Gość Guest Napisano 22 Października 2014 #225651 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Nick: Zew Natury Wiek: 20 Doświadczenie (w byciu adminem): adminowałem dość sporo czasu na tym serwerze. Znajomość AMXX (W skali 1-10): umiem obsługiwać amxmodmenu i wychwytywać czitów. Staż w CS-sie: 1,5 roku Steam / NonSteam: Steam Dlaczego Ty: Adminowałem już na tym serwerze, ostatnio przez długi czas grałem tylko na TP jednak wróciłem na FFA i się załamałem. Adminów brak, albo są tacy którzy nie potrafią zbanować, więc pomogę. Osoby, które mnie pamiętają, wiedzą, że adminowałem dobrze. Przez pewien czas byłem opiekunem adminów FFA, ale do tego wracać już nie chce, zwykły admin wystarczy. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Różnie bywa, studiuję, także w sesji praktycznie nie gram, a dziennie różnie, jak mam więcej czasu to pare godzin pogram. Kontakt: Steam Link do GameTracker'a: http://www.gametracker.com/player/Zew%20Natury/80.72.40.110:27026/ Pozdrawiam, Zew Natury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 22 Października 2014 #225667 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 TAK. Pamiętam jak kiedys adminował bez zarzutu. Czasem gdy wpadne na FFA to rzeczywiscie brakuje adminow. Znam moze z 4-5 i nie zawsze są dostępni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 22 Października 2014 #225682 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Tak. Doświadczony Kulturalny Często na serwerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 22 Października 2014 #225688 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Neutral +wiek +steam -brak oceny amxx -słaby staż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...