heaVeN. Napisano 3 Lutego 2016 #392954 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Przedstawiam Wam plugin, w którym jest ulepszenie pokazywania obrażeń. Dodano nowe kolory i gracz widzi zadany damage na spectcie. Dodany także HUD ,,Headshot". Kolory: Obserwujący widzi czerwony . Atakujący widzi zielony . Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy . *Kolory HUD'a lub DHUD'a można ustawić cvarami ! Używanie HUD'a lub DHUD'a . (DHUD ma większą czcionkę), także można ustalić cvarem. Plik bullet_damage.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins . Plik bullet_damage.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting . Plik bulletdamage.inc do cstrike/addons/amxmodx/scripting/include . Bullet_Damage_Mode ;0 = Zawsze pokazuj hud ;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej) Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie Bullet_Damage_Distance ;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1 ;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600) Bullet_Damage_ShowWalls ;- 0 : wyłączone (domyślnie) ;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę . Bullet_Show_Spec ;- 0 : Wyłączone ;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie. Bullet_Hs_Mode ;- 0 : Wyłączone ;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot ;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego Color_RGB_Victim : ;( DEFAULT = 255000000 ) ;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255] . Color_RGB_Attacker ;( DEFAULT = 000255000 ) ;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej) Color_RGB_Ourself_Teammate ( DEFAULT = 255102021 ) ;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej) ;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji Bullet_Text_Mode ;typ textu ; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!]) ; 1 : HUD // Napis HUD Bullet_Show_Mode ;( DEFAULT = Arch of Circle [3]) ;Jak obrazenia mają być pokazywane? ;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda. ;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika) ;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika) ;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu) ;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu) [align=center][/align] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi