Skocz do zawartości

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ODRZUCONE</span> Pan NikoS

preson

Rekomendowane odpowiedzi

1. Imię: Kacper.

2. Kontakt: Steam (NikoS), PW.

3. Lokalizacja: Aktualnie mieszkam za granicą :)

4. Czas jaki poświęcasz dla cs'a: Nie dużo, ale na pewno więcej niż 3 godziny tygodniowo.

5. Czas który poświęcasz dziennie na forum (około): Na forum jestem praktycznie cały czas.

6. Posty (min.250 sensownych): Postów brakuje bo nie wypowiadam się w byle jakich tematach jak co poniektórzy :)

7. Co chciałbyś zrobić na Forum (uzasadnienie): Mam zamiar doprowadzić forum do porządku..pod względem wizualnym jak i estetycznym.

8. Dział którym chciałbyś się zajmować na forum: Grafika a to dlatego, że to tam spędzam najwięcej czasu.

9. Posiadanie umiejętności współpracy z ludźmi: Jestem grafikiem więc takowe umiejętności posiadam na nienagannym poziomie.

10. Posiadanie cierpliwości i systematyczności: Posiadam oby dwie cechy :)

11. Coś o sobie: Hmm..zacznijmy od cech. Jestem osobą ambitną, szczerą, cierpliwą, odpowiedzialną, uczciwą, gadatliwą, introwersyjną, poważną, rozsądną, wielkoduszną, wspaniałomyślną no i z wyobraźnią a jest to cecha rzadka w dzisiejszych czasach. Teraz za to, opowiem wam  co nieco o samym sobie. Jestem kimś kto musi mieć wszystko poukładane i na swoim miejscu. Oczywistym faktem jest to, że w chaosie nie da się pracować na pełnych obrotach. Jeżeli chcecie poczytać sobie więcej na mój temat, zapraszam do wywiadu który przeprowadził ze mną @Freezu: http://multi-head.pl/topic/36811-bardzo-graficzny-wywiad/

12. Doświadczenie (czy zajmowałeś już kiedyś takie stanowisko oraz jak radzisz sobie w obsłudze skryptu IPB?): Miałem okazje ale było to dość dawno (byłem administratorem forum).

13. Obowiązkowe mikro: Podstawa każdego gamera :P

[align=right]Dostałem pozwolenie na napisanie podania.[/align]

Niestety jestem na NIE:

- Wymagania przede wszystkim