Skocz do zawartości
ja sie tak nie bawie

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ZAMKNIĘTY</span> PROPOZYCJA balansu klas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

 

Po ostatnim napisaniu nt. wzmocnienia taliba pomyślałem "czemu nie zbalansować reszty klas?". Obecnie najwyższy lvl na serwerze to około 180 czyli spodziewam się resetu lvli :) to oczywiście chyba najlepszy czas na zmiany. Ostrzegam, dalej wyrażam TYLKO MOJĄ OPINIĘ.

 

 

Snajper : klasa stara jak cod mod. U nas na serwerze z czasem poprzeczka się podnosi, ale snajper został taki sam. Reluztat? Strzały w klatke po 70 dmg. Kogo chcemy tym zabić? snajper ma szanse zabić takiego kapitana 1 vs 1, ale ze śmiechu. Propozycja? Nr.1. dać mu 1/1 z awp. Pewnie powiecie że to OP, ale porównajmy go ze wcześniej wspomnianym kapitanem. Nie będzie broni na krótki dystans oraz nie ma tyle wytrzymałości. O 1/3 z HE nie wspominam To naprawde nie będzie tak wiele, ale ok propozycja Nr. 2. Dać mu przebijalność wytrzymałości pancerza wroga. To pozwoli nam spokojnie strzelać efektywnie i nabijać sobie fragi :) poza tym myślałem że klimatycznie byłoby snajperowi zamienić 1/2 z kosy na 1 mine. Każdy szanujacy sie snajper sobie zabezpiecza tyły :)

 

 

Talib : po raz drugi się nie będę rozpisywać. 

 

 

Duch Generała : klasa stworzona żeby pomagać. Rozumiem. Ale klasa nie potrafi sama sobie pomóc gdy jest w tarapatach. Tutaj możliwości widzę wiele np. : + 20/30 do kondycji (medyk na polu walki musi szybko biegac :D), + do wytrzymalosci (zrobic z niego swoistego tanka co by swietnie sie komponowalo z co prawda slabym regenem hp :) ), Dac mu niewidzialnosc(bedziemy mogli resac ludzi pozostajac niezauwazonymi aczkolwiek nie robic z tego kucacza z m4) lub wzmocnić regen hp o ilość hp bądź czestotliwość reganego hp

 

 

Szturmowiec : do klasy nic nie mam ale przez nieuwage daliscie mu kopie w postaci Sztabowego :)

 

 

Chorąży : odkąd dostał nerfa, porosl kurzem :) mozliwosci ? wyzerowac inte lub dac ja nawet na plus ujmujac jedna rakietke 

 

 

Saper : klasa wdłg mnie za mocna. Nie dość że ma 3 potężne miny (bazowo aż 40 inty) to jeszcze jest świetny w zwarciu. Całkiem sporo wytrzymałośći (bazowo 40) dwa automaty oraz + 15 dmg(co w połączeniu z magazynkiem i szybkostrzelnością p90 jest idealny do niszczenia nawet fali wrogów)

 

 

Strzelec wyborowy : niestety w zmiany tej klasy już nie wierze. Skargi na jego moc są od dawna a on pozostaje taki sam. Dużo hp, Duża mobilność(3 skoki) wbudowany hełm (co potęguje dużą ilość hp) widoczność min (co w połączeniu z mobilnością ułatia zajście wroga od tyłu choćby zaminował każde wejście) 1/9 na oślepienie co połączone z bezlikiem daje prawie non stop zielony ekran, oraz to co boli najbardziej Bezlik i dwa najlepsze automaty w grze. Co do balansu mam jeden wdłg mnie świetny pomysł. zamienić bezlik na natychmiastowe przeładowanie. + klasy pozostaną nietknięte a za to zmusi graczy do oszczędzania pocisków i nie skanowania każdej ściany na mapie.

 

 

Zwiadowca : wygląda mi to na darmową wersję konspiranta. Niech więc bardziej się upodobni. Zabrać mu 1/5 z he razem z granatami a w zamian dać 1/2 ze scouta (1/1 byłoby po prostu zbyt mocne jak na klase darmowa ) jeśli to za dużo to ująć mu long jump/strój wroga. bez 1/2 ze scouta ta klasa traci rację bytu.

 

 

Zwiadowca*2 : jeszcze gorsza podróbka konspiranta. Pomysłów szczerze nie mam bo taka klasa wdłg mnie nie ma celu. Ta klasa nie nadaje się po prostu do niczego i w dodatku ma nazwe jak inna co jest mylące. Jedyne co można zrobić to albo klase usunąć albo całkowicie przerobić (pomysłów jest kupa wystarczą chęci).

 

 

Z mojej strony to tyle. Mam nadzieję że chociaż komuś będzie się chciało to przeczytać bo sie nieco rozpisałem :D Oczywiście liczę na to, że choć część z tego co napisałem zostanie wzięta pod uwagę. Chwała tym co dobrnęli do końca :D 

 

Czekam na opinie/ krytykę /wasze spojrzenie na sprawę.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Snajper dobry pomysl z przebijaniem  wytrzymalosci i mina :)

 

Duch generala hp i wytrzymalosc tez spoko.

 

Strzelec wyborowy pomysl z auto przeladowaniem> KOZAK.

 

Zwiadowca do wywalenia :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. Ale snajper to nie saper.. za dużo już min serio. I nie musi on zabijać na hita no błagam.. to że ma AWP to nic nie znaczy. Ja bym mu dodał raczej lepsze staty, ewentualnie scouta 1/4 jak to gdzieś widziałem. Snajper nie ma sie równać premce..

 

2. Talib 1/6 to za mało, ale przy 1/4 bardzo dużo osób nim kosiło. 1/5 będzie git.

 

3. Kiedyś grałem duchem- spoko klasa. Staty ma dobre, ale za mało umiejętności. Jakieś 1/5 na podpalenie, HE i np. 2 skoki bym mu dodał, ewentualnie jakieś ine 1/x.

 

4. Szturmowiec jest spoko, czasem nim ktoś pyka. Jak dla mnie bez zmian.

 

5. Grałem chorązym przed resetem. Mało tego że ma -20 int to przelicznik int/dmg jest jakieś 1int/0.7dmg. Saper ma 1:1 i cybersuit z tego co widzę to samo. Wyrównać wszystkim klasom z minami/rakietami/duchami przelicznik i chorążemu można dodać deagla i może troszkę statów. ALE BROŃ BOŻE nie zabierać mu rakiety! Już raz została zabrana w zamian za staty i wtedy nikt kompletnie nim nie grał. A to że ma 3 rakiety to akurat na poziom tego serwa.

 

6. Saper.. HEH LOL. +15dmg 3 miny,dużo int i jeszcze 2 bronie.. a w jednej celownik..  Zabrać mu+dmg- to nie amadeusz. Zabrać int do 0 i wyrównać przelicznik int/dmg no chyba że ma 1/0.7. A co najważniejsze zmienić model p90! Albo każdej broni dodać celownik i nikły rozrzut hmm? Wystarczająco min jest na serwie..

 

7. Ja od dawna myślałem że on ma właśnie szybkie przeładowanie.. a tu bezlik O_o Odebrać bezlik, w zamian szybkie przeładowanie. Odebrać hełm i widzenie min. 4 wbudowane itemy to za dużo.. (oślepienie/widzenie min/odporność na HS i bezlik).

 

8. 1/3 jest git. Dobra kalsa.

 

 

 

Nie wymieniłeś tu multum innych klas które też pasowałoby zmienić bo niektórymi nikt nie gra.

 

A prawda jest taka że 75% klas to premium więc premium możnaby troszke osłabić może?

 

No i może czas ogarnąć cały serwer na cacy? Czy nie? Czy udajemy że wszystko jest ok i działa, a temat zamykamy? :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


"ja sie tak nie bawie" Dałeś idealne pomysły co do zbalansowania klas. Snajper z mina słabo ale ta przebijalnosc przez wytrzymke wroga super pomysł.

 

Co do Ducha Generała kiedys to była super klasa sporo ludzi nią grało ale niestety za malo hp regeneruje/sekunde. pomysł aby zwikeszyć staty i regeneracje super ale ja bym dodał jeszcze all granaty :) 

 

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam Li$U

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tak ale duch mialby 1 he. Klasa o ktorej mowimy miala by co 10s o to mi chodzilo.... Ze kolejna klasa by spamowala granatami bez palących. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Multi-Head.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...