale czemu dzieje mi się tak tylko na cs-go, w lola cs-a 1.6 gram normalnie bez żadnych lagów... :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cs'go ma trochę większe wymagania parametry masz w miarę dobre z tego co widzę. 

 

tylko ten czas połączenia dsl mógłby być lepszy.

 

jeśli masz nazwę użytkownika i hasło do połączenia to możesz przywrócić ustawienia fabryczne i póxniej logujesz się do menu liveboxa zaawansowane połączenie z internetem i tam wpisujesz login i hasło.

 

 

 

pewnie jest tak jak mówię, ktoś Cię pinguje i potem tak to wygląda. spróbuj zresetować połączenie tak jak pisałem zaawansowane połączenie z internetem i resetuj . zrób speedtest i daj tu wyniki. po pingu zobaczymy ile mniej więcej jesteś od centrali . ale nie w linii prostej tylko po kablach :)

 

 

 

jeśli resety połączenia i reset z centrali nie pomoże możesz spróbować napisać pismo o przełączenie do innej centrali, może jest jakaż bliżej Ciebie 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Multi-Head.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...