Skocz do zawartości

Chorąży i duch kapitana- porównanie (brak balansu)


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Prosto i na temat:

 

 

Chorąży:

 

int -20

 

zdrowie 20

 

wytrzymałość 10

 

kondycha 0

 

 

 

3 rakiety o obszarowym działaniu + MP5

 

 

 

 

Duch Kapitana:

 

int 0

 

zdrowie 35

 

wytrzymałość 10

 

kondycha 30

 

 

 

 

 

2 duchy o obszarowym działaniu , DMG+(int), regeneracja 20(!) Hp co 2 sekundy

 

Galil i deagle

 

 

 

 

 

Pokazuję tu słabość chorążego. Jak wiadomo nikt nim nie gra, duchem czasem ktoś się znajdzie. Sam próbowałem chorążym, ale bez inty z samym MP5 można iść spać od razu, a z intą znów HP niewiele.

 

Rakiety działaj jak duchy ale czemu duch nie ma -20 int jak chorąży? A no bo ma 1 rakiete/ducha mniej. No ale.. inne bonusy w zupełności to rekonpensują. 20hp co 2 sekundy to chyba żadna klasa nie ma.. Do tego lepsze bronie i duża prędkość jak na start.

 

 

Moja propozycja: Dodać chorążemu HE, 20 kondychy i 5 inty. A duchowi zmniejszyć regenerację do 5hp co 2 sekundy i odebrać po 10 życia i kondychy.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymi klasami prawie nikt nie gra bo nie chodzi o to, ze np. chorazy jest slaby czy cos. Duchem owszem zdarzaja sie ale to raczej wejde pogram wyjde i nie wroce, takie typy. No i dochodzi jeszcze ochocze banowanie administracji za duchy/raki iz uwazaja, ze to miny i nie mowie tylko o tobie daro.

 

 

 

Powinni dodac punkt, ze nie mozna strzelac duchami w szyby/okna/drabiny :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...