Gość Guest Napisano 20 Marca 2015 #292491 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 Nick: nip[E]r. Wiek: 14 no wiem ze nie mam 16 przeprasza. Doświadczenie (w byciu adminem): Byłem adminem i mam bardzo duże DOŚWIADCZENIE !! Znajomość AMXX (W skali 1-10): 8. Staż w CS-sie: w Counter-Strike gram z 6lat na cod-mod 3lata. Steam / NonSteam: Steam. Dlaczego Ty: Zazwyczaj nie ma adminów na serwerze gracze łamią regulamin.I bardzo chce pomóc. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: z 3-4 do 5 godz. Kontakt: 52735959 GG. Bardzo lubię wasz serwer.Wiec dlatego chce pomóc. I jeszcze miło by mi było jak byście mnie przyjeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keep calm and Follow me Napisano 20 Marca 2015 #292582 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 Jestem na nie, 14 lat to naprawde za malo. a po 2 - podania na admina sie zapamietuje ze wzgledu na tresc a nie wielkosc liter. /bardzo duze doswiadczenie? ciekawi mnie to - na jakiej sieci daja admina dzieciakom ponizej 14 roku zycia? czuje klamstwo i scieme. // na forum 1 post - i jeszcze to podanie wisi? od razu do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 20 Marca 2015 #292597 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 A GameTracker? - Konto pod podanie - Wiek +Często widze na serwie +Ostatnio zmniejszyło sie grono adminów +Amx Lesto też nie ma 16 a jakoś jest adminem, a był bez doświadczenia a tutaj ten chłopak ma doświadczenie dlatego jestem za daniem mu szansy. Na tak. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Samurai Napisano 20 Marca 2015 #292624 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 Jestem na Tak. +Widuję Cię na serwerze + Amx Wiek nie ma znaczenia . Ja dostałem Admina w wieku 14 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...