Gość Guest Napisano 8 Sierpnia 2014 #191090 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 Witam, mam problem ze skaczącym choke nawet aż do 98 lub więcej. Możecie mi wytłumaczyć normalnie czym jest to spowodowane? wcześniej miałem max 20 i małe lagi, teraz jest ciężko... Będę wdzięczny za odpowiedź, pozdrawiam. PS. Oczywiście zapomniałem dodać, o tej porze gdy gram, żadne komputery pod moją sieć podłączone nie są. Mam sieć prywatną, do niej maksymalnie podłączone są 3 komputery. Nic nie ściągam, jak i również nie mam odpalonej przeglądarki. Korzystam teraz z przeglądarki ze steam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 8 Sierpnia 2014 #191102 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 Choke skacze wtedy gdy twoje łącze nie wyrabia z przesyłem pakietów, na moim łączu np. nie da się grać i strzelać, a nikt z łącza nie korzysta. Taki obrót sprawy jest winą twojego ISP, zazwyczaj jest to wina przeciążonej sieci, czyli twój ISP ma zbyt wielu podłączonych abonentów i gdy masa osób korzysta z neta, to jakościowo przesył pakietów jest tragiczny. Jak chcesz zmniejszyć choke to musisz ustawić niższe cl_updaterate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 8 Sierpnia 2014 #191116 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 Config już poprawiony, gdy serwer ruszy zdam relację czy coś pomogło czy też nie. Tylko dziwi mnie to że mój internet może nie wyrabiać, ze względu na jego prędkość 20mb/s. No ale nic, będziemy się męczyć jeżeli coś będzie źle to bądź co bądź napiszę jeszcze w tym temacie, dlatego prosiłbym o jego nie zamykanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 9 Sierpnia 2014 #191183 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Szybkość neta nie jest równa jakości przesyłanego sygnału. Możesz pobierać/wysyłać z maksymalną prędkością dla swojego łącza, a w grach możesz mieć: wysoki choke, klatkowanie graczy, efekt bezcielesności graczy i efekt strzelania ślepakami (słaby hit reg), recoil również można mieć dużo gorszy niż normalnie powinno się mieć. CS 1.6 korzysta z pakietów UDP, a te nie posiadają korekcji błędów, więc jeżeli twojego ISP nie interesują pakiety UDP (priorytet TCP, najniższy priorytet UDP) lub sieć będzie przeciążona to tysiące pakietów UDP będą dropowane, czego efektem będzie np. wysoki choke i negatywny wpływ na strzelanie/trafialność w grach które korzystają z pakietów UDP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 11 Sierpnia 2014 #192537 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 Problem w miarę się ustatkował, więc można temat zamknąć. Dziękuję również Bla za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi