.:Take Buty:. Posted February 7, 2015 #271450 Share Posted February 7, 2015 Jeśli nikt nie będzie miał nic przeciwko to pozwolę sobie zaproponować kilka nowych klas, w tym także premki bo niektórzy narzekają że mały wybór jest. Wiem że robi się je długo, ciężko i żmudnie, ale jakby kto nie miał robić co ze swoim życiem to może je napisać Ninja (MEGA PREMIUM): HP: 0 Wytrzymka: 30 Kondycja: 45 Int: 20 Bronie: Scout, MP5, M3, Duale, 2x flash, smoke Specjalne umiejętności: 200% obrażeń ze scouta, +8 dmg z MP5, 1/5 z m3, 40% widoczności, zmniejszona grawitacja (niewiele) i podwójny skok Skaut: HP: -20 Wytrzymka: 0 Kondycja: 20 Int: 10 Bronie: Scout, MP5, smoke Specjalne: Int zwiększa obrażenia ze scouta Żołnież wsparcia: HP: 5 Wytrzymka: 5 Kondycja: 5 Int: 5 Bronie: galil, deagle Specjalne: Nie kończy mu się amunicja (ale przeładowywać musi), ma 1 rakietę Skoczek (VIP): HP: 20 Wytrzymka: 20 Kondycja: 10 Int: 0 Bronie: Mac10, M3, HE Specjalne: +5 DMG z mac10, +20 DMG z M3, Int zwiększa obrażenia z HE (1int = 1dmg), potrójny skok Inżynier (PREMIUM): HP: 10 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 0 Int: 5 Bronie: XM1014, UMP45 Specjalne: Posiada 2 rakiety, 2 miny i działko (pod e wyświetla wybór), a także kucając zadaje 25% więcej obrażeń Strażnik: HP: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: -10 Int: -10 Bronie: AUG, deagle Specjalne: Kucając zadaje procentowo większe obrażenia (int = +1% DMG) Wszystkie klasy są do przedyskutowania i ewentualnej modyfikacji. @edit: Szaman: HP: 0 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 10 Int: 0 Bronie: SG, Smoke Specjalne: 1/5 na ponowne zrespienie się, 1,4 Na zatrucie przeciwnika (10dmg na sekundę przez 5 sek. + 5 int = 1 sek.) Grenadier: HP: 20 Wytrzymałość: 30 Kondycja: -10 Int: -15 Bronie: Deagle, UMP45, HE, 2x Flash, Smoke Specjalne:Posiada granatnik (jak z perku bazooker), Dodatkowe HE co 20 sekund Podoficer: HP: 10 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 0 Int: 25 Bronie: M4, FiveSeven Specjalne: 50% widoczności podczas kucania, Int zwiększa prędkość przeładowania oraz dmg z FiveSeven (1 int = 2% więcej dmg) @edit Dodałem 3 nowe klasy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted February 12, 2015 #160043 Share Posted February 12, 2015 Dobre są, lecz z Inżynierem mógłbym się pokłócić. Za dużo tego ;p Z 1 rakieta, 1 mina i 1 działko to wystarczy. jestem na Tak jednym zdaniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted February 13, 2015 #274456 Share Posted February 13, 2015 beje beje jestem na tak mysle ze mozna wprowadzic takie klasy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasior... Posted February 14, 2015 #274888 Share Posted February 14, 2015 Pisanie klasy ninja poki co mnie troche przerosło nie jestem pewien czy wszystko dobrze tam mam, w nastepnym tygodniu mysle ze bedzie dobrze. wstawiam skauta do sprawdzenia /* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #include #include new const nazwa[] = "Skaut"; new const opis[] = "Int zwiększa obrażenia ze scouta"; new const bronie = (1< new const zdrowie = -20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Tasior multi-head.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; { public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.50, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted February 15, 2015 #275611 Share Posted February 15, 2015 Dobre są, ale żołnierzem i tak by nikt nie grał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NumberOne Posted March 20, 2015 #292688 Share Posted March 20, 2015 ***Wiadomość wygenerowana automatycznie*** Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts