Gość Guest Napisano 12 Lutego 2012 #15466 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 REGULAMIN ADMINA!!! 1. Admin jest dla graczy i serwera - nigdy odwrotnie! 2. Admin musi uczestniczyć w życiu serwera, również poprzez przeglądanie i pisanie na forum. 3. Admin stara się nakręcać grę (np. za pomocą komunikacji głosowej w grze). Zachęcać do tego innych. 4. Admini dokumentują (dema, screenshoty, logi) wykroczenia graczy, którym należy się Ban na dłużej niż 30h 5. Admini mają obowiązek banować graczy, którzy reklamują serwery lub strony WWW permanentnie. 6. Głównym celem admina jest zaprowadzanie porządku na serwerze. Na drugim planie jest gra. Admin musi być stanowczy i konsekwentny. 7. Admin nie daje się wciągać w zbędne dyskusje w grze, o wszystkim dyskutujemy na forum. 8. Admin reaguje na wszelakie próby łamania regulaminu serwera. Nie dopuszcza do sytuacji, że na serwerze się bluzga lub wyzywa innych graczy. 9. Sposób reagowania na łamanie regulaminu jest zależny od sytuacji np:- AFK`ujących na respie kickujemy, bluzgatorów ostrzegamy albo banujemy (czasowo) w zależności od postawy gracza 10. Admin ma obowiązek zaglądać na forum do działu serwera. Nie będziemy specjalnie komunikować się z adminem by przekazywać mu jakieś niusy. Liczymy na współpracę i samodzielność. Niedoinformowany traci admina tak szybko jak go zyskał. 11. Admin jest odpowiedzialny za swoje działania przed graczami i pozostałymi adminami. Ma obowiązek ustosunkować się do złożonej na niego przez gracza skargi (na Forum). 12. Brak aktywności admina bez wcześniejszej informacji (ustalonego urlopu) będzie traktowane jako rezygnacja z pełnionych obowiązków. Admin musi być aktywny - musi grać na serwerze! Jeżeli jest jakiś powód dla którego nie może w danym okresie grać - ma obowiązek powiadomić o tym HeadAdmina. 13. Dla admina słowo HeadAdmina jest ostateczne. Oni rozstrzygają spory. 14. Każdy admin ma obowiązek zapoznać się z tym regulaminem, w pełni go przestrzegać oraz egzekwować przestrzeganie przez graczy regulaminu serwera! 15. Jeżeli na serwerze znajduje się inni admini to zmianę mapy (lub inną ważną zmianę) należy konsultować między sobą. [nie dotyczy H@] 16. Kategoryczny zakaz banowania adminów również zawieszonych w swych obowiązkach. Chcąc udowodnić winę adminowi nakręcamy demko lub robimy ss`y na własnym komputerze. Dowody przekazujemy H@ lub Super Adminom do rozstrzygnięcia. 17. Powody banów mają być jasne, zrozumiałe i proste, bez przekleństw i zbędnych dodatków np. ban za tekstury - powód: txt lub tekstury, obrażanie - powód: obrażanie lub obraza itp. itd. 18. Jak admin wpadnie w minę to nie znaczy że była w złym miejscu. 19. Admin nie ma prawa mieć ostrzeżeń na forum. Jeśli takie mu się przydaży ma obowiązek je odpracować w terminie nie dłuższym niż 24h. 20. Admin składając skargę na admina pisze w dziale adminów na swoim serwerze - łamanie tego = 2pkt warna na forum //Edit Dexi Delikatna zmiana kolorku i poprawa BBCodeZakaz kopiowania bez zgody autora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexi Napisano 13 Lutego 2012 #15561 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Zanim umieścisz następnym razem taki temat, to skonsultuj go z nami. Dział Regulamin wypełniają administratorzy. Aczkolwiek temat przydatny. Podklejam i zdejmuję Ci 10%. Administratorzy mają się do tego stosować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 8 Kwietnia 2013 #30091 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Regulamin wzbogacony o pkt. 17. Proszę z nim się zapoznać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Kwietnia 2013 #30314 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Kolejny pkt dodany do regulaminu admina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi