Gość Guest Napisano 21 Marca 2015 #292923 Udostępnij Napisano 21 Marca 2015 - Wchodzenie raz dziennie na forum; Dziennie spędzam po 3/4 godzinki - Minimum 16 lat; Mam - Minimum 7h spędzonych na serwerze w ciągu tygodnia; Pewnie - Znajomość regulaminów serwera, forum jak i admina oraz przestrzeganie ich; Znam - Dawanie dobrego przykładu graczom, szczególnie tym młodszym oraz bycie bezkonfliktowym; Sądzę,że z nikim nie wpadnę w konflikt - Admin musi być wzorem i świecić przykładem dodatkowo być lubianym na serwerze; Sam nie będę siebie oceniać ocenią mnie Admini/Gracze - Minimum 20h przegrane na serwerze; mam jeszcze tam trochę do nadrobienia ale dziennie gram w cs'a po 5 godzinek więc szybko nadrobię czas - Obowiązkowo aktywne konto steam; - Posiadanie mikrofonu; Tak Nick: W!nn3R 1 Wiek: 17 lat Doświadczenie (w byciu adminem): Byłem już na wielu serwerach adminem więc wyślę że dam sobie tu radę. Znajomość AMXX (W skali 1-10): 7/8 Staż w CS-sie: gram w cs'a od 10 roku życia Steam / NonSteam: NonSteam Dlaczego Ty: Ponieważ jak gram na Państwa serwerach to nie adminów gdy są potrzebni więc chciałbym utrzymać wasze serwery jak w najlepszym stanie żeby nie było żadnych cziterów Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 3/4 godzinki na tym serwerze Kontakt: GG 53207457 Link do GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/W%21nn3R%20%21/80.72.40.110:27027/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 21 Marca 2015 #292926 Udostępnij Napisano 21 Marca 2015 Jestem na Tak Grałem z tym gościem nie raz na waszym serwerze. Wiec myślę że da radę. Ale czas 20 h przegranych nadrób to i to szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KreatywnyAli Napisano 21 Marca 2015 #292942 Udostępnij Napisano 21 Marca 2015 Nadrób godziny i wtedy złóż podanie.Wymagania to wymagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...