Gość Guest Napisano 26 Lipca 2014 #184455 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Siemka wam mam trzy propozycje. 1. Wgranie z powrotem pluginu uniemożliwiającego kampienie 2. Usunięcie ochrony na początku respawnu 3. Skoro już inferno to czemu by nie zrobić ESL map: nuke, train, tuscan i ewentualnie mirage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 26 Lipca 2014 #184458 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Wgranie pluginu na anty kampienie to bardzo dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbi Napisano 26 Lipca 2014 #184460 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Wgranie pluginu umożliwiającego kampienie to jest dobry pomysł ale usunięcie ochrony to już nie dlatego, że możesz wbić na resp CT bądź TT i odrazu ich zabijać i wtedy gra nie miała by sensu Mapa de_inferno jest wgrana tylko na okres wakacji potem zostaje tylko only dd2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 26 Lipca 2014 #184492 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Siemka wam mam trzy propozycje. 2. Usunięcie ochrony na początku respawnu Też jestem za tym jak i wielu graczy, ale uparli się, że tego nie usuną i kropka A jest to najbardziej bezsensowna rzecz.. Mogli by jeszcze apteczki pododawać i włączenie trybu "Boga" na 10 sekund Ludzie to jest deathmatch, a nie tryb ochroń mnie, bo się popłacze jak zginę na respie.. Płaczecie, że ktoś będzie Was zabijał na respie, skoro tak, to jest to wyłącznie Wasza wina, że go tam wpuściłeś, poza tym kto Ci broni iść na resp enemy i też go zabijać? Sądzisz, że to takie łatwe? (Jest to adresowane do tych, którzy wypowiadali się i zapewne będą wypowiadać się i tutaj, że ochrona ma zostać, bo właśnie np. boją się, że zostaną zabici na respie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 26 Lipca 2014 #184499 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Góra mówi że ochrona musi zostać. W kwestii kampienia nie jestem w stanie was zrozumieć. Nie ma badcamper jest źle, był badcamper też źle, zdecydujcie się na coś a nie co tydzień zakładacie nowe tematy typu "zdejmijcie badcampera: albo "wrzućcie go z powrotem". Mapy : Na razie na okres wakacji została dodana mapa de_inferno, aby zobaczyć czy frekwencja graczy się zwiększy. Jeżeli wszystko będzie sprawnie to po wakacjach pomyślimy nad tym czy jest sens dodawać kolejne mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 26 Lipca 2014 #184500 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Góra mówi że ochrona musi zostać. Mógłbyś wyjaśnić dlaczego "musi"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inte Tillgänglig Danke:* Napisano 26 Lipca 2014 #184501 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 1. Jestem na nie - dlaczego? Plugin uniemożliwiający kampienie <--- przez ten plugin na serwerze było mniej graczy, a gdy ten plugin usunęli pojawiło się zdecydowanie więcej osób... Zresztą to DM, ktoś chce poćwiczyć z AWP chociażby głupie trafianie (szybka celność itp) to nie może, bo od razu go uderza... Opcja druga: Ktoś jest przez chwilę AFK to od razu plugin działa na jego "kampę", a wcale tego nie robi tylko np odpisuje na steamie ważną wiadomość lub chwilowo coś sprawdza w internecie albo musi na chwilę odejść od komputera... Spójrzcie prawdzie w oczy temu, co napisałam. 2. Ochrona - skoro góra mówi, że musi zostać to trudno , chociaż też byłabym za usunięciem tego. 3. Nowe mapy... Neutral. Ja osobiście zostawiłabym DD2+DM. Kocham mapę DD2 przez co zaczęłam tutaj na DMie grać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-ty dzien Napisano 26 Lipca 2014 #184657 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Góra nic nie mówi, jeśli pomysł jest sensowny. Bad camper już nie wróci na nasz serwer, mnóstwo graczy straciliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 26 Lipca 2014 #184678 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Góra nic nie mówi, jeśli pomysł jest sensowny. Bad camper już nie wróci na nasz serwer, mnóstwo graczy straciliśmy. Rozmawiałem na temat osłony na dm z Aquaxem, powiedział jasno i wyraźnie że na dm osłona to podstawa i tego się trzymam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inte Tillgänglig Danke:* Napisano 26 Lipca 2014 #184680 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Bad camper już nie wróci na nasz serwer, mnóstwo graczy straciliśmy. Tak jak też zauważyłam . Ogólnie to jestem za tym, by zostało tak, jak było w poprzednich miesiącach . Bardzo dużo graczy grało i nikt nie narzekał - tyle ode mnie . Pozdrawiam, Danke:* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jar|luki Napisano 26 Lipca 2014 #184755 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 ascxw a bierzesz pod uwagę dzieciaki albo slabszych graczy którzy ledwo ogarniaja wycelowanie na ciebie na tym respie ? raczej nie co do Bad camper no gdzież to moglo sie podobac przeciez proste bylo ze was zlinczuja za plugin uniemozliwiajacy stanie w 1 miejscu przez godzine ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.:Vipo:. Napisano 26 Lipca 2014 #184840 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 1. Jak najbardziej na TAK 2. NIE ,TT się przyczai na respie CT i po grze , na odwrót również jeśli CT zaczai się na TT 3. 2 mapy w zupełności dla mnie wystarczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 26 Lipca 2014 #184898 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Dobrze, że nie ma "Bad Camper'a", bynajmniej teraz można poćwiczyć skill'a awp. Co do map, jestem na nie - DD2 oraz INFERNO wystarczą. PS: Zmieńcie nazwę serwera na: Multi-Head.pl [DD2/INFERNO] [DM] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 26 Lipca 2014 #184919 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Ochrona to straszna lipa, wbiegasz w gościa co ledwo się odrodził i musisz czekać to 5 sekund , aż będziesz mógł zabić , a on w tym czasie pakuje Ci na lajcie kuleczke w głowe, to DM , odradzasz się więc ochrona nie potrzebna np tak jak na aim/awp/fy musi być bo z respa można zabić kogoś ale na dd2 lub info nie zawsze jesteś na spawnie przeciwnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 27 Lipca 2014 #185048 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2014 Dobrze, że nie ma "Bad Camper'a", bynajmniej teraz można poćwiczyć skill'a awp. Co do map, jestem na nie - DD2 oraz INFERNO wystarczą. PS: Zmieńcie nazwę serwera na: Multi-Head.pl [DD2/INFERNO] [DM] Można poćwiczyć skill'a z awp ? Stojąc w jednym miejscu to raczej uczysz się skill'a. A jeżeli już tego skilla się ma to awp czy nie gra się w ruchu a nie na stojąco. N-ty napisał już kwestie dotyczącą bad campera, w kwestii osłony napisałem wam wyżej, mapy są 2 i takie do końca wakacji zostaną. Dopiero po wakacjach będziemy myśleć co zrobić dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 27 Lipca 2014 #185050 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2014 Również jestem za przywróceniem bootcampera Na takiej mapie jak inferno na pewno się przyda, bo na dd2 jest o wiele lepiej, bo większość graczy jednak biega po tej mapie, a nie stoi w jednym miejscu czekając na łatwe fragi. Przyznam się, że jak jestem na serwie na mapie inferno to staram się balansować składy w taki sposób aby gra była bardziej wyrównana, czyli jak któryś z graczy CT ciągle kampi w jedym miejscu i nabija fragi przenoszę go do TT. Póki co nie było żadnego sprzeciwu na forum ani na serwerze, że tak robię, więc chyba nikomu takie coś nie przeszkodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 28 Lipca 2014 #185368 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 1. Nie, bo nawet na chwilę nie można było odejść od gry 2. Tak, bo będę miała więcej fragów 3. Nie, jak dla mnie to nawet to inferno nie powinno być wgrane.... Przeszłam na ten serwer, bo był dd2 i dm... Teraz kiedy jest inferno to czekam na dd2... Jest już serwer dd2+inferno więc po co tak kombinować ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_BIOtechNIK_ Napisano 28 Lipca 2014 #185412 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 Witam! 1. Plugin uniemożliwia granie niektórymi rifle'ami, a dla bardziej zaawansowanych i ze stażem graczy DeathMatch jest treningiem refleksyjnym i skill'owym, ponadto myślę że więcej było płaczu jak był niż jak go niema. Są inne plugin'y przeciwko camping'owi graczy takie jak: -kiedy dany gracz przebywa zbyt długo w jednym miejscu wydobywa się z niego jaskrawy dymek dobrze widoczny nawet z daleka i wydawane są odgłosy różnego typu.(moim zdaniem byłoby to lepsze rozwiązanie od poprzedniego) Zawsze można przerobić skrypty tak żeby przykładowo oślepiało gracza lub zabierało mu życie w przypadku osiągnięcia 100% campy, a kiedy gracz zacznie się ruszać życie zacznie mu wracać to jest skrypt identyczny gdy player topi się w wodzie, a wychodząc z niej wraca mu health. 2. Usunięcie uszczęśliwiłoby raczej graczy z większym doświadczeniem w grze, a postaw się w sytuacji Newbie który dostawałby szału i zaraz znikałby z serwera, poza tym nie będziesz siedział w jednym miejscu przy respie i kampił (sam to twierdzisz) żeby zbijać fragusy. 3. Zbyt wiele szybkich zmian prowadzi do zmniejszenia frekwencji i zniechęcenia przez graczy. Jestem za mapami ESL, ale to nie wróży pełnego serwera. (zmiana, obserwacja, cierpliwość, rezultaty, dalsze działanie bez pochopnych kroków, coś o tym wiem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 28 Lipca 2014 #185525 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 ascxw a bierzesz pod uwagę dzieciaki albo slabszych graczy którzy ledwo ogarniaja wycelowanie na ciebie na tym respie ? raczej nie Witam! 2. Usunięcie uszczęśliwiłoby raczej graczy z większym doświadczeniem w grze, a postaw się w sytuacji Newbie który dostawałby szału i zaraz znikałby z serwera, poza tym nie będziesz siedział w jednym miejscu przy respie i kampił (sam to twierdzisz) żeby zbijać fragusy. Dlaczego zawsze zostaje robione wszystko pod tych graczy "słabszych" (nsów, dzieci na wh, tych co się drą przez mikro itp. itd.) a nigdy nie zrobią czegoś żeby było lepiej dla tych "bardziej doświadczonych". Poza tym wątpię, żeby to aż tak im przeszkadzało, może to by ich zmotywowało właśnie, by nauczyć się lepiej grać. Myślę właśnie, że to tylko taki "newbie" stałby na respie i wyczekiwał fragi, a nie lepszy gracz. Zatrzymując na serwerze takich leszczy, tracicie właśnie bardziej doświadczonych graczy, a moim zdaniem są bardziej cenni, róbcie co chcecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_BIOtechNIK_ Napisano 28 Lipca 2014 #185529 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 Dlaczego zawsze zostaje robione wszystko pod tych graczy "słabszych" (nsów, dzieci na wh, tych co się drą przez mikro itp. itd.) a nigdy nie zrobią czegoś żeby było lepiej dla tych "bardziej doświadczonych". Poza tym wątpię, żeby to aż tak im przeszkadzało, może to by ich zmotywowało właśnie, by nauczyć się lepiej grać. Myślę właśnie, że to tylko taki "newbie" stałby na respie i wyczekiwał fragi, a nie lepszy gracz. Zatrzymując na serwerze takich leszczy, tracicie właśnie bardziej doświadczonych graczy, a moim zdaniem są bardziej cenni, róbcie co chcecie. Na pewno nie jest to robione dla cheat'erów i czego od razu "leszcze" serwer jest publiczny-dla każdego, a stali gracze kiedyś odejdą.. To moje zdanie i wypowiedziałem się jak według mnie to najprędzej będzie wyglądało i właśnie ta ochronka jest skuteczna na SH, AIM przy respawn'ie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 28 Lipca 2014 #185761 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 Witam! 1. Plugin uniemożliwia granie niektórymi rifle'ami, a dla bardziej zaawansowanych i ze stażem graczy DeathMatch jest treningiem refleksyjnym i skill'owym, ponadto myślę że więcej było płaczu jak był niż jak go niema. Są inne plugin'y przeciwko camping'owi graczy takie jak: -kiedy dany gracz przebywa zbyt długo w jednym miejscu wydobywa się z niego jaskrawy dymek dobrze widoczny nawet z daleka i wydawane są odgłosy różnego typu.(moim zdaniem byłoby to lepsze rozwiązanie od poprzedniego) Zawsze można przerobić skrypty tak żeby przykładowo oślepiało gracza lub zabierało mu życie w przypadku osiągnięcia 100% campy, a kiedy gracz zacznie się ruszać życie zacznie mu wracać to jest skrypt identyczny gdy player topi się w wodzie, a wychodząc z niej wraca mu health. 2. Usunięcie uszczęśliwiłoby raczej graczy z większym doświadczeniem w grze, a postaw się w sytuacji Newbie który dostawałby szału i zaraz znikałby z serwera, poza tym nie będziesz siedział w jednym miejscu przy respie i kampił (sam to twierdzisz) żeby zbijać fragusy. 3. Zbyt wiele szybkich zmian prowadzi do zmniejszenia frekwencji i zniechęcenia przez graczy. Jestem za mapami ESL, ale to nie wróży pełnego serwera. (zmiana, obserwacja, cierpliwość, rezultaty, dalsze działanie bez pochopnych kroków, coś o tym wiem ) Kwestii pluginu na anty kampienie na razie nie poruszamy. W kwestii osłony jest różnie. De facto można by było zdjąć osłonę, jednak będzie to funkcjonować tylko wtedy, kiedy respawny będą randomowe na całą mapę. Dlaczego zawsze zostaje robione wszystko pod tych graczy "słabszych" (nsów, dzieci na wh, tych co się drą przez mikro itp. itd.) a nigdy nie zrobią czegoś żeby było lepiej dla tych "bardziej doświadczonych". Poza tym wątpię, żeby to aż tak im przeszkadzało, może to by ich zmotywowało właśnie, by nauczyć się lepiej grać. Myślę właśnie, że to tylko taki "newbie" stałby na respie i wyczekiwał fragi, a nie lepszy gracz. Zatrzymując na serwerze takich leszczy, tracicie właśnie bardziej doświadczonych graczy, a moim zdaniem są bardziej cenni, róbcie co chcecie. Sam doskonale wiesz że z reguły na dm wchodzi się tylko na chwilę, sam doskonale to przestudiowałem 3-4 lata temu kiedy grało się na wyższym poziomie i z większym zaangażowaniem. Jednak wszystko się zmienia, musimy być otwarci na jednych jak i na drugich. Osobiście stanął bym jednak za graczami doświadczonymi, którzy grają dynamicznie a nie kampią po kątach czy na respach. Gdyby to zależało tylko ode mnie, gralibyśmy tutaj wszystkie mapy esl z randomowymi spawnami, bez osłony i z badcamperem. Z drugiej strony stracilibyśmy sporo graczy, po jakimś czasie serwer zaczął by świecić pustkami a my stwierdzilibyśmy że trzeba wrócić do pierwotnych ustawień. Stracić graczy można szybko, a odzyskać ich to już nie jest takie proste. Tylko dlatego staram się wprowadzać różne modyfikacje. Każdą serwerową zmianę muszę przetestować, ile osób średnio jest na serwerze, jakie mapy grają, czy z tym pluginem jest więcej osób czy jeszcze z jakimś innym, jeżeli jest badcamper to ludzie grają czy uciekają. Każda nowa zmiana na serwerze trwa pewien okres czasu, który niestety podoba się czy też nie, trzeba prze boleć. Zdania graczy są mocno podzielone, za równo wasze jak i tych którzy tylko grają a forum nie odwiedzają. Dlatego też na forum w dziale serwera dd2+dm powstanie bardzo luźny temat w którym każdy z was będzie mógł napisać co chciałby widzieć na serwerze, oczywiście w ramach rozsądku będą to pluginy, mapy itp itd. Każda z waszych propozycji zostanie rozpatrzona, jednak nie mogę wam obiecać że wszystko będzie przetestowane. Tyle mogę wam napisać na tą chwilę. Postaram się za moment zrobić temat w którym będziecie mogli się wypowiedzieć co chcieli byście zmienić. Gorąco zachęcam wszystkich aby wyrazili swoją opinię. Pozdrawiam PS:: Powstał temat w dziale propozycje i uwagi, każdą chętną osobę z jakimś ciekawym pomysłem zapraszam do przedstawienia w tym dziale ---> http://multi-head.pl/topic/36359-propozycje-odno%C5%9Bnie-zmian-na-serwerze/ close Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 29 Lipca 2014 #186107 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 ***Wiadomość wygenerowana automatycznie*** Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post u moderatorów lub administratorów. Pozdrawiamy Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi