Gość Guest Napisano 10 Listopada 2014 #232180 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 1. Nick na TS3: Blek` 2. Wiek: 16 3. Doświadczenie: Miałem kilka razy moda na ts 4. Mikro (obowiązkowe): Oczywiście 5. Ile dziennie spędzasz czasu na TS3: 2-4h 6. Dlaczego właśnie Ty (Twoje doświadczenie): Ponieważ jestem osobą bezstronną i bezkonfliktową lubię się pośmiać, dużo przebywam na ts lubię gadać z innymi graczami, Może i nie mam dużego doświadczenia ale myślę że się przydam do pomocy ) 7. Co wprowadzisz na naszego TS'a: przede wszystkim miła atmosfera.Jestem osobą wesołą Świetnie dogaduję się z ludźmi i do każdego podchodzę tak samo. Zawsze znajdę czas do pomocy innym użytkownikom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Listopada 2014 #232181 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Pewnie,że na TAK. Ogar człowiek i poradzi sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Listopada 2014 #232204 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Jestem na tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Listopada 2014 #232214 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Jestem na TAK . Widze go często na Tsie . Myśle że sobie poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Albandi Napisano 10 Listopada 2014 #232218 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Jestem na Tak -Wiek -Często na ts (PORADZI SOBIE ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...