Gość Guest Napisano 13 Kwietnia 2015 #303529 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Nick: koNraDM4$ Wiek: 17 Doświadczenie (w byciu adminem): Nie mam doświadczenia w byciu adminem, nie składałem podań gdyż na dużej liczbie serwerów było to dostępne od 18 lat lub trzeba było go kupić. Znajomość AMXX (W skali 1-10): 3/10 Staż w CS-sie: Gram od 3 klasy podstawówki teraz jestem 1 liceum więc to kupa czasu; przez jakieś 3 lata grałem po prostu ffa, zm i surf, a resztę czasu do teraz poświęcałem Paintball mod i COD mod. Steam / NonSteam: NonSteam Dlaczego Ty: Często gram po nocach jak i w dzień w weekend zdarza mi się nawet od 24 - 7. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Różnie ale pewnie średnia wyjdzie tak około 4-5 godzin. Kontakt: [email protected] / steam: marbecia01 / skype marbecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 13 Kwietnia 2015 #303534 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 na TAK +WIEK +STEAM +Godzinki -niemaiał nigdzie admina ale myślę że się nauczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Samurai Napisano 13 Kwietnia 2015 #303545 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 GT może byś dał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flexee Napisano 13 Kwietnia 2015 #303577 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Ja jestem na NIE. Piszesz ze masz nonsteam, a w kontakcie piszesz ze masz steam . Do gt linka nie dales. Pozatym czesto lamiesz regulamin. P.s niechcacy dalem like bo na tele siedze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KreatywnyAli Napisano 13 Kwietnia 2015 #303644 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 To masz ten steam z CS 1.6 czy nie masz?Zastanów się Jestem neutralny +wiek +godziny -+ masz ten steam z CS czy nie?Sam steam bez gry nic nie daje -brak doświadczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...