Skocz do zawartości

[KOSZ][ZAMKNIĘTY [PLUGIN][CS 1.6] Bullet Damage.


heaVeN.

Rekomendowane odpowiedzi

opispng_serrheh.png

 

 

 

Przedstawiam Wam plugin, w którym jest ulepszenie pokazywania obrażeń. Dodano nowe kolory i gracz widzi zadany damage na spectcie. Dodany także HUD ,,Headshot".

 

 

Kolory:

 

 

Obserwujący widzi czerwony

.

 

Atakujący widzi zielony

.

 

Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy

.

 

 

*Kolory HUD'a

lub DHUD'a

można ustawić cvarami

! Używanie HUD'a

lub DHUD'a

. (DHUD ma większą czcionkę), także można ustalić cvarem.

 

instalacj_serrhqx.png

 

 

 

Plik bullet_damage.amxx

do cstrike/addons/amxmodx/plugins

.

 

Plik bullet_damage.sma

do cstrike/addons/amxmodx/scripting

.

 

Plik bulletdamage.inc

do cstrike/addons/amxmodx/scripting/include

.

 

 

 

cvarypng_serrrpq.png

 

 

 

 

 

Bullet_Damage_Mode

;0 = Zawsze pokazuj hud

;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)

Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

 

Bullet_Damage_Distance

;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1

;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

 

Bullet_Damage_ShowWalls

;- 0 : wyłączone (domyślnie)

;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

 

Bullet_Show_Spec

;- 0 : Wyłączone

;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

 

Bullet_Hs_Mode

;- 0 : Wyłączone

;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot

;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

 

Color_RGB_Victim :

;( DEFAULT = 255000000 )

;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]

.

 

Color_RGB_Attacker

;( DEFAULT = 000255000 )

;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

 

Color_RGB_Ourself_Teammate

( DEFAULT = 255102021 )

;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

 

;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji

 

Bullet_Text_Mode

;typ textu

; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])

; 1 : HUD // Napis HUD

 

 

 

Bullet_Show_Mode

;( DEFAULT = Arch of Circle [3])

;Jak obrazenia mają być pokazywane?

;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.

;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)

;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)

;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)

;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)

 

 

 

pobierzpn_serrrha.png

 

 

 

 

 

[align=center]multi-amx_serrrxx.png[/align]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...