Skocz do zawartości
.:Take Buty:.

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ZAMKNIĘTY</span> Taka moja mała sugestia ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nikt nie będzie miał nic przeciwko to pozwolę sobie zaproponować kilka nowych klas, w tym także premki bo niektórzy narzekają że mały wybór jest. Wiem że robi się je długo, ciężko i żmudnie, ale jakby kto nie miał robić co ze swoim życiem to może je napisać :)

 

 

 

Ninja (MEGA PREMIUM):

 

HP: 0

 

Wytrzymka: 30

 

Kondycja: 45

 

Int: 20

 

Bronie: Scout, MP5, M3, Duale, 2x flash, smoke

 

Specjalne umiejętności: 200% obrażeń ze scouta, +8 dmg z MP5, 1/5 z m3, 40% widoczności, zmniejszona grawitacja (niewiele) i podwójny skok

 

 

Skaut:

 

HP: -20

 

Wytrzymka: 0

 

Kondycja: 20

 

Int: 10

 

Bronie: Scout, MP5, smoke

 

Specjalne: Int zwiększa obrażenia ze scouta

 

 

Żołnież wsparcia:

 

HP: 5

 

Wytrzymka: 5

 

Kondycja: 5

 

Int: 5

 

Bronie: galil, deagle

 

Specjalne: Nie kończy mu się amunicja (ale przeładowywać musi), ma 1 rakietę

 

 

Skoczek (VIP):

 

HP: 20

 

Wytrzymka: 20

 

Kondycja: 10

 

Int: 0

 

Bronie: Mac10, M3, HE

 

Specjalne: +5 DMG z mac10, +20 DMG z M3, Int zwiększa obrażenia z HE (1int = 1dmg), potrójny skok

 

 

Inżynier (PREMIUM):

 

HP: 10

 

Wytrzymałość: 10

 

Kondycja: 0

 

Int: 5

 

Bronie: XM1014, UMP45

 

Specjalne: Posiada 2 rakiety, 2 miny i działko (pod e wyświetla wybór), a także kucając zadaje 25% więcej obrażeń

 

 

Strażnik:

 

HP: 20

 

Wytrzymałość: 10

 

Kondycja: -10

 

Int: -10

 

Bronie: AUG, deagle

 

Specjalne: Kucając zadaje procentowo większe obrażenia (int = +1% DMG)

 

 

 

Wszystkie klasy są do przedyskutowania i ewentualnej modyfikacji.

 

 

 

@edit:

 

 

Szaman:

 

HP: 0

 

Wytrzymałość: 20

 

Kondycja: 10

 

Int: 0

 

Bronie: SG, Smoke

 

Specjalne: 1/5 na ponowne zrespienie się, 1,4 Na zatrucie przeciwnika (10dmg na sekundę przez 5 sek. + 5 int = 1 sek.)

 

 

Grenadier:

 

HP: 20

 

Wytrzymałość: 30

 

Kondycja: -10

 

Int: -15

 

Bronie: Deagle, UMP45, HE, 2x Flash, Smoke

 

Specjalne:Posiada granatnik (jak z perku bazooker), Dodatkowe HE co 20 sekund

 

 

Podoficer:

 

HP: 10

 

Wytrzymałość: 0

 

Kondycja: 0

 

Int: 25

 

Bronie: M4, FiveSeven

 

Specjalne: 50% widoczności podczas kucania, Int zwiększa prędkość przeładowania oraz dmg z FiveSeven (1 int = 2% więcej dmg)

 

 

@edit

 

Dodałem 3 nowe klasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dobre są, lecz z Inżynierem mógłbym się pokłócić. Za dużo tego ;p Z 1 rakieta, 1 mina i 1 działko to wystarczy.

 

 

jestem na Tak jednym zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pisanie klasy ninja poki co mnie troche przerosło nie jestem pewien czy wszystko dobrze tam mam, w nastepnym tygodniu mysle ze bedzie dobrze. wstawiam skauta do sprawdzenia

 


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 

#include

#include

#include

#include

 

 

new const nazwa[] = "Skaut";

new const opis[] = "Int zwiększa obrażenia ze scouta";

new const bronie = (1<

new const zdrowie = -20;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 20;

new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

 

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "Tasior multi-head.pl");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

 

public cod_class_enabled(id)

{

give_item(id, "weapon_smokegrenade");

ma_klase[id] = true;

 

}

public cod_class_disabled(id)

ma_klase[id] = false;

{

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;

 

if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;

 

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.50, idinflictor, damagebits);

 

return HAM_IGNORED;

}

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Multi-Head.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...