Skocz do zawartości

[ZAMKNIĘTY]Artefakty - Przesada !


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym tutaj prosić o zlikwidowanie tych artefaktów bądź :

 

 

 

-zmniejszenie ilości rakiet

 

-zmniejszenie ilości piorunów

 

-zmniejszenie ilości duchów

 

 

 

Dlaczego ?

 

 

 

na serwerze dzieje się dosłownie chaos..

 

Nie liczy się już od 50 lvla nic... tylko artefakt.. ktoś posiada klasę aspirant/elektryk/duch kapitana bądź klasy premium to naprawdę mniejsze lvle wychodzą...

 

 

 

Sugeruje aby zmniejszyć tą ilość rakiet/piorunów do max.2 nie więcej

 

 

 

Podobno są artefakty które daja po 7 rakiet.. Jaki w tym sens? 

 

 

 

Co do reszty - nie mam najmniejszych problemów :) bonusy świetne ! najważniejsze że jest to losowe :) 

 

 

 

i PS. Napisałem ten temat bo ja gram Elektrykiem.. gdybym dorwał 7 piorunów i niedajboże odporność na rakiety to naprawdę - lipa.. szukam itemu księga zwiadowcy + sterydy = 60 int dodatkowo.. czyli zamiast 190 dmg mam 240 prawie.. - x 10? jednak 10 piorunów to przesada.. :D 

 

 

 

Z góry dziękuje i prosze o rozpatrzenie mojej prośby 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak pozatym - od 1 do max 50/60 lvla ludzie nie mogą fraga zdobyć. pakująć nawet full auto w typa z bliska .. Dlaczego ? bo leci np już 5/6 rakieta ... nawet sugerowałbym zmniejszyć ten bonus do ilości - 1 ... 

 

 

 

Artefakt ma urozmaicić grę oraz ewentualnie pomóc.. a nie dodawać Super power up ... 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie , denerwuje mnie to , szczególnie , że nie ma artefaktu na rakiety dla rambo xD A tak serio to to jest bez sensu , miny to jeszcze jakoś da się ogarnąć , ale prosta matma , 2 dni wbijania 200inta , potem wszyscy poniżej stówy lecą na hita + te 8 rakiet na aspirancie.... Obecnie gramy only rakiety , chociaż dwa dni wcześniej było moze 5 osób tak grających :D Ja w moim artefakcie na szczęście mam odporność na duchy i hp więc rakiety mi nie straszne  , ale jak taki kalosz postraszył dmg z pioruna , to pewnie zeus się zawstydził:D(Ja bije 270 i uważam , że to przegiecie , a nawet full int nie mam).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artefakty są rewelacyjnie zrobione tylko jest wada w ilości ... zbyt duża ilość rakiet/piorunów/duchów spowodowała właśnie ciągle strzelanie nie bronią a rakietami... wygląda to jak jakiś nwm.. armagedon ..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zmniejszyć ilość do "1" dodatkowych rakiet.. to nie ma być super pomoc tylko "lekkie wsparcie".. w tym sęk żeby miec odporność na daną klase i zdobyć ten artefakt swój jedyny.. np dla mnie - 

 

 

 

dodatkowe dmg piorun

 

1 dodatkowy piorun

 

odpornosc na duch/rakiety 

 

 

 

Tego sie tak szybko nie znajdzie ale to wtedy bedzie pomoc.. a teraz? wystarczy tylko - 7 dodatkowych piorunów i nie wiadomo co sie dzieje... 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może lepiej byloby zrobić artefakty po pierwsze trzyczęściowe, a po drugie z możliwością składania zestawów? Na takiej zasadzie, że byłyby trzy sloty i dwa typy artefaktów - poziom I i poziom II. Artefaktów poziomu I można by mieć trzy, a artefaktów poziomu II tylko jeden, czyli jeszcze dwa poz. I, razem trzy. Ponadto zebranie artefaktów tworzących zestaw dawałoby dodatkowe bonusy, ale nie za mocne. Chodzi o to, żeby mozna było wybrać, czy chcemy bonusy z artefaktów należących do różnych zestawów dla samych podstawowych efektów, czy chcemy zbierać zestaw. Przykładowy zestaw wyglądałby następująco:

 

Zestaw Powietrza

 

1) Art. poz. I Dodatkowy Skok

 

2) Art. poz. I Zmniejszona Grawitacja

 

3) Art. poz. II Podmuch Wiatru - zmiana toru lotu lub odbijanie rakiet i granatów; wymaga dużo INT, żeby efekt był sensowny.

 

Dodatkowe efekty: 1 + 2 daje dodatkowy skok, a 1 + 2 + 3 daje możliwość odpychania także przeciwników, np. szarżującego Speedhackera, czy spychania przeciwnika z krawędzi w sytuacji, kiedy nie jesteśmy w stanie podjąć wymiany ognia, albo po prostu chcemy zrobić mu psikusa; można by tez używać tego do amortyzowania upadku z dużej wysokości. Artefakty poziomu I byłyby pasywne, o działaniu automatycznym, a poziomu II aktywowane klawiszem "C", co jednocześnie uniemożliwiałoby używanie perków wykorzystujących ten klawisz, żeby gracz nie miał za bardzo odbajerzonej postaci. Jeśli chodzi o rakiety, to np:

 

1) + 1 rakieta

 

2) + 1 rakieta i dodatkowo odporność na rakiety +25%

 

3)  + 2 rakiety i dodatkowo kolejne 25% odporności na rakiety, czyli maksymalnie + 4 rakiety i 50% odporności na rakiety. Podobnie z duchami, piorunami i minami. Zaletą takiego rozwiązania, czyli konieczności posiadania bajerów, na które chce się mieć odporność, byłoby to, że ktoś, kto chce mieć na coś odporność, już nie może mieć artefaktów np. dopalajacych strzelanie, żeby nie mieć za mocnej postaci.

