Gość Guest Napisano 3 Października 2014 #217599 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 Witam, Z przykrością informuję, że muszę zrezygnować z funkcji Admina UBT oraz Admina FFA. Jest to spowodowane tym, że dostałem pracę, a do tego studiuję i muszę mieć też czas dla dziewczyny więc ciężko mi jest w tym momencie całkowicie oddać się grze itd. Naturalnie nie opuszczam sieci, ale na razie nie jestem w stanie pogodzić tego wszystkiego i na dzień dzisiejszy nie mam nawet czasu żeby wejść na forum. Może jak to wszystko poukładam, to wrócę, bo bardzo bym chciał Jak na razie prawie codziennie wstaje o 5 o wracam po 19, a po powrocie nawet grać mi się nie chce Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i że wrócę tak szybko jak tylko się da. Jak będzie jakaś potrzeba to służę pomocą (np. w UBT) Pozdrawiam, SLODZIAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 3 Października 2014 #217604 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 szkoda że rezygnujesz no ale Cię rozumiem. Wracaj szybko do Nas, trzymaj się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zielonaa. Napisano 3 Października 2014 #217609 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 Trzymaj się Kubuś i pozdrów tam swoją Aleksandrę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
`Shooter. Napisano 3 Października 2014 #217621 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 3maj się, powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 3 Października 2014 #217622 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 3maj się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-ty dzien Napisano 3 Października 2014 #217623 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 Rozumiemy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...