blurred Napisano 20 Maja 2015 #70915 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 Witam Wszystkich. Otóż mam taki problem, że gdy gram w godzinach wieczornych 21-23 zawsze mam lagi w cs ok. 1800 pingu, czasami takie skoki zdarzają się w dzień. Miał ktoś taki problem? Może wie, jak mi pomóc ? Byłbym wdzięczny. Posiadam internet z orange 20mb... Więc trochę mnie dziwią takie skoki, na innych grach typu lol nie mam takich problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUNN. Napisano 20 Maja 2015 #70884 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 Prędkość internetu mało co ma do pingu. Problem w godzinach wieczornych wiele wyjaśnia - sporo ludzi siedzi i korzysta z internetu, więc łącze ma prawo mieć opóźnienia. Ja w Orange nie jestem ale znajomi od dłuższego czasu na nich nadają. Możesz się skontaktować z operatorem, może po prostu coś robią z łączem dlatego wieczorami nie wyrabia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablito :D Napisano 20 Maja 2015 #70889 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 ktoś ma takie samo ip jak Ty i Ci pinguje łącze np pobierając coś. to nie ma znaczenia, że nie jest podpięty pod twoją sieć. pingowanie to częsty problem na NEO. zapewne masz liveboxa. w menu pod 192.168.1.1 i zalogowaniu admin hasło admin musisz zmienić w ustawieniach żebyś miał zmienne ip . jeśli to Ci nie będzie działaś to w ciągu 10 sekund możesz zmienić ip mimo to . wchodzisz tak samo na 192.168.1.1 logujesz się admin hasło admin przechodzisz do zakładki "zaawansowane" następnie "połączenie z internetem" i klikasz "resetuj" połączenie zostanie zresetowane a Ty będziesz miał nowe IP możesz sprawdzić także jakie masz parametry linii wchodzisz zakładka "wsparcie" później "informacje systemowe" następnie "DSL" i patrzysz jakie są parametry. patrzysz "czas połączenia DSL" najlepiej żeby był w granicach 2-3 dni. jeśli masz np godzinę albo kilkanaście minut to oznacza, że zrywa Ci połączenie następny parametr to "Margines szumu w dół" kiedy livebox się synchronizuje to ma margines na poziomie 6 dB. jeśli jest powyżej do max 20 dB to wszystko jest w tym momencie dobrze. jeśli synchronizacja Ci spada to oznacza, że masz starą lub uszkodzoną linię. parametr ten może się zmieniać kilka razy w ciągu minuty nawet. wszystko zależy od linii. dlatego warto sprawdzać go kilka razy w tygodniu . następną rzeczą są prędkości synchronizacji w górę i w dół skoro masz neostradę do 20 mB to powinieneś mieć prędkość synchronizacji w dół rzędu 16000 Kb/s czasem więcej trochę czasem mniej a prędkość synchronizacji w górę na poziomie ok 2000 Kb/s potem patrz na "liczba sekund z błędami (ES) oraz na "sekund z poważnymi błędami (SES) najlepiej jakby były tam cyferki 0 możesz zadzwonić na infolinię i poprosić o reset lącza bądź zgłosić uszkodzenie i wtedy będzie włączony układ który monitoruje linię i dostosuje Ci na nowo prędkości. tylko tu uwaga ta czynność trwa koło 10 dni i nie powinieneś w tym czasie resetować liveboxa ani połączenia, ponieważ blokada na łączu może zacząć wariować i przycinać Ci systematycznie parametry, które odzyskasz dopiero po około 30 dniach także raczej uważaj z tym resetem daj znać, czy coś to dało możesz także jak włączysz cs'a wejść w menedżera zadań potem procesy. następnie odszukujesz proces cs'a i klikasz prawym przyciskiem myszy a następnie ustaw priorytet i zmień priorytet cs'a na wysoki jesli pomogłem daj plusika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blurred Napisano 20 Maja 2015 Autor #70878 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 Czas połączenia DSL 00 d 07 g 43 m Ten margines szumu jest właśnie na 6db A co do prędkości to w górę mam: 1172 w dół: 24543 a z tym ES i SES jest po 0 Ale czemu dzieje mi się tak tylko na cs-go, w lola cs-a 1.6 gram normalnie bez żadnych lagów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablito :D Napisano 20 Maja 2015 #70815 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 cs'go ma trochę większe wymagania parametry masz w miarę dobre z tego co widzę. tylko ten czas połączenia dsl mógłby być lepszy. jeśli masz nazwę użytkownika i hasło do połączenia to możesz przywrócić ustawienia fabryczne i póxniej logujesz się do menu liveboxa zaawansowane połączenie z internetem i tam wpisujesz login i hasło. pewnie jest tak jak mówię, ktoś Cię pinguje i potem tak to wygląda. spróbuj zresetować połączenie tak jak pisałem zaawansowane połączenie z internetem i resetuj . zrób speedtest i daj tu wyniki. po pingu zobaczymy ile mniej więcej jesteś od centrali . ale nie w linii prostej tylko po kablach jeśli resety połączenia i reset z centrali nie pomoże możesz spróbować napisać pismo o przełączenie do innej centrali, może jest jakaż bliżej Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydlak Napisano 27 Maja 2015 #58921 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 Brak zainteresowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydlak Napisano 27 Maja 2015 #58922 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 ***Wiadomość wygenerowana automatycznie*** Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi