preson Napisano 12 Grudnia 2014 #240052 Napisano 12 Grudnia 2014 1. Imię: Kacper. 2. Kontakt: Steam (NikoS), PW. 3. Lokalizacja: Aktualnie mieszkam za granicą 4. Czas jaki poświęcasz dla cs'a: Nie dużo, ale na pewno więcej niż 3 godziny tygodniowo. 5. Czas który poświęcasz dziennie na forum (około): Na forum jestem praktycznie cały czas. 6. Posty (min.250 sensownych): Postów brakuje bo nie wypowiadam się w byle jakich tematach jak co poniektórzy 7. Co chciałbyś zrobić na Forum (uzasadnienie): Mam zamiar doprowadzić forum do porządku..pod względem wizualnym jak i estetycznym. 8. Dział którym chciałbyś się zajmować na forum: Grafika a to dlatego, że to tam spędzam najwięcej czasu. 9. Posiadanie umiejętności współpracy z ludźmi: Jestem grafikiem więc takowe umiejętności posiadam na nienagannym poziomie. 10. Posiadanie cierpliwości i systematyczności: Posiadam oby dwie cechy 11. Coś o sobie: Hmm..zacznijmy od cech. Jestem osobą ambitną, szczerą, cierpliwą, odpowiedzialną, uczciwą, gadatliwą, introwersyjną, poważną, rozsądną, wielkoduszną, wspaniałomyślną no i z wyobraźnią a jest to cecha rzadka w dzisiejszych czasach. Teraz za to, opowiem wam co nieco o samym sobie. Jestem kimś kto musi mieć wszystko poukładane i na swoim miejscu. Oczywistym faktem jest to, że w chaosie nie da się pracować na pełnych obrotach. Jeżeli chcecie poczytać sobie więcej na mój temat, zapraszam do wywiadu który przeprowadził ze mną @Freezu: http://multi-head.pl/topic/36811-bardzo-graficzny-wywiad/ 12. Doświadczenie (czy zajmowałeś już kiedyś takie stanowisko oraz jak radzisz sobie w obsłudze skryptu IPB?): Miałem okazje ale było to dość dawno (byłem administratorem forum). 13. Obowiązkowe mikro: Podstawa każdego gamera [align=right]Dostałem pozwolenie na napisanie podania.[/align]
Gość Guest Napisano 12 Grudnia 2014 #240053 Napisano 12 Grudnia 2014 NA TAK: -Miła -Ogarnięty -Czas na forum