ja sie tak nie bawie Napisano 30 Lipca 2013 #56671 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 Witam. W mojej opini aktualnie na serwerze został zaniedbany balans klas. Otóż znacznie mozniejsze są dwie klasy przedstawie je. Strzelec wsparcia : Cóż może i postać jest niewidzialna tylko gdy kuca, ale owa niewidoczność jest porównywalna do niewidoczności klasy premium. Okej on jest niewidzialny na kucaka to może nie byłoby problemu. Należy jednak pamiętać, że ninja jest niewidoczny tylko na nożu, a strzelec wsparcia? Jakąkolwiek broń weźmie jego widoczność pozostaje niezmienna. Dużo? Co tam ma jeszcze 1/4 z pompy z której i tak na bliski dystans siada po 100-300 dmg. propozycja: 1. Zmniejszyć znacznie niewidoczność lub 2. niewidoczność bez zmian ale tylko na nożu(ew. gdy za mocne osłabienie także niewidoczny na deaglu) Strzelec wyborowy : hmm czego on nie ma? Boicie się o amunicje? Spokojnie on ma nielimitowaną amunicje. Wraz mało? Żaden problem dajmy mu jeszcze dwie najlepsze bronie w grze m4 i ak. Chcesz więcej? Damy mu jeszcze hełm a co tam HS`y ostrzymują tylko słabi. Weźmy do tego beton i mamy invureability co runde. Do tego miejsca klasa jest akceptowalna jak dla mnie. Ale co tam. On widzi miny. Bo kto min nie widzi? Ułatwijmy to temu zabijace i je podświetlmy. Chcesz więcej? Spokojnie. Może polatac po mapie? 4 skoki ci to zagwarantują. Znalazło się także pare klas które moim zdaniem odstają od reszty. Po prostu są za słabe Duch generała : O ta klasa ma regeneracje hp super całe 3 hp na 2 sekundy. Teraz to jednak nie robi wrażenia gdyż inna darmowa postać(posiadająca dwie prawie rakiety i zwiększony dmg z galila) ma prawie 7 razy więcej. Propozycja : 1. Zwiększyć mu regenerację hp do 4/5/6 hp na sekundę lub 2. Dać mu zwiększone obrażenia z broni do tych przyjemnych 10 obrażeń. Przecież jakoś wroga zabić trzeba. Snajper : No dobra klasa ma za zadanie likwidować wszystkich z awp. O dali także zwiększone obrażenia. Szkoda tylko że dzięki wytrzymałości coniektóre postacie otrzymują po 70-150 obrażeń. Gra tą klasą nabiera sensu dopiero po około 30-40 lvlu gdy mamy już więcej inteligencji. Propozycja : 1.Zwiększyć bazowe obrażenia, i zmniejszyć przelicznik inteligencji na % obrażeń lub 2. dać mu 1/1 lub 1/2 z awp lub 3. Dać mu jakąkolwiek broń, która pomogła by mu da krótkim dystansie(ucieszyłoby nawet zwykłe mp5) lub 4. Daćmu mine/płapkę. Przecież prawdziwy snajper patrzy przed siebie, więc musi posiadać jakieś zabezpieczenie. Cichy zabójca : Klasa pomimo trzymania się dolnego poziomu zostałą jeszcze osłabiona. Mianowicie zostało odjęte 20 kondycji. Niby nic a cieszy. Propozycja : Dodać mu kondycji do poziomu 50-75 i myśle że spokojnie mógłby wykorzystać swoje zalety szybkiegu rashowania oraz robienia pleców. Skoczek : Postać niewiele odstająca, lecz zawsze można ją zawsze bardziej zbalansować. Posiada rakietę przez co opłaca się dawać w inteligencję, lecz gdy rakietę zużyjemy do 51 lvl nie mamy prawie nic co pomoże nam w walce. Owszem danie drugiej rakiety mogłoby się nie sprawdzić, gdyż postać byłaby za silna. Ale może zwiększyć Statystyki np. +5 inta, +5 hp, +10 wytrzmałość, +20/30 kondycja. Jeżeli nie to, można by także zwiększyć obrażenia skalowane z inteligencją. Nie mówię tutaj o zabójczych 15+inta lecz nawet i to 0 + Inteligencja co by (według moich informacji o przeliczniku 5 int = 1 DMG) + 24 obrażeń. Jeśli byłoby to za mocne zawsze można dać niezależne kilkanaście obrażeń (10/15) zależy czy wzmacniamy postać na początek czy na koniec. Sie trochę rozpisałem. Proszę jednak o to aby każdy wiedział, iż wyraziłem tutaj tylko MOJE zdanie i MOJĄ opinie. Jestem otwarty na krytykę i oczekuję co wy o tym sądzicie. Mam nadzieje że nie zamęczę was czytaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 30 Lipca 2013 #56679 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 Balans jest nie potrzebny klasy sa dobre takie jakie sa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 30 Lipca 2013 #56740 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 Zgadzam się tylko z propozycją dot. snajpera, cichego i wyborowego. Co do wyborowego: Aktualnie jest on lepszy niż klasy premium (czołgista, kapitan, cybersuit). 1/9 na oślepienie a wchodzi praktycznie co strzał. 4 skoki? PARANOJA! Czołgista(premium) ma 3! Bezlik? PARANOJA! Czołgista(premium) ma bezlik na znacznie słabszej broni. Gdy xm1014 wypadnie czołgiście praktycznie jest bezbronny. Hełm który zmniejsza HS'y? PARANOJA! To powinno być tylko w VIP'ie! Skoro żadna klasa nawet premium tego niema to dlaczego "super przesadzony" strzelec ma to mieć? A i jeszcze jedno: Gdy złapiemy platyny/zestaw pułkownika praktycznie niema nam równych. Udowodnił to już wiele razy dobrze wszystkim znany blantos który po nocach wbijał lvle a w dzień gdy wszedł wszyscy wychodzili bo gra z nim nie była żadną przyjemnością(250hp, +100 kondycji, hełm który praktycznie uniemożliwiał zabicie go HSem i zabójcze mp5 z zestawu pułkownika + oczywisty bezlik). To tyle ode mnie. Dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 30 Lipca 2013 #56744 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 Moim zdaniem niech zostanie tak jak jest Nic nie potrzeba zmieniac. Kazda klasa jest dobra tylko trzeba umiec nia grac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 30 Lipca 2013 #56767 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 Nie potrzebne dla mnie może być tak jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi