Skocz do zawartości

[ZAMKNIĘTY]Ciekawe klasy : ]


beoer

Rekomendowane odpowiedzi

1.

 


new const nazwa[]   = "Lekkie Wsparcie";

new const opis[]    = "Klasa ignoruje punkty dodane w wytrzymałość przez przeciwnika, +20 expa za zabójstwo";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 35;

new const kondycja  = 15;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 20;

2.

 


new const nazwa[]   = "Marszałek";

new const opis[]    = "Klasa posiada 1/2 na zadanie dwa razy wiekszych obrazen z USP + 1/4 z HE";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 60;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 15;

3.

 


new const nazwa[]   = "Buntownik";

new const opis[]    = "1/5 szany na HeadShota, autobh, odporny na HE";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 15;

new const kondycja  = 40;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 20;

4.

 


new const nazwa[]    = "Mag"; - Co do nazwy, to można zmienic:]

new const opis[]    = "Na nozu: Dwa IceBalle na ^"PPM^" +10 DMG z Famasa, podwojny skok";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie    = 40;

new const kondycja    = 25;

new const inteligencja    = 10;

new const wytrzymalosc    = 25;

5.

 


new const nazwa[]   = "Snajper";

new const opis[]    = "Posiada AWP 1/3, 2 apteczki i podwójny skok";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 25;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 30;

6.

 


new const nazwa[]   = "Porucznik";

new const opis[]    = "Posiada ^"Betonowe Ciało^" na 8 sekund + 1/10 na HeadShot'a ";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 0; - do ustalenia

new const kondycja  = 0; - do ustalenia

new const inteligencja = 0; - do ustalenia

new const wytrzymalosc = 0; - do ustalenia

Klasy moge osłabic/wzmocnić - są one już zrobione :]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Guest

Ciekawe klasy , jedyne co można zwiększyć to szansę na headshota u buntownika przykładowo do 1/8 , odporność na he może zostać. Reszta okej.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Guest

1. znajac zycie to te pkt w wytrzymalosc beda zbugowane

 

2. jest fajna

 

3. to samo co w 1 odporny na he bedzie zbugowanr

 

4 fajna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Guest

Klasy na prawde fajne :) można by je dodać aby urozmaicić gamę klas a słabe nie są więc  i chetni powini się na nie znaleść :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1. znajac zycie to te pkt w wytrzymalosc beda zbugowane

 

2. jest fajna

 

3. to samo co w 1 odporny na he bedzie zbugowanr

 

4 fajna

 

 

edit @

 

 

 

Zrobiłem małe testy, klasy 1 i 3 działają poprawnie, odpornośc na HE działa zarówno gdy ktoś ma TG/PS bądz 1/x z granata: ]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

 

 

 

 

q0ej.png

 

 

 

 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post u moderatorów lub administratorów.

 

Pozdrawiamy

Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...