Gość Guest Napisano 25 Grudnia 2014 #246748 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 Nick: Maksymilian (Wcześniej Maxus) Wiek: 16 lat Doświadczenie: Byłem administratorem na kilku serwerach w innych grach. Orientuje się w obowiązkach i pracy admina. Znajomość AMXX (W skali 1-10): Znam podstawowe komendy admina takie jak : sm_kick, sm_ban, sm_admin, sm_mute, sm_silence i z tego co wiem z amx jest podobnie. Nie wiem jak to ocenić. Staż w CS-ie: W CS:GO gram od marca 2014 roku. Łącznie przegrałem około 500h. Na serwerze zajmuję aktualnie 16 miejsce (Według toplisty serwera). Steam: http://steamcommunity.com/id/maxuswtp/ Dlaczego Ja: Na serwerze przebywam dosyć często. Znam regulaminy. Jestem spokojną osobą i nie lubię agresji, kłótni oraz wyzywania. Często trafiam na momenty gdy na serwerze panuje chaos i akurat nie ma nikogo kto może mu zaniechać. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: W dni wolnę potrafię naprawdę przynołlajfić jednak na codzień to około 2-3h. Na serwerze gram od ok. 3 miesięcy. Kontakt: Steam PW (Praktycznie cały czas jestem online i staram się odpowiadać w miarę szybko) GameTracker: - http://www.gametracker.com/player/Maxus/91.185.185.20:28075/ - http://www.gametracker.com/player/Maksymilian/91.185.185.20:28075/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 25 Grudnia 2014 #246761 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 Jestem na tak ale też do tego byłeś już wcześniej adminem ? Bo masz skina na serverze jak admin, wyśle że masz nawet uprawnienia/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 25 Grudnia 2014 #246767 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 Jestem na tak ale też do tego byłeś już wcześniej adminem ? Bo masz skina na serverze jak admin, wyśle że masz nawet uprawnienia/ Nie jestem adminem poprostu kupiłem Vipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...