Skocz do zawartości
pionteczekessa

Poznajmy Łukasza!

Rekomendowane odpowiedzi

[align=center]Dzisiaj przeprowadziłem wywiad z Łukaszem, znanego jako nie widze na uszy lub pijany mistrz. Jeśli chcecie się czegoś o Nim dowiedzieć to zapraszam do czytania.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Redaktor

[/align]

 

[align=center]nie widze na uszy

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiadu, więc zaczniemy tak jak zwykle. Przedstaw się, napisz ile masz lat i gdzie mieszkasz.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]No to tak: nazywam się Łukasz, mam 24 lata, mieszkam na Śląsku, dokładniej Bytom (lecz przez fakt, że jestem studentem moim domem jest też uczelnia). Studia zajmują strasznie dużo czasu więc pracuję dorywczo.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Jakie atrakcje są w Bytomiu, co warto zwiedzić?

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Bytom wbrew pozorom ma wiele ciekawych miejsc. Jeżeli są osoby lubiące sporty zimowe, polecam DSD (Dolomity Sportowa Dolina), a jeżeli chodzi o gastronomię to mam kilka miejsc, ale nie będę ich reklamował. Kluby to przede wszystkim Pin-Up [jutro jest impreza mojego wydziału, którą organizuję oraz na którą zapraszam każdego chętnego], jeśli ktoś lubi spokojne spacery na łonie natury to Park Miechowicki, Rezerwat przyrody Segiet oraz park w Bytomiu. Zabytki są skryte w lesie . Mogę się pochwalić, że w Bytomiu jeździ tramwaj po nakrótszej trasie w Europie . Mogę dodać, że wg Milki Bytom jest najmilszym miastem w Polsce.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Co studiujesz?

[/align]

 

[align=center] [/align]