Skocz do zawartości
Gość

[ODRZUCONE]Magister na Admina

Rekomendowane odpowiedzi

Tak Chciałbym dodać: Każdy pewnie powie wszedł dopiero na forum i odrazu chce admina. Ale uważam że mam tak wysoki staż w adminowaniu itd. że nadaję się na tą rangę ;) Oczywiście oceniacie wy więc ;)

 

 

Mam nadzieje że zostanę przyjęty ale wiadomo nie dostane się to nie. Serwer jest świetny i nie przestanę napewno na nim grać.

 

 

 

 

 

 

Nick:

Magister

 

 

 

 

Wiek:

Mam 16 lat

.

 

 

 

Doświadczenie (w byciu adminem):

Mam 16 lat. pierwszy raz Admina dostałem jak mialem 10 lat (oczywiście wtedy no ogar).. Od tamtego razu Adminem byłem z 30 razy pewnie. Posiadalem 4/5 własnych sieci

.

 

 

 

Znajomość AMXX (W skali 1-10):

Ok. 8/10 może 9/10.

 

 

 

 

Staż w CS-sie:

W CS gram od 9 roku życia, lecz nie jestem najlepszym graczem ze względu na to że moja gra przez dłuższy okres opierała głównie na Adminowaniu, bądź grałem na DR. Miałem też przerwy.

 

 

 

 

Steam / NonSteam:

Niestety NS. Lecz mam zamiar zakupić Steam ze względu że tak długo gram w tą grę i nie posiadam jej na steamie. Chodź tak naprawdę nie widzę różnic prawie pomiędzy Steamem a NS. Ale jak napisałem że kupie to najprawdopodobnie będzie niedługo steam.

 

 

 

 

Link do gametracker.com z przegranymi godzinami:

http://www.gametracker.com/player/Magister/80.72.34.124:27034/

 

 

 

Dlaczego TY .!:

Moje ulubione pytanie ;)

.

 

1.

Znam się na tym Jak mówiłem wcześniej Mialem własne sieci, byłem dużo razy Adminem, pare razy Opiekunem Serwera.

 

 

2.

Może teraz o wadach i zaletach:

 

 

Zalety: Miły, zawsze chętny do pomocy, ogarnięty, jestem idealistą, potrafię zachować zimną krew, lubie pomagać w istotnych sprawach.

 

 

Wady: Najważniejsze że jestem troche mało cierpliwy do niektórych spraw.

 

 

3. 

Będę poświęcał tyle czasu ile tylko mogę aby pomóc sieci i graczom.

 

 

4.

Myśle że z moją ortografią nie jest najgorzej, lecz potrafię zrobić błąd jak każdy.