Gość Guest Napisano 9 Kwietnia 2014 #140929 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Nick: WSRH D2 Wiek: 18 lat za 5 miesięcy będzie 19 lat Doświadczenie (w byciu adminem): 2 lata na własnym serwerze a od około pół roku admin na Nick: WSRH D2 Wiek: 18 lat za 5 miesięcy będzie 19 lat Doświadczenie (w byciu adminem): 2 lata na własnym serwerze a od około pół roku admin na www.strzelnica-konin.com Znajomość AMXX (W skali 1-10): (9/10) Staż w CS-sie: gram od ponad 7 lat Steam ID:STEAM_0:0:549835964 Link do gametracker.com z przegranymi godzinami:http://www.gametrack...2.43.106:27020/ Dlaczego TY .!: sądze że się nadaję a poza tym jak gram często widzę graczy na wh i innych tego typu wspomagaczach a gram codziennie co prawda nie gram tu aż tak długo jak trzeba bo nie mam jeszcze 30 godzin ale mam 20 godzin a te pozostałe 10 nadrobię więc sądzę że to nie jest jakiś straszny problem i że to mnie dyskwalifikuje z funkcji admina więc jeżeli nie ma innych zastrzeżeń niż czas na serwerze to sądzę że dostanę tą funkcję Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: od 2 do 4 godzin dziennie Kontakt: GG 48912108 Pozdrawiam WSRH D2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tetra Napisano 9 Kwietnia 2014 #140983 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Rzadko zerkam na ten serwer ale wiem ze tam adminow trzeba. Wymagania spelniasz, godziny dograsz. Malo na forum ale to chyba tez da sie nadrobic. Ale jak na ta chwile Neutral chyba ze sie wyjasni ta sprawa : http://multi-head.pl/topic/26803-odpalony/ to wtedy bede na tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 9 Kwietnia 2014 #140989 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Jestem na nie zbyt mała aktywność na forum a dla mnie forum jest tak samo ważne jak serwery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...