Gość Guest Napisano 29 Października 2014 #228465 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Witam, mam pytanie dlaczego serwer już chyba drugi dzień z rzędu jest nieaktywny? wcześniej też dało się zauważyć, że serwer 'padał' Pewnie to sprawka hostingu disconnet, bo oni z tego słyną :> Czy zamierzacie ten problem jakoś zniwelować i zadbać o ten serwer ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-ty dzien Napisano 29 Października 2014 #228480 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Zgadza się. Na stronie hostingu mamy informację, że trwa naprawa maszyn po awarii i mamy uzbroić się w cierpliwość. Nic innego nam nie pozostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 29 Października 2014 #228551 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Pewnie to sprawka hostingu disconnet, bo oni z tego słyną :> Szanowny Panie kamraciku, nazywam się Arkadiusz Mirecki i jestem przedstawicielem firmy disCONNECT.pl, na wstępie chciałem zaznaczyć, że dziękuję bardzo za opinię. Jest ona niezmiernie pomocna dla osób, które z pewnością będą chciały kupić u nas serwer. Szkoda tylko, że nie jest poparta żadną argumentacją, bo może nawet zmieniła by czyjeś zdanie o nas. Jeżeli ma Pan jakiś problem, nie podobają się Panu nasze usługi (o ile miał Pan [nie]przyjemność je osobiście testować), śmiało. Proszę napisać do nas do pomocy technicznej, zamiast obsmarowywać nas na forach. Sądzę, że może nawet uda się Panu odzyskać pieniądze, za Panśki serwer. Zakładam jednak, że osobiście nie miał Pan nigdy styczności personalnie z naszymi usługami, więc nie wie Pan jak dużo serca wkładamy w rekompensowanie nie działających maszyn. Czy padnięta maszyna to nasz błąd? Nic bardziej mylnego, przy niczym nie eksperymentowaliśmy. Zwykły wypadek losowy, każdemu się zdarza. Niestety jako, że nie mamy takiej renomy jak inne, konkurencyjne hostingi, każdy błąd jest nam wytykany. Mam tylko do Pana prośbę, krótki apel. Jeżeli jest Pan AŻ tak nie zadowolony z naszych usług, nie zdziała Pan nic, obsmarowując nas w różnych częściach internetu. Sądzę, że bez argumentacji nie jest Pan bardzo wiarygodny. Proszę po prostu do nas napisać, gdy rzeczywiście po zastanowieniu, będzie Pan nieukontentowany z naszych usług. Na pewno postaramy się jakoś rozwiązać problem. Z poważaniem, Arkadiusz Mirecki, Przedstawiciel firmy disCONNECT.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 30 Października 2014 #228744 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 Każdy ma swoje zdanie, nie będę przytaczał sytuacji z Waszymi usługami, bo serwerownia już nie istnieje, a cała sytuacja miała miejsce z 2-3 lata temu. Niestety to był mój pierwszy kontakt z takimi usługami, a jak to się mówi ? 'pierwsze wrażenie się liczy najbardziej'. Nie będę argumentował, bo to nie ten temat i już złość do Państwa dawno minęła, aktualnie się nie zajmuję żadnymi serwerami, więc nie będę mógł korzystać z Waszych usług, także ten temat już mnie nie interesuję, a dla Państwa życzę jak najszybszego powrotu do formy i jak najwięcej klientów. Pozdrawiam P. Arkadiuszu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Strajk Napisano 30 Października 2014 #228849 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 ***Wiadomość wygenerowana automatycznie*** Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi