Skocz do zawartości
VooFy

Hejo wszystkim!

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, postanowiłem zarejestrować się na Waszym forum, gdyż zacząłem tu grać od jakiegoś czasu. 

Postarałem się sprowadzić i nadal to robię, jak najwięcej osób, głównie na serwer JailBreak.

Sieć jest naprawdę ciekawa, profesjonalne serwery, które naprawdę mają rzesze stałych graczy i to się chwali.

Naprawdę jestem pełen podziwu dla @aquax.

To, że tu się znalazłem zasługuję tak naprawdę .

Trzeba ten serwer rozkręcić na "maksa", gdyż tutaj na pewno będzie on z przyszłością.

Dołożę starań, aby go zapełnić.

 

 

Nazywam się Mateusz, mam 20 lat, pochodzę z woj. Śląskiego, a dokładniej z Bytomia. Jestem po technikum mechatronicznym, ktokolwiek wie co to jest. :D

Ogólnie to lubię się pośmiać, porozmawiać z ludźmi i czasami głupieje. :D

Bardzo chciałbym mieć psa rasy Husky <3 . Jednak warunki na takiego psiaka nie pozwalają. 

Aktualnie mam pieska rasy Shih-tzu, taka mała kulka, która wabi się Rusty. 

 

 

Lubię grać, jak i oglądać piłkę nożną, słuchać różnorakiej muzyki, w szczególności trance, house, deep, progressive, minimal, techno i wszystkie inne podgatunki wymienionych wcześniej. 

 

Już niedługo rozpoczynam studia, także czasu pewnie będzie mniej. 

 

Będziecie mnie mogli znaleźć na serwerze JailBreak. 

W sumie gram tylko na tym modzie, już od kilku lat, jakoś nie kręci mnie strzelanie w tej grze, wolę dobrą zabawę! 

Moje pierwsze wrażenia są bardzo dobre, fajni ludzi, fajna atmosfera. ;)

 

No cóż, myślę, że miło spędzę tu czas. 

Do zobaczenia na serwerze! 

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie wiedziałem że VooFy aka GooFy tu grasz. Miło spotkać osobę jeszcze z topów :P Jakbyś nie wiedział kim jestem to może nick haxxer ci coś przypomni. (grałem na deathrunie gdzie pierwszy wbiłem maksymalny lvl :> )

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach