Gość Guest Napisano 29 Lipca 2014 #186075 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 Twój nick podczas gry: Gumiok Godzina, data zdarzenia: -- -- Mapa: -- -- STEAM_ID / IP: STEAM_0 : 0 : 5221462 / 193.59.56.133 Uzasadnienie: Prosze o UB. dostalem dzis SS'y wstawilem i ewidentnie czyste, lecz ub nie dostalem, poniewaz na moim ip sa 3 aktywne bany o,O nie wiedzialem o co chodzi bo gram na tym serwerze kilka tygodni i nie mam zadnych banow chodzi o to ze kolega z mojej miejscowosci ma te samo ip internetu, dostal tutaj bany za ssy lecz nie wstawial wszystkich bo mial antiss i jeden byl zawsze z wh . i nie dostawal nigdy ub bo nie all ssy, ja gram na moim steamie zawsze od roku nigdy nie gralem na innym wiec te bany nie sa moje o moj steam jest czysty ! bany naleza do kolego ktory ma te same ip i przez to ja nie dostalem ub ! powinienem dostac unbana poniewaz gram czysto bo moje ssy sa czyste ! ! ! prosze o dokladne przedyskutowanie tego tematu zanim zamkniecie ! jestem WSIEKLY ! kocham ten serwer nigdy nie gralem na innym zalezy mi na nim chce tu grac ! ! ! nie czitowal bym na najlepszym serwerze ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Strajk Napisano 29 Lipca 2014 #186079 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 Na tym ip są 3 bany i wszystkie za wstaw ss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 29 Lipca 2014 #186080 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 na tak ... ale tamte wszystkie byly kolesia ktory ma te samo ip ... nie moje jego ja mam czyste ssy on mial z wh ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Strajk Napisano 29 Lipca 2014 #186082 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 http://multi-head.pl/topic/36396-gumiok-xd/#entry198738 nie dostałeś żadnego ub nie wiem po co kłamiesz w tym temacie jest wyjaśnione co masz zrobić by dostać ub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...