Gość Guest Napisano 11 Listopada 2013 #90115 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Nick: Tytanowy Janusz Wiek: 21 Doświadczenie (w byciu adminem): byłem multi adminem przez ponad rok na serwerowni forum.wiejska-chata.pl, na ZM posiadałem opiekuna Znajomość AMXX (W skali 1-10): Nie piszę plugów, ale na konsolecie admina znam sie 9.9/10 Staż w CS-sie: 7lat Steam / NonSteam: Steam Link do gametracker.com z przegranymigodzinami: http://www.gametracker.com/player/Tytanowy%20Janusz/80.72.40.110:27032/ wiele nie mam tych godzin. Gram od wczoraj. Dlaczego TY .!: Nie będę gadał prawych tekstów typu "jest mega dużo cziterufff i bende sie z nimi rozprawiaU" po prostu podoba mi się gra. Można łączyć przyjemne z pożytecznym. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Jestem studentem i raz mam tego czasu okropnie dużo, a innym razem mało. Kontakt: gg 2795225(rzadko bywam), skype kepler47b, Steam Tytanowy Janusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 11 Listopada 2013 #90124 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 W końcu jakieś porządne podanie. Znajomość AMXX, chociaż się wie co to jest a nie pisze 7, nie znając podstawowych komend. Wiek oczywiście +, znajomość zombie też dobra. Jak najbardziej na tak, jednak poczekam na wypowiedzi innych graczy, aby też nie podejmować od razu decyzji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 11 Listopada 2013 #90128 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Jestem na Tak Ogarnięty,Miły i na pewno sobie poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 11 Listopada 2013 #90131 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 11 Listopada 2013 #90144 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Taki admin może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...