 

W takim rozwiązaniu przydałby się slot czwarty, rezerwowy. Przenoszenie artefaktów byłoby możliwe tylko w dół i skutkowałoby skasowaniem zamienianego artefaktu wraz z artefaktami w wyższych slotach, żeby nie było za wygodnie, czyli np. jeśli w slocie nr 4 mamy artefakt poz. II, to możemy przenieść go tylko do slotu nr 3, kasując już znajdujący sie tam artefakt poz. II, albo artefakt poz. I możemy przenieść ze slotu nr 4 do slotu nr 1, 2 lub 3, kasując, odpowiednio, trzy, dwa lub jeden artefakt. Slot rezerwowy przydałby się z tego względu, że w ogniu walki nie ma czasu na sprawdzanie artefaktów.

 

Jeśli komuś to za mało, to można by zrobić trzy poziomy artefaktów, po 3 na poz. I, 2 na poz. II i 1 na poz. III, żeby był większy wybór, albo jeszcze uzależnić dodatkowe efekty od wybieranych kolejno artefaktów, przy czym razem można by mieć trzy artefakty plus jeden w slocie rezerwowym. Albo można by to uprościć i zrobić trzy sloty funkcjonalne plus jeden rezerwowy, z możliwością posiadania jednocześnie do dwóch art. poz. I oraz jednego art. poz. II w dowolnych slotach (albo do trzech poz. I), a jeśli ktoś po zebraniu trzech artefaktów chciałby wymienić któryś z nich, traciłby wszystkie trzy, żeby nie było za wygodnie.

 

Inne możliwe zestawy to np.:

 

Zestaw Ognia: 1) Szansa na podpalenie, 2) Szansa na wybuch po śmierci, 3) Palące rękawiczki 5s; dodatkowe efekty: 1+2 odp. na ogień i granaty 25%, +3 odp. na ogień i granaty 50%.

 

Zestaw Wody: 1) Ciche bieganie po kałużach itp. 2) Oddychanie pod wodą 3) Regeneracja w kontakcie z wodą; dodatkowe efekty: 1+2 szansa na spowolnienie przeciwnika po strzale, +3 szansa na zamrożenie przeciwnika na 1 sekundę.

 

Zestaw Ziemi: 1) Pancerz błotny odpowiadający punktom INT + niewykrywalność termowizją, 2) Odprysk zaschniętego błota - szansa na przesunięcie ekranu przeciwnika zadającego obrażenia z bliska, 3) Zakopanie (z możliwością utraty HP na skutek duszenia po pewnym czasie); dodatkowe efekty: 1+2 ciche bieganie po ziemi, +3 szansa na oślepienie przeciwnika odpryskiem błota po zadaniu przez niego obrażeń.

 

Zestaw Myśliwego: 1) Widzenie min, 2) Ciche bieganie, 3) Zmniejszona widoczność podczas kucania, dodatkowe efekty: 1+2 widzenie mało widocznych/niewidzialnych +3 zatruty nóż obr. zal. od INT.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugeruje aby zmniejszyć tą ilość rakiet/piorunów do max.2 nie więcej

 

Podobno są artefakty które daja po 7 rakiet.. Jaki w tym sens? 

 

Podobno ?

W artefakcie było od 1 do 3 dodatkowych rakiet. Wszystkie rakiety/pioruny z bonusów zostana zmniejszone do 1.

 

@Huzar

Jeśli obecne artefakty są zbyt skomplikowane dla graczy to co by bylo jakbym dodał to co Ty chcesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niczego nie chcę :-) Jedynie w ramach ogólnej burzy mózgów przedstawiam sposób na stopniowanie mocy artefaktów, ponieważ za łatwo dostaje się te +7 czy +3, co można porównać do otrzymania darmowych kilkudziesięciu poziomów postaci po jednym zabójstwie. Natomiast gdyby zbieranie poszczególnych bonusów przebiegało stopniowo i wymagało pewnych świadomych wyrzeczeń, szanse wszystkich graczy byłyby bardziej wyrównane. Choć z drugiej strony jestem świadom komplikacji na kilku płaszczyznach, jakie wiązałyby się z zastosowaniem takiego systemu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiłem:

 

Część graczy ma problem z samym wpisaniem /artefakt. Jeśli dodał bym coś bardziej skomplikowanego na pewno wiele osób by nie rozumiało o co chodzi w tym wszystkim.

 

 

 

Z resztą Twoja propozycja na pierwszy rzut oka wydaje sie dobra lecz:

 

Im wiecej gra gracz = tym większą ma szanse na zdobycie bonusu którego chcą mieć. (u mnie szansa jest prawie zawsze taka sama - racja - wiecej sposobności przy losowaniu artefaktów = wieksza szansa, ale tak czy inaczej procent szansy wylosowania odpowiedniego artefaktu jest nikły)

 

 

 

Twoja propozycja miała by ten sam problem w tym że tak jak na wiekszości serwerów cod:

 

Dodasz coś dla stałych graczy - rośnie przepaść pomiędzy graczami z low i wysokim lvlem. Racja - stali gracze są zadowoleni, z drugiej strony nowi gracze nie mają żadnych szans.

 

 

 

Wole bazować na szczęściu i niskiej szansy na otrzymanie chcianego artefaktu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...