Gość Guest Napisano 10 Lutego 2015 #273401 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Witam, z tej strony Piter oczywiscie pisze jeszcze raz poniewaz poprzedni post zostal rozpatrzony negatywnie co swiadczy o niskim poziomie administracji tego serwera, przypominam przy porannej grze polecial automatyczny ban nie wiem z jakiej paki do wgladu poprzedni post, config i tak dalej Twój nick podczas gry: buszek Godzina, data zdarzenia: 10 lutego, 2015, około 11 Mapa: de_dust2 STEAM_ID: STEAM_0 : 0 : 19381187 IP: 78.154.71.103 WItam, dziś w godzinach przedpołudniowych dostałem bardzo niemiłą niespodziankę - autoban za skrypt "AWP Script". Nie mam pojęcia na jakiej podstawie ?! Przez w sumie 13 lat gry nie używałem podobnego gówna. Jedyna rzecz którą dziś zrobiłem przed logowaniem na serwerze to reinstall samego Counter-Strike - oczywiście przez klienta STEAM. Po wejściu na serwer i zagraniu 2 minut poszedł ban. Mój config do wglądu - z resztą nie był modyfikowany od dawna , dysk czysty od różnego rodzaju skryptów, nie mam pojęcia o co chodzi? Bardzo proszę sprawdzić nadgorliwość pluginu i bardzo proszę o zdjęcie bana, ponieważ przyjemnie gra się na państwa serwerach i taka wtopa nie powinna mieć miejsca. Byłem, jestem i będe czysty. echo rispekt cfg unbindall // .................... // ... r1spekt config ... // .................... echo . // name "buszek" sensitivity "1.521" zoom_sensitivity_ratio "0.8" fps_max "100" fps_modem "0" cl_nopred 0 cl_lw 1 cl_lb 1 cl_lc 1 cl_download_ingame 1 cl_allowupload 1 voice_enable 1 voice_modenable 1 rate 20000 cl_updaterate 101 mp_decals 300 cl_rate 20000 cl_cmdrate 100 cl_cmdbackup 2 ex_interp "0.01" //cl_cmdrate "75" //cl_updaterate "55" //cl_rate "9999" //rate "25000" //cl_cmdbackup "2" //ex_interp "0.01" mp_friendlyfire "1" mp_startmoney "16000" mp_tkpunish "0" mp_autoteambalance "0" mp_limitteams "0" mp_freezetime "0" sv_aim "0" sv_cheats "0" sv_send_resources "1" alias rr2 "sv_restart 2; rcon sv_restartround 2" bind "TAB" "+showscores; slot10" bind "ESCAPE" "cancelselect" bind "SPACE" "+jump" bind "'" "+moveup" bind "/" "+movedown" bind "0" "slot10" bind "1" "slot1" bind "2" "slot2" bind "3" "slot3" bind "4" "slot4" bind "5" "slot5; say_team c4" bind "6" "slot6" bind "7" "slot7" bind "8" "slot8" bind "9" "slot9" bind ";" "+mlook" bind "[" "invprev" bind "]" "invnext" bind "`" "toggleconsole" bind "a" "+moveleft" bind "d" "+moveright" bind "e" "+use" bind "g" "impulse 100" bind "f" "drop" bind "h" "+commandmenu" bind "i" "showbriefing" bind "j" "cheer" bind "k" "+voicerecord" bind "m" "chooseteam" bind "o" "nightvision" bind "q" "slot2" bind "r" "+reload" bind "s" "+back" bind "w" "+forward" bind "~" "toggleconsole" bind "CTRL" "+duck" bind "capslock" "lastinv" bind "F1" "" bind "F2" "" bind "INS" "+klook" bind "PGDN" "+lookdown" bind "PGUP" "+lookup" bind "END" "centerview" bind "MWHEELDOWN" "hegren; weapon_hegrenade" bind "MWHEELUP" "weapon_flashbang" bind "MOUSE1" "+attack" bind "MOUSE2" "+attack2" bind "PAUSE" "pause" bind "y" "messagemode" bind "u" "messagemode2" bind "v" "+voicerecord" bind "t" "impulse 201" bind "F9" "say nextmap" bind "F10" "messagemode name" bind "F11" "say thetime" bind "F12" "snapshot" bind "n" "needbackup" bind "mouse4" "sectorclear" bind "mouse5" "radio2" bind "c" "radio3" bind "mouse3" "radio1" bind "z" "enemyspot" bind "x" "go" bind "," "amxmodmenu" bind "enter" "buy; stopsound" bind "*" "defuser" bind "b" "stopsound; defuser; primammo; secammo; vesthelm; vest; hegren; flash; flash;" bind "\" "mac10; tmp" bind "kp_plus" "buyammo1" bind "kp_minus" "buyammo2" bind "kp_enter" "vesthelm; vest" bind "kp_slash" "sgren" bind "kp_ins" "buy" bind "kp_del" "buyequip" bind "kp_end" "slot1" bind "kp_downarrow" "slot2" bind "kp_pgdn" "slot3" bind "kp_leftarrow" "slot4" bind "kp_5" "slot5" bind "kp_rightarrow" "slot6" bind "kp_home" "slot7" bind "kp_uparrow" "slot8" bind "kp_pgup" "slot9" bind "backspace" "scout" bind "shift" "+kinv" alias +kinv "weapon_knife; wait; wait; +attack2; wait; wait" alias -kinv "-attack2; lastinv" bind "alt" "wlk" alias wlk "wlkon" alias wlkon "+speed; alias