Gość Guest Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 1. Nick na TS3: Blek` 2. Wiek: 16 3. Doświadczenie: Miałem kilka razy moda na ts 4. Mikro (obowiązkowe): Oczywiście 5. Ile dziennie spędzasz czasu na TS3: 2-4h 6. Dlaczego właśnie Ty (Twoje doświadczenie): Ponieważ jestem osobą bezstronną i bezkonfliktową lubię się pośmiać, dużo przebywam na ts lubię gadać z innymi graczami, Może i nie mam dużego doświadczenia ale myślę że się przydam do pomocy ) 7. Co wprowadzisz na naszego TS'a: przede wszystkim miła atmosfera.Jestem osobą wesołą Świetnie dogaduję się z ludźmi i do każdego podchodzę tak samo. Zawsze znajdę czas do pomocy innym użytkownikom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Pewnie,że na TAK. Ogar człowiek i poradzi sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Jestem na tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Jestem na TAK . Widze go często na Tsie . Myśle że sobie poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Albandi Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Jestem na Tak -Wiek -Często na ts (PORADZI SOBIE ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...