Skocz do zawartości

[KOSZ][ZAMKNIĘTY [CS 1.6 PLUGIN] Bad Camper


Gość Guest

Rekomendowane odpowiedzi

opis.png

 

 

Gracz za długo kampi ? To go powstrzyma.

 

 

instal.png

 

Plik bad_camper.amxx

do addons/amxmodx/plugins.

 

Plik bad_camper.sma

do addons/amxmodx/scripting.

 

Plik bad_camper.txt

dodaj do addons/amxmodx/data/lang.

 

Plik snore.wav

dodaj do soundsmisc

 

 

cvary.png

 

badcamper_punish Określ w jaki sposób ukarać osoby, zbyt długo kampiących. Wpisując 0 cvar będzie nieaktywny.

 

 

    1: Uderzenie

 

    2: Redukcja życia

 

    4: Dźwięk

 

    8: Oślepienie

 

    16: Redukcja pieniędzy ( wymagany CSTRIKE module )

 

    32: Atakująca pułapka

 

    Optymalnie: 12 ( Dźwięk i oślepnie )

 

 

badcamper_sound Typ dźwięku, kiedy badcamper_punish korzysta z niego.

 

 

    1: Chrapanie

 

    2: Bicie serca

 

    Optymalnie: 1 ( Chrapanie )

 

 

badcamper_money Określ ile procent pieniędzy zostanie zabrane graczowi, kiedy licznik osiągnie 100%. Działa tylko przy użyciu redukcji pieniędzy.

 

Optymalnie: 10 procent.badcamper_limit W jakim czasie licznik ma dojść do 100%.

 

Optymalnie: 35 sekund.badcamper_display Określa procent, w którym wyświetlany jest licznik camp. Zakres wartości wynosi od 0 do 100[/b]

 

Optymalnie: 1 procent.badcamper_show_spec Określ czy umożliwić widzom zobaczenie licznika camp.

 

Optymalnie: 1badcamper_check_all Określ czy zespół wykonujący cel mapy powinien być sprawdzany czy sprawdzać wszystkich.

 

 

    0: Sprawdza zespół, który musi wykonać cel mapy ( np. TT na de_dust2 ).

 

    1: Sprawdza oby dwa zespoły.

 

    Optymalnie: 1

 

 

Aktualne cele, które zostały określone:

 

 

    Jeżeli mapa jest typu de a bomba nie została obsadzona to TT ma główny cel.

 

    Jeżeli mapa jest typu de a bomba została podłożona to CT ma główny cel.

 

 

badcamper_immunity_flags Określ flagę dostępu, przy której immunitet będzie aktywny. Dostępne flagi: http://wiki.amxmodx.... ... (AMX_Mod_X)#Access_Levels

 

Optymalnie puste, bez immunitetu.badcamper_start Określ ile sekund od rozpoczęcia rundy ma działać licznik camp.

 

Optymalnie: 4.badcamper_damage_reset Określ komu zostanie wyzerowany licznik podczas potyczki.

 

 

    0: Licznik nie zostaje wyzerowany.

 

    1: Licznik zostaje wyzerowany atakującemu.

 

    2: Licznik zostaje wyzerowany broniącemu.

 

    3: Oba licznik zostaną wyzerowane tj. atakującemu i broniącemu.

 

    Optymalnie: 3.

 

 

badcamper_damage_restart Po jakim czasie ma się zacząć zerować licznik.

 

Optymalnie: 4 sekundy.badcamper_health Określ ile zabrać życia ( hp ), co 2 sekundy, kiedy licznik doszedł do 100%. Jeżeli kara 'redukcja hp' nie jest włączona, cvar nie będzie działać.

 

Optymalnie: 10badcamper_allow Określ ile graczy lub ile procent graczy danego teamu, u którego jest sprawdzane czy kampią ( np. tt na DE_ ).

 

Optymalnie: 0badcamper_min_players Określ minimalna ilość graczy, którzy są połączeni ( obecni na serwerze ) zanim gracze są dozwoleni do kampienia.

 

Optymalnie: 0badcamper_announce Określ sposób informowania graczy z przeciwnej drużyny, który gracz campi.

 

 

    0: Brak informowania.

 

    1: Informowanie za pomocą czatu.

 

    2: Informowanie za pomocą HUD.

 

    3: Informowanie w HUD / czat.

 

    Optymalnie: 3.

 

 

 

pobierz.png

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...