Silverka Napisano 15 Marca 2016 #411469 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Zanim zostaniesz adminem lub jesteś początkującym adminem musisz zapoznać się z zasadami banowania oraz podstawami amx bans. : -Banowanie graczy z powodem ssy -Zrozumienie zasad rozdawania banów za AB - Podszywanie się - wieczny problem adminów . Postaram się wytłumaczyć w tym poradniku jak banować oraz jak nie banować , by na następny dzień nie zostać zdegradowanym. Podejmując pracę admina - zobowiązujemy się do korzystania z amx bans i codziennego wchodzenia na forum i sprawdzania swoich banów. Jak wiecie, w tych czasach , odmian haxów jest nieskończenie wiele i są tak różnie skonfigurowane, że wychwycenie to jest wyzwanie dla adminów : - WALLHACK - AIMBOT - SPEEDHACK -REMOVAL - LAMBERT - NO RECOIL - ESP etc Niestety zabezpieczenia przed wykrywalnością haxów - ANTY SSY w przypadku Wallhack- najczęściej stosowanym z tych czitów- umożliwiają grę cziterom dalej na serwerach. Screeny zazwyczaj wychodzą czyste , bo gdy klikamy zrób FOTKI- graczowi wyświetla się coś takiego jak napis ORIENTUJ SIĘ. Większość graczy widząc to zrobi OFF WH. W momencie robienia FOTEK laguje , bądź ścina cs. Fotki zazwyczaj są kiepskie , zupełnie niepotrzebne , a często robione już po śmierci. Więcej w poradniku: http://multi-head.pl/index.php/topic/85295-jak-robimy-ssy-graczowi-kolejny-poradnik/ By zrobć dobre fotki zejdźmy KONIECZNIE na SPEC . Pamiętajmy- nie robimy ssów podczas gry. Ważne dla UBT- ocenienie na jakich modelach gracz gra (ESL zabronione tak samo Czerwone TT i niebieskie)- czy gracz patrzy przez model , czasy , rozmiar , format i czy gracz nie mieszał przy ssach. W przypadku , gdy gracz posiada anty ssy zazwyczaj w screenach wychodzi 6 ssów- podczas gdy standardowych jest 5. Kiedyś dopuszczalna ilość robienia graczom ssów wynosiła 4 czy 5 - jednak gdy widzimy , że gracz wstawia CZYSTE Skreeny , a gra odpalony, koniecznie musimy takiemu graczowi nakręcić demo. Gracze grający na serwerach odpowiednio długo zapoznają się z ilością adminów na serwerze i jacy admini są. Wiedzą na ile mogą sobie pozwolić. Dlatego robienie fotek jest tak nie opłacalne, a tylko denerwują graczy , gdy musza wstawić niezliczoną ilość ssów na forum. przykład gracza : http://www100.zippyshare.com/v/4uaO2ERK/file.html -Zrozumienie zasad rozdawania banów za AB Największy błąd adminów - niesprawdzanie forum- czy amx bansa http://aquax2.unixstorm.org/banuj/search.phppo nadaniu bana przez admina- FOTKI. UBT jest na tyle sprawne- , że w przypadku FOTEK odbanowanie gracza trwa niecałe 5 minut. Przykład gracza , a już admina PGD ULAN : Widać dane gracza ULAN: Aby sprawdzić poprawnie czy ten gracz jest tym prawdziwym , patrzymy na wygasłe już bany. Widzimy, że zostały zrobione ssy graczowi ULAN 23.01. Porównujemy sobie screena wcześniejszego . Gracz ułan ma steam ID STEAM_2:0:1620178808 i widzimy, że w wygasłych banach jego STEAM ID się nie zmienia. Patrzymy również na aktywne bany . Steam id STEAM_2:0:330475207 jest inne i jasno widac, że to już inny gracz. Graczowi ze STEAM_2:0:330475207 gdy wejdzie na serwer możemy dać ban za AB. Pamiętajmy również o tym, że SIDy STEAM_0:0:1488492468 aktywnych banów nie posiadają. STEAM ma własny wygenerowany SID, więc to MUSI być ta sama osoba. W przypadku STEAM warto sprawdzać , czy gracz nie posiada banu na banid za VAC. Przypominam o tym, że Multi head nie współpracuje z AC , BL. Więcej informacji o aktywnych banach zawarte w : http://multi-head.pl/index.php/topic/78096-aktywne-bany/ http://amxx.pl/topic/90484-generowanie-steamid-dla-gracza-nonsteam/ Podszywanie się : Często gracze wchodzą na serwer 1 przed nickiem. Jednak to nie oznacza, że to od razu podszywka. Często zacina nam grę z powodu słabego internetu, lagów czy innych niechcianych problemów. Wtedy zazwyczaj nie znikamy z serweru , tylko dalej widzimy swój nick w grze, a jesteśmy pod (1)StaChu. Często banujemy nie sprawdzając takiej osoby w consolę. Myślę, że z podszywaniem jest wystarczająco wytłumaczone w punkcie 2 , więc nie muszę się powtarzac na ten temat. Sprawdzajmy AMX BANS . Naprawdę Warto. Unikniemy robienia masy błędów , które czasem są zupełnie niepotrzebne i niepotrzebnie kończą się ostrzeżeniami. Silverka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astroe Napisano 15 Marca 2016 #411471 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Brawo dla Ciebie. Szkoda że 90% adminów zna tylko 3 pierwsze;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOVASSS Napisano 15 Marca 2016 #411473 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Wszystko ładnie pięknie, na pewno ta informacja przyda się adminom, ale możesz jeszcze dodać o tych Steam_id, które są poprawne, które skonfigurowane itp, bo to też ważne. Kiedy gracz gra na steam, kiedy na ns. STEAM_0:1:60741928 , to jest mój steam id, który w 100 % jest poprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skip3r Napisano 15 Marca 2016 #411501 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Nie odkrylas Ameryki z tym poradnikiem, uwazam, ze kazdy Admin powienien to wiedziec. Nie zebym spinal, ale nie wyobrazam sobie, zeby admin nie wiedzial jak dziala Lambert albo Removal, bo juz no recoil czy ESP to chyba podstawy czitow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
#RELOP Napisano 15 Marca 2016 #411553 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Hej, zwykle nie wypowiadam się w takich tematach, bo uważam to za zwykłe nabijanie postów, ale zastanawia mnie jedna rzecz. Doświadczenie nawet spore w 1.6 mam, a o czicie 'removal' pierwszy raz słyszę. Może ktoś wytłumaczyć jego działanie? Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skip3r Napisano 15 Marca 2016 #411557 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Hej, zwykle nie wypowiadam się w takich tematach, bo uważam to za zwykłe nabijanie postów, ale zastanawia mnie jedna rzecz. Doświadczenie nawet spore w 1.6 mam, a o czicie 'removal' pierwszy raz słyszę. Może ktoś wytłumaczyć jego działanie? Z góry dziękuję. Removal - usuniecie pewnego elementu, moze to byc brak dzialania flesh'a i smoke'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi