Gość Guest Napisano 8 Stycznia 2014 #108405 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Nick: @!BoGuS!@ Wiek: 16 Doświadczenie (w byciu adminem): Duże. Miałem admina na wielu serwerach, oraz posiadałem własny serwer, który upadł dość szybko z powodu braku pieniędzy. Znajomość AMXX (W skali 1-10): 6-7 Staż w CS-sie: 4-5 lat Steam / NonSteam: Steam Link do gametracker.com z przegranymi godzinami: http://www.gametracker.com/server_info/80.72.40.110:27008/top_players/?query=%40%21BoGuS%21%40&Search=Search (przed resetem gametracker'a miałem 120h) Dlaczego TY .!: Gram na tym serwerze od około 6 miesięcy i myślę że można dać mi szanse, choćby na okres próbny. Myślę że jestem graczem miły oraz ogarnięty. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2-4h. Zależy od dnia. Kontakt: steam: rickygrippo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydlak Napisano 8 Stycznia 2014 #108436 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Steam + Miły, kulturalny Dużo czasu spędza na serwerze Moje TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 8 Stycznia 2014 #108439 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Jestem na Tak , gra często , miły myślę że ogarnie tą posadę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 8 Stycznia 2014 #108452 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Jestem na tak. Ogarnięty, jeżeli nie będzie czegoś wiedział zawsze mu pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 8 Stycznia 2014 #108474 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Jestem na Tak + Duzo Gra + Ogarnieta mordeczka + Kulturka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...