EvO Napisano 19 Sierpnia 2014 #196829 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Regulamin i zapisy turnieju 5vs5 1.W turnieju mogą brać udział wszystkie osoby, które zostały zapisane do drużyn - Steam,NonSteam,Gracze,Admini. 2.Maksymalna liczba osób w drużynie wynosi 5 + 2 rezerwowych. 3.Wszystkie osoby zgłoszone do drużyn muszą być zarejestrowane na naszym forum. 4.Nicki zawodników zgłoszonych do drużyn na forum muszą być identyczne lub podobne jak podczas rozgrywania meczu. 5.Osoba która została zgłoszona do danej drużyny nie może grać w innej. 6.Każdy team musi mieć lidera, który będzie kontaktował się w sprawie meczów z organizatorem,sędziami i liderami innych drużyn. Tylko i wyłącznie CL mogą prowadzić takowe rozmowy. 7. Drużyny mogą być MIESZANE. Oznacza to, że w jednym teamie mogą grać admini i gracze, gracze non steam i steam, gracze COD MOD i ODD2#1 itd. 8.W przypadku, gdy CL nie będzie mógł uczestniczyć w meczu, wybiera on zastępce(najlepiej wybrać go wcześniej i umieścić przy podawaniu składu), który będzie ustalać szczegóły meczu oraz przejmuje wszystkie zadania CL. W takiej sytuacji CL musi powiadomić organizatora turnieju oraz sędziego odpowiednio wcześnie. 9.Liderzy, którzy w swoich drużynach mają graczy ze Steam'em muszą podać SID'y wszystkich osób. 10.Wszystkie daty oraz godziny meczów muszą być zaakceptowane przez organizatora, bądź osoby przez niego wyznaczone. 11.Zabronione jest umawianie się z kilkoma innymi drużynami na mecz o tej samej dacie i godzinie. 12..Zmiany w drużynach dopuszczalne są do momentu zakończenia zapisów. Po tym okresie dobór graczów możliwy jest wyłącznie z osób zapisanych. W sytuacji, gdy osoba nie zapisana dołączy do drużyny, zostanie ona zdyskwalifikowana. 13.Mecz ma obowiązek rozpocząć po 5 osób w każdej drużynie. W trakcie meczu możliwe jest kontynuowanie rozgrywki, gdy w drużynie zostaną 4 osoby. Jeżeli liczba graczy spadnie poniżej 4 drużyna przegrywa walkowerem. 14.W celu weryfikacji kompletne drużyny mają obowiązek stawić się na serwerze 10 minut przed ustaloną godziną. Każda z drużyn ma margines w postaci 10-minutowego spóźnienia. Jeżeli któraś z drużyn się nie stawi, przeciwna wygrywa walkowerem. W takiej sytuacji CL ma OBOWIĄZEK zrobić screen'a z widoczną godziną oraz dostarczyć do odpowiedniego działu forum. Gdy tak się nie stanie, mecz zostanie uznany jako nieważny, i liderzy będą musieli umówić się na mecz o innej dacie i/lub godzinie. 15.Każda drużyna zostanie wykluczona z turnieju, jeżeli 2-krotnie nie stawi się na mecz o ustalonym terminie. 16.W trakcie meczu na serwerze musi przebywać sędzia. W przypadku, gdy sędzia z niewiadomego powodu opuści mecz, zawodnicy mają za zadanie przerwać rozgrywkę, gdyż mecz bez sędziego nie może się odbywać. Zadaniem zawodników jest również natychmiastowe napisanie do innego sędziego, po którego przybyciu mecz zostanie kontynuowany. 17.Wybór pierwszej mapy oraz strony(TT/CT) należy do drużyny, która wygrała rundę nożową. Drugą mapę wybierają przegrani. W fazie grupowej mecz może zakończyć się remisem, lecz w przypadku meczu finałowego lub meczu według systemu brazylijskiego(potrzebna wygrana) rozgrywana jest kolejna mapa, analogicznie do 1, co oznacza wybór przez drużynę, która wyszła zwycięsko z nożówki. 18.Mapy gramy mr 12. Możliwe mapy do wyboru to: de_cbble, de_dust2, de_inferno, de_mirage, de_nuke, de_train, de_tuscan. 19.Wyłącznie CL zwycięskiej drużyny musi przekazać do odpowiedniego tematu 4 bądź 6ss z wynikiem meczu. W przypadku braku choć jednego ss'a na wygraną, mecz zostaje unieważniony. Będzie to kara dla całego teamu, który wygrał, wtedy będziecie mogli mieć pretensje wyłącznie do swojego lidera. CL ma na wstawienie dowodu o wygranej 1h od zakończenia meczu. Jak łatwo się domyślić, CL ma obowiązek zrobienia ss po każdej połowie meczu na każdej mapie. 20.W przypadku niedostarczenia przez CL'a tej samej drużyny dwa razy dowodów na wygraną, drużyna zostaje zdyskwalifikowana. 21.Mecze będą rozgrywane na serwerze MIXOWYM - 80.72.40.110:27033 22.Nie ma możliwości rozgrywania meczów na innym serwerze niż na tym, który został podany wyżej. 23.Sposób przeprowadzenia turnieju będzie ogłoszony przez organizatora po zakończeniu zapisów. Możliwe systemy: grupy / system brazylijski. Jak łatwo się domyślić, jeżeli zgłosi się wiele drużyn to będzie możliwe rozgrywanie meczów w grupach. 24.Gramy na 32 bitach. 25.Zabrania się używania modeli ESL - gramy jedynie na podstawowych modelach. 26.Zabrania się używania skryptów (bh, no recoil, celownik w awp itp.). Jeżeli choć jeden członek drużyny zostanie na tym przyłapany, zostanie on bezzwłocznie pozbawiony możliwości przebywania na forum oraz serwerach sieci Multi-Head, a drużyna wykluczona z turnieju. 27.Zabrania się używania czitów(wh,aim,esp,lambert itd.). Jeżeli choć jeden członek drużyny zostanie na tym przyłapany, zostanie on bezzwłocznie pozbawiony możliwości przebywania na forum oraz na serwerach sieci Multi-Head, a drużyna wykluczona z turnieju. 28.Za utrzymanie porządku na serwerze odpowiedzialny jest organizator oraz sędziowie, więc mogą w każdej chwili wykluczyć zawodnika, który będzie zachowywał się nagannie. 29.W przypadku, gdy wykluczony zawodnik nie będzie skory do opuszczenie serwera, cała drużyna zostanie zdyskwalifikowana, w końcu jesteście drużyną i wszyscy ponosicie konsekwencje. 30.Jeśli podczas meczu inni zawodnicy będą przeszkadzali w rozgrywce zostaną oni nagrodzeni wykluczeniem z turnieju bądź banem, gdy nie będą zapisani do tego eventu. 31.Podczas meczu obie drużyny mają obowiązek przebywania na naszym TS'ie. 32.Na TS'ie powstanie specjalny kanał sędziego, do którego dostęp będą mieli właściciele sieci,opiekunowie,super admini,organizator,sędziowie oraz liderzy drużyn. 10 lub 15 minut przed meczem CL otrzymają tam hasło na serwer. 33.KAŻDY gracz będzie musiał nagrywać własne demo na każdej z map.W przypadku, gdy chociaż jeden gracz z danej drużyny nie będzie miał demka, drużyna przegrywa walkowerem, a cała drużyna otrzymuje ostrzeżenie. 3 ostrzeżenia- wykluczenie z turnieju. Demo nagrywamy wpisując record (nazwa dema) w konsoli (~) [align=center]NAGRODY DLA TRZECH NAJLEPSZYCH DRUŻYN TURNIEJU:[/align] 1 miejsce- vip/klasa premium dla każdego na 2 miesiące. 2 miejsce- vip/klasa premium dla każdego na 1 miesiąc. 3 miejsce- slot dla każdego na 1 miesiąc. O wszelkich decyzjach będziecie na bieżąco informowani, więc gorąco proszę o nie spamowanie organizatorowi na PW, tylko śledzenie forum. Organizator zastrzega możliwość zmiany regulaminu w każdej chwili trwania turnieju i to on w spornych sytuacjach podejmuje decyzje, które są ostateczne i nie podlegają żadnej dyskusji. Turniej jest rozgrywany dla zabawy, więc gracze mają z niego czerpać przyjemność, a nie spinać się jakby to była jakaś profesjonalna liga. Wszelkie konflikty będą nie mile widziane, a ich autorzy zostaną srogo ukarani. Zapisy będą trwały do czasu, gdy zgłosi się 16 drużyn. Miejsca są ograniczone, więc trzeba się spieszyć! Wzór zapisów do turnieju znajdziecie na samym dole posta. Offtopic turnieju znajdziecie tutaj - http://multi-head.pl...v5/#entry209479 Proszę opiekunów o wstawienie informacji o turnieju na swoje serwery. Opiekuna ts proszę o stworzenie pokoju sędziego oraz rangi Sędzia na czas trwania turnieju. Poszukuję osoby do sędziowania tego turnieju.Dobrze byłoby, gdyby były to doświadczone osoby, najlepiej z UBT. Osoby, które będą chętne do sędziowania zapraszam do mnie na PW. [align=center] [/align] Przykład zgłoszenia drużyny: Nazwa drużyny: --- Skład: 1.[CL] Player + SID + link do profilu na forum. 2. Player + SID + link do profilu na forum. 3. Player + SID + link do profilu na forum. 4. Player + SID + link do profilu na forum. 5. Player + SID + link do profilu na forum. Rezerwowi: 6. Player + SID + link do profilu na forum. 7. Player + SID + link do profilu na forum. My, użytkownicy Multi-Head, zapoznaliśmy się z regulaminem, akceptujemy go oraz obiecujemy go przestrzegać. Wszystkie posty bez wzoru będą usuwane, a autorzy otrzymają warn'a. Używaj opcji "edytuj", by nie spamować. Można dodać na początku tylko siebie, lecz post oczywiście trzeba edytować, w innym wypadku autor zostanie nagrodzony warnem. WSZYSCY UŻYTKOWNICY POSIADAJĄCY STEAM MUSZĄ MIEĆ PODANY SID W ZGŁOSZENIU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi