Skocz do zawartości
Gość

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ODRZUCONE</span> [Podanie] mart1NESq?

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: mart1NESq?

Wiek: 21

Doświadczenie (w byciu adminem): Bardzo duże, prowadziłem swoją sieć serwerów w latach 2006-2008, później próowałem ją reaktywować, adminowałem na innych serwerach, od paru tygodnii znowu aktywnie gram w CSa gdyz miałem przerwę trzy letnią od tej gry.

Znajomość AMXX (W skali 1-10): 10

Staż w CS-sie: gram od 2006 roku, czyli plus minus 8 lat.

Steam / NonSteam: Steam  STEAM_0:1:3780669

Dlaczego Ty: Ponieważ jestem bezkonfliktowym człowiekiem który ma spore doświadczenie w byciu administratorem, jestem kulturalny, potrafie się dogadać z ludzmi, i często jestem aktywny w grze oraz poza nią, jeśli nie gram to bardzo łatwo się ze mną skontaktować, np. poprzez skype czy steam. Jeśli chodzi o mój poziom gry to oceniam go na bardzo wysoki, niegdyś grałem w ESL 1on1 awp oraz fm, byłem dobrym graczem ale wiadomo trzy letnia przerwa potrafi troszeczkę odebrać skilla ale tego się nie zapomina. Jeśli o mnie chodzi to mam 21 lat, rocznik 93, nie wdawam się  w jakieś bezsensowne kłótnie z innymi graczami, jestem lubianą osobą na serwerze oraz mam poparcie paru osób z administracji co pewnie po pojawieniu się mojego podania będą mogli wykazać.

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2godziny minimum.

Kontakt: csea004 - steam, gg 7399033, skype mateusz.benczek, http://www.esl.eu/pl/player/2410737/

 

gametracker http://www.gametracker.com/player/mart1NESq%3F/185.36.170.7:27028/

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jestem na Nie brakuje ci troche godzinek, ostatni tydzień troche słaba aktywność.Dobij godzinki i popraw aktywność.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


narazie jestem na Nie. Malo godzin troche, pograj jeszcze i dobij do tych 30 to bede na Tak :)

 

 

 

Reszta jest ok wiec nie bede mial nic przeciwko :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach