Skocz do zawartości
Andrejek

Podanie o Admina

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Andrejek

 

Wiek: 16lat

 

Doswiadczenie: To moje pierwsze podanie admine, wiec doswiadczenie mam amatorskie i chce sprobowac czegos nowego :) 

 

ZnajomoscAMXX:4/10

 

Staz: Gram w cs'a od 3 lat na tym serverze od 4-5misiecy... :)

 

Dlaczego ja: Jest teraz duzo haxerow i ludzi ktorzy lamia przepisy i regulamin, o poznej porze nie da sie grac lub w godzinach roboczych. :)

 

Jestem milym i facetem lubie gadac z ludzmi i mam dobre poczucie humoru. Gardze haxami, Ludzie na serverze maja o mnie pozytywne i dobre slowa. 

 

Czas jaki spedzam przed cs'em : zalezy w tygodniu od 1/2h , w wekeendy zalezy zdarza sie cala noc i dzien, duze znaczenie ma to czy gdzies wyjedzam.

 

Kontakt: FB:Andrzej Tyc (profilowe ogniste ,,A" ) 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


 

Jestem za okresem próbnym, ponieważ mała aktywność. Ale przyda nam się pomoc z racji, że jest nas chyba tylko 3. Więc tak(okres próbny) :D

 

 

dzieki wielkie za poparcie i za szanse :) :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


 

Jestem na tak . Duzo zglasza na u@ . Ogarnia kto czituje . Dobre poczucie humoru. Dogaduje sie z graczami . Amx slabo ale sie nauczy . Przyda sie pomoc bo ja sam serva nie ogarne :-)

 

 

Dziekuję za poparcie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***
podanieodrzucone.png


Witaj. Twoje podanie zostało odrzucone przez administratorów. Oznacza to, iż nie zostałeś przyjęty na stanowisko administratora tego serwera.

Uzasadnienie: Wyżej są napisane powody odrzucenia podania. Ponadto ostatnio na forum 23 kwietnia...



Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.



Pozdrawiamy,

Administracja Multi-Head.pl


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***