wlk wlkoff; spk walk" alias wlkoff "-speed; alias wlk wlkon; spk run" echo KEYBOARD & ALIAS SET > loaded. room_type "0" _cl_autowepswitch "0" _snd_mixahead "0.1" ati_npatch "0" ati_subdiv "0" bgmvolume "1.000000" bottomcolor "6" brightness "55" cl_movespeedkey "0.55" cl_allowdownload "1" cl_allowupload "1" cl_backspeed "400" cl_career_difficulty "0" cl_corpsestay "1" cl_crosshair_color "255 255 255" cl_crosshair_size "small" cl_crosshair_translucent "0" cl_dlmax "128" cl_download_ingame "1" cl_dynamiccrosshair "1" cl_forwardspeed "400" cl_himodels "0" cl_idealpitchscale "0.8" cl_logocolor "#Valve_Yellow" cl_logofile "devl1" cl_minmodels "0" cl_righthand "0" cl_shadows "1" cl_timeout "666" cl_vsmoothing "0.05" cl_weather "0" cl_showfps "0" cl_pitchspeed 225 cl_radartype "1" con_color "50 250 50" console "1.0" crosshair "1" fastsprites "0" gamma "55" gl_dither "1" gl_flipmatrix "0" gl_monolights "0" gl_overbright "0" gl_polyoffset "0.1" gl_max_size "512" gl_spriteblend "0" hisound "1" hpk_maxsize "4" hud_capturemouse "1" hud_centerid "1" hud_draw "1" hud_fastswitch "1" hud_saytext_internal "1" hud_takesshots "0" joystick "0" lookspring "0.000000" lookstrafe "0.000000" m_filter "0" m_forward "1" m_pitch "0.022000" m_side "0.8" m_yaw "0.022" model "gordon" MP3FadeTime "2.0" MP3Volume "0.4000000" net_graph "3" net_graphwidth "350" net_scale "5" net_graphpos "1" net_showpackets "0" net_showdrop "0" net_chokeloop "0" net_drawslider "0" net_address "0" r_bmodelhighfrac "5" r_detailtextures "0" s_a3d "0" s_automax_distance "30" s_automin_distance "2" s_bloat "2.0" s_distance "60" s_doppler "0.0" s_eax "0" s_leafnum "0" s_max_distance "1000" s_min_distance "5" s_numpolys "200" s_polykeep "1000000000" s_polysize "10000000" s_refdelay "4" s_refgain "0.4" s_rolloff "1.0" s_verbwet "0.25" s_2dvolume "0.880" s_a3d "0.000000" s_automax_distance "30.0" s_automin_distance "2.0" s_blipdir "0" s_bloat "4.0" s_buffersize "65535" s_distance "60" s_doppler "0.0" s_eax "0" s_geometry "1" s_leafnum "0" s_max_distance "1000.0" s_materials "0" s_min_distance "8.0" s_numpolys "200" s_occ_epsilon "1" s_occfactor "0.250" s_occlude "1" s_polykeep "1000000000" s_polysize "10000000" s_refdelay "4" s_refgain "0.4" s_reflect "1" s_reverb "1" s_rolloff "1.0" s_show "0" s_showtossed "0" s_usepvs "1" s_verbwet "0.25" skin "" spec_autodirector_internal "1" spec_drawcone_internal "1" spec_drawnames_internal "1" spec_drawstatus_internal "1" spec_mode_internal "2" spec_pip "0" suitvolume "0.250000" sv_aim "0" sv_voiceenable "1" sv_voicecodec voice_speex sv_voicequality 5 team "" topcolor "30" tutor_enable "1" viewsize "120.000000" voice_enable "1" voice_forcemicrecord "1.000000" voice_modenable "1" voice_scale "2.000000" volume "0.3" setinfo "_vgui_menus" "0" setinfo "ah" "0" +mlook +jlook echo GAME SETTINGS > loaded. // tweaks cl_himodels 0 gl_keeptjunctions 0 gl_clear 0 gl_cull 1 gl_dither 1 gl_lightholes 1 gl_palette_tex 1 gl_spriteblend 1 gl_ztrick 0 r_detailtextures 0 r_detailtexturessupported 0 r_mirroralpha 1 r_mmx 0 violence_ablood 1 violence_hblood 1 violence_agibs 1 violence_hgibs 1 precache 0 fs_lazy_precache 0 cl_dynamiclights 1 cl_shadows 1 cl_minmodels 0 s_a3d 0 s_eax 0 s_reverb 1 voice_dsound 1 gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST gl_round_down 3 gl_picmip 0 gl_playermip 0 gl_max_size 256 fastsprites 0 d_spriteskip 0 ati_npatch 1 ati_subdiv 2 cl_identiconmode 2 cl_particlefx 2 cl_weather 0 cd_fps 0 cl_corpsestay 10 hpk_maxsize 4 max_wallpuffs 120 max_rubble 240 max_shells 120 max_smokepuffs 120 echo HIGH QUALITY SETTINGS > loaded. drawradar spk "hgrunt/c2a2_hg_chat5a" echo . echo CFG > loaded. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Lutego 2015 #273405 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Dobule temat . http://multi-head.pl/topic/54378-problem/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Lutego 2015 #273406 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 [Wiadomość wygenerowana automatycznie] Temat został przeniesiony z "Odwołanie od bana" do "Kosz". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi