Skocz do zawartości

[ZAMKNIĘTY]Misje.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Cze. Piszę ten temat ze względu na misje, które znajdują się na serwerze. Niektórych one denerwują (tracą exp.), a inni nie narzekają. Ja tutaj może nie chce narzekać, lecz bardziej stwierdzić, o co Mi chodzi.

 

 

Otóż, jeśli zaliczymi daną misję - komunikat oraz exp należny Nam za jej wykonanie otrzymywanie jest dopiero PO zakończeniu rundy. Moim zdaniem ten plugin powinien zostać lekko zmodyfikowany, tak bardziej w szczegółach, ponieważ sama intencja tego pomysłu jest super i graczom nie przeszkadza (tak to odebrałem). A więc:

 

 

- komunikat o wykonaniu misji i otrzymanie expa powinno nastąpić W CHWILI, kiedy wykonamy misję. Dlaczego? Żeby nie było zbędnych problemów, że ktoś stracił expa bądź nie zaliczyło Mu misji w ogóle.

 

 

- teraz będzie chodziło Mi dokładniej o misję z pierwszego rozdziału, dokładnie numer 5. Jako cel misji jest nabicie 100000dmg z broni. Cel sam w sobie nie jest zły, ale jeśli już taka misja ma mieć miejsce bytu to powinno naliczać dmg z KAŻDEJ broni. Przykładem może być na przykład nabijanie dmg przez ninje nożem (nie wiem, czy dobrze mówię, tak słyszałem) albo, na przykład w klasie, którą rozpocząłem grę (Konspirant) dmg w ogóle nie jest naliczane poprzez zabijanie ze scouta. Jeżeli mam nabić dmg to powinienem móc z każdej broni.

 

Drugą opcją (jeśli pierwsza jest zła) będzie po prostu zmniejszenie dmg do 50000 bądź 75000, to już kwestia wyboru.

 

 

Dalszych misji nie znam, jeśli są jakieś bugi to niech ktoś je tutaj przedstawi i omówmy sprawę z H@ serwera.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by zmniejszyć ilość dmg w tej misji do tych 50 czy 70k.

 

 

A co do traconego expa to może warto tak zmodyfikować plugin że gdy wykonamy misję, wchodzimy w /misje wybieramy tę którą wypełniliśmy i tam mamy przycisk: "zakończ misję i odbierz nagrodę".

 

Bo np misja nr2- zadaj 120dmg z noża i zabij napotkaną osobę jest trudne dla zwykłej klasy (ewentualnie AFK). Łatwiej zrobić speedhackerem i później zmieniamy klasę i dostajemy expa na klasę którą wybraliśmy dzięki przyciskowi jak wyżej. Byłoby to również dobre z tego względu że wykonamy misję w ostatniej rundzie mapy i exp przepada bo przez zmianę mapy dostajemy na brak lub całkiem go nie ma jak ja miałem teraz po resecie że misje wykonałem na początku mapy, a dopiero na next mapie mogłem wybrać następną misję. Jednak komunikatu nie było że wykonałem poprzednią i exp poszedł spać;]

 

 

Mam nadzieję że kumacie bo dość chaotycznie to opisałem ;d

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Można by zmniejszyć ilość dmg w tej misji do tych 50 czy 70k.

 

 

A co do traconego expa to może warto tak zmodyfikować plugin że gdy wykonamy misję, wchodzimy w /misje wybieramy tę którą wypełniliśmy i tam mamy przycisk: "zakończ misję i odbierz nagrodę".

 

Bo np misja nr2- zadaj 120dmg z noża i zabij napotkaną osobę jest trudne dla zwykłej klasy (ewentualnie AFK). Łatwiej zrobić speedhackerem i później zmieniamy klasę i dostajemy expa na klasę którą wybraliśmy dzięki przyciskowi jak wyżej. Byłoby to również dobre z tego względu że wykonamy misję w ostatniej rundzie mapy i exp przepada bo przez zmianę mapy dostajemy na brak lub całkiem go nie ma jak ja miałem teraz po resecie że misje wykonałem na początku mapy, a dopiero na next mapie mogłem wybrać następną misję. Jednak komunikatu nie było że wykonałem poprzednią i exp poszedł spać;]

 

 

Mam nadzieję że kumacie bo dość chaotycznie to opisałem ;d

 

 

 

 

 

Tak, rozumiem o co Ci chodzi. Właśnie co do misji numer 2 - nie da się jej wykonać klasą, która ma z noża 1/1, co jest dla mnie nielogiczne. Niezależnie od klasy, misja powinna być wykonywana tak samo. No, ale jeśli tak ma być, niech tak będzie.

 

Jeżeli chodzi o Twoją propozycję, ciekawe. W sumie dobre, bo mogę sobie odebrać za misję expa kiedy chcę i mogę to wykorzystać na innej klasie. I tak jak mówisz, zapobiegnie to niepotrzebnej utracie expa, bo czemu mam go tracić, jeżeli akurat pod koniec mapy wykonałem misję? A może zdarzyła się okazja i zabiłem kogoś z noża/strzeliłem headshota akurat w ostatniej rundzie przed zmianą mapy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z tobą i jestem za,tak samo u kapitana z awp tez nie zalicza a przydało by sie żeby zaliczalo,tak jak teraz mam misje 100k dmg to praktycznie nie gram awp tylko m4.Jeszcze klasa Snajper tez jak sie zabije za strzałem to nie zalicza nic dmg,samym dgl tyle dmg? klasa talib to samo ma 1/5 na zabicie z dgl a jak zabije za tym 5 strzałem na hita to tez nie liczy i jak tu tyle nabić dmg dgl...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to nie możemy pogdybać, ale nikt na razie się serwem nie zajmuje więc o ile to zostanie poprawione/dodane to minie czasu aż następny atak czy tam crash będzie :]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

 

mxwk.png

 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post u moderatorów lub administratorów.

 

Pozdrawiamy

Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...