Gość Guest Napisano 13 Września 2013 #72632 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Witajcie. OD pewnego czasu staram się sprzedać moje gówienko i szukam czegoś większego na zmianę. Chciałbym usłyszeć wasze zdanie na temat tego motorku : http://otomoto.pl/honda-varadero-varadero-mozliwa-zamiana-M3795164.html + chciałbym usłyszeć może od was jakieś propozycje motorków. Takie jakie mnie interesują to są motorki szosowo-turystyczne które dadzą radę na szutrze jak i asfalcie. max moc musiałaby wynosić 11kW, silnik czterosuwowy oczywiście Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 4 Października 2013 #77687 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 Oj nie widziałem tego tematu wcześniej, a szkoda bo mogę powiedzieć bardzo dużo. Może zacznę od Varadero - dużo ludzi śmiało może ją pomylić z motocyklem o poj. 600 bo faktycznie jest takich gabarytów. Moc o ile dobrze pamiętam to 14km, nie polecam - szybko się znudzi. Ale spali ci do 5l przy bardzo agresywnej jeździe, co pewnie będzie częste bo trzeba go grzać do czerwonego pola żeby coś z niego wycisnąć. Jeżeli nie jesteś wysoki to śmiało mogę ci polecić Hondę CBR 125, mocy ma chyba 15km ale za to jest lżejsza i potrafi osiągać na prawdę ładne osiągi jak na 4t w tej pojemności. Jest też Yamaha YZF 125, też bodajże 15km, trochę wolniejsza od Hondy, ale droższa bo produkowana od 2007r. Z turystyków to Honda CBF 125 i Yamaha YBR 125, o których nie powiem ci za dużo bo nie interesowałem się tym. CBR i YZF to ścigacze, a ty chcesz coś co da radę po szutrze, ale uzupełnię to poniżej. Miałem podobny problem do twojego. Też szukałem motocykla do 11kw. Pewnie chcesz zrobić prawko A1. Jaki motocykl ja wybrałem? Żaden z tych powyżej.! Nie wiem jakie jest twoje nastawienie do jazdy, bo jeśli chcesz zapier***ać to odrzuć te motocykle wyżej. Pogadajmy o 2T. Jest sporo interesujących maszyn (NSR, MITO, RS, DT, TZR, TDR). Polecam ci Hondę NSR - świetna maszyna, którą posiadam od 2 lat. Silnik nie jest wyżyłowany, co przekłada się na mniej usterek i mniejsze spalanie (do 4,5-6l, dla porównania RS około 10l). To że nie wyżyłowany nie oznacza, że słaby - 28km rozpędza ten motocykl w 8s do setki Teraz dokończę temat jazdy po szutrze - mam słabość do takiej jazdy, jak mam kamyki pod kołami to tylko wchodzę na 7tys. obr. i strzał gazu. Zadymione, że aż miło. Tak - moim ścigaczem z gładkimi oponami Ale mam zamiar sprzedać, niby 28km, a też mi się szybko znudziło. http://tablica.pl/oferta/honda-nsr-125-a1-CID5-ID3HUJh.html tutaj link możesz sobie polookać Takim motorkiem spokojnie możesz jeździć na prawku A1, bo one fabrycznie były blokowane właśnie do 15km i większość ma w dowodzie właśnie taką wartość edit. jeszcze tylko dopiszę, że NSR również jest dosyć masywna z wyglądu, zdarzało mi się, że musiałem tłumaczyć gościowi, że to nie 6setka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi