Gość Guest Napisano 9 Kwietnia 2015 #302032 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Twój nick podczas gry: Skribble Godzina, data zdarzenia: 19:35 Mapa: dd2, serwer: dd2+dm STEAM_ID / IP: STEAM_0:0:37251 Uzasadnienie: Hej, Gram tutaj juz chyba od 2 albo 3 lat, ale jak ssy jeszcze rozumiem jak przychodzi nowy admin, to powód "Czitujesz" bez uzasadnienia mnie troche zdenerwowal. Macie dema zarowno z dd2, dd2+dm oraz ffa, bo tam najczesciej gram. Niestety wasz kolega ssow nie zrobil i nie wiem o co mnie tez za bardzo oskarżył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 9 Kwietnia 2015 #302039 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Zapraszam admina @PsychoCiocia do przedstawienia dowodów . Admin na przedstawienie dowodów ma 24h w przeciwnym razie gracz otrzyma UB a na konto admina powędruje ostrzeżenie do działu adminów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PsychoCiocia Napisano 9 Kwietnia 2015 #302103 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 http://www44.zippyshare.com/v/WKpc7OlX/file.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUNN. Napisano 9 Kwietnia 2015 #302105 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 http://www44.zippyshare.com/v/WKpc7OlX/file.html Według mne czyste demko. Może do dwóch, w porywach trzech akcji mógłbym się przyczepić ale to już jest kwestia nawyków czy ustawiania się albo po prostu przypadku. No i trochę za krótkie jak dla mnie. @ @Richard sory szefie ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...