Milosnik Analny Napisano 5 Czerwca 2017 #453500 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 Witam Chialbym zaoferowac pare zmian w paru klasach poniewaz nie sa one wyrownane , to sa moje propozyje i napewno wiele osob sie ze mna zgodzi : 1.Szurmowiec -zamiast eliminiatora zamienic na ogranicznik poniewaz taki 20 lvl z platynami robi co chce z kazdym lvl. 2.Cybersuit - mozna by bylo zabrac zmiejszona widzialnosc poniewaz i tak jest za dobry za duze ma dmg a 1/15 siada bardzo czesto a na full int to nie ma startu do niego no chyba ze tylko kapitan. 3.Reaper - zmniejszyc dmg poniewaz na 40 lvl z full intem ta klasa bije po 60 z 1 pocisku a co mowa o nabojach do tego, ja mam 120 lvl a taki 30 reaper sciaga mnie na pare naboi. 4.Kapitan - za duzo wytrzymalosci , proponowalbym zmniejszyc o 20-40. 5.Konspirant - troche zmniejszyc dmg z m3 poniewaz na blisko kazda osoba w cialo schodzi na 1 strzala poniewaz dmg dochodzi nawet do 400 w cialo. 6.Zabujca - wedlug mnie ta klasa ma za duzo atutow w porownaniu do innych premek i proponowalbym zabrac ciche kroki auto bh i leczenie. 7.Duch Generala - zmniejszyc z 1/6 na 1/9/12 poniewaz gralem ta klasa i co 2 osobie zabitej zabieralem perk. 8.Admiral - zabrac 1 apteczke, i zmienic 1/3 awp poniewaz te 1/3 wchodzi prawie za kazdym razem . 9.Replikant - usunac ta klase albo ustawic ze repliki bede znikaly po 30 sec poniewaz sa zastawiane przejscia nie mozliwe zeby przejsc, bardzo czesto gracze blokuja innych stawiajac repliki w graczu. 10.Duch Kapitana - oslabic dmg duchow poniewaz na full int bije on ponad 160 a na dodatek ma dmg+int wiec raczej bym zabral te dmg+int. 11.Sanitariusz - zabrac 1 apteczke poniewaz 2 to bedzie za malo jak na klase premium bo dmg z famasa to jest straszne kapitana z 21 lvl ciezko jest zabic, i zmienic z 3 na 2 skoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ShaKaFaza Napisano 5 Czerwca 2017 #453510 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 1. Gdy to zrobią, klasę równie dobrze będzie można usunąć, gdyż ogranicznik skutecznie utrudnia trafienie 2. Z cybersuitem co można zrobić to ewentualnie zmniejszyć odrobine dmg z rakiet 3. Nigdy nie zauważyłem szczerze mówiąc, ja bym nic nie zmieniał 4. Również zostawił bym bez zmian 5. Te 400dmg to chyba jak jakiś krytyk siądzie 6. Tej klasy zbytnio nie znam to się nie wypowiem 7. Jak dla mnie 1/6 jest w porządku 8. 1/3 to 1/3, czasem wchodzi cały czas, czasem w ogóle 9. Z tym blokowaniem graczy to się zgadzam, trzeba coś z tym zrobić 10. Jest dobrze 11. Co do sanitariusza to już pisałem w osobnym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milosnik Analny Napisano 5 Czerwca 2017 Autor #453511 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 Tylko zwroc uwage na to ze szturmowiec to zwykla klasa a jedzie premki i nie ma problemu zeby zabic takiego sanitariusza wiec nie wiem czy ty sie wogole znasz na tym z tego co widze to nie wiec sie nie wypowiadaj na ten temat bo jak wiecej osob wejdzie to prawie kazdy sie zgodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endriu130622 Napisano 5 Czerwca 2017 #453515 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 1. Szturmowiec z eliminatorem i platynami praktycznie nie do zabicia. proponuje zmienić na ogranicznik 2. Cybersuit za duże dmg z rakiet i duża niewidzialność sprawia że ta klasa jest praktycznie nie do zabicia. 3. Za duże dmg 4. Kiedy ma full wytrzymalości jest praktyczne nie du ubicia. 5. Te dmg z m3 jest bardzo za duże ostatnio nim grałem i zabilem typa z bliska stałem metr od przeciwnika dostal za 500 dmg polecem. 6. leczenie powinno zostać usuniente i ciche kroki bo ta klasa jest również z byt op gdy ktos ma 60 lvl konspirantem to praktycznie nikt nie ma szans. 7. Uważam że ta klasa jest zbugowana. 8. Admiral klasa idealna odpalów powinna zostać usunieta. 9. Te repliki co 25 sec powinny się usuwać. 10. Za duże dmg z rakiet. 11. powinna zostac zabrana 1 apteczka i 3 skoki powinny zostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ShaKaFaza Napisano 5 Czerwca 2017 #453517 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 @Milosnik Analny Wcale nie twierdze że znam się jakoś wybitnie ale co do szturmowca to jestem pewien że zamienienie eliminatora na ogranicznik całkowicie by zepsuło tą klasę. Poza tym, nie gadaj głupot ze szturmowiec bez problemu zabija sanitariusza, jakby tak było na pewno nie zakładał bym nowego tematu o osłabienie jego apteczek. Pozatym powiem tak: wszystkie twoje przykłady że klasa jest zbyt op popierasz tylko zwortami typu "jak ma max inta..., jak ma platyny... itd. O to chodzi na cod modzie że gdy się wbija odpowiednio wysoki lvl klasa powinna być ponad dobra. A platyny jak to platyny, najlepszy perk, więc chyba nie ma co gadać, ze jak jakaś, obojętnie jaka klasa, je posiada to wynosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milosnik Analny Napisano 5 Czerwca 2017 Autor #453519 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 to dobra jak bedzie reset ty bierzesz szturmowca ja sanitariusza i jesli bedziesz mial przewage dwa razy wieksza oddemnie to w tedy szturmowiec bedzie usuniety ok ? bo tobie nie pasuje to ze ja tu wogole gram juz mam 4 nick i wam nie pasuje to kim gram kazda klasa premium ktora gralem tutaj zostala oslabiona . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ShaKaFaza Napisano 5 Czerwca 2017 #453521 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 No co ty ziom, nie odbieraj tak tego, ja nic do ciebie nie mam Chodzi po prostu aby troszkę osłabić tego sanitariusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PodajeHazloOkon Napisano 5 Czerwca 2017 #453526 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 1. Szturmowiec jest naprawdę za mocny jak na zwykłą klasę przy platynach zabja każdego jak chce nawet klasy których praktycznie nie widać 2. Cybersuite nawet jak dla mnie człowieka który gra tą klasą, czasami rakiety wchodzą jako 1/15 i jak dla mnie powinny zadawać po 100-110 dmg nie 130-140 niewidkę trochę zmniejszyć i będzie dobrze 3.Reaper jest naprawdę zbugowany bije po 50 bez platyn przy full inta nawet po 80 do tego wgrać mu gdzie może stawiać działka 4.Kapitan naprawdę ma za dużo wytrzymałości trochę zmniejszyć o jakieś 20 i będzie dobrze 5.Nie grałem m3 w konspi więc nie wypowiem się na ten temat ale dostawałem kilka razy z daleka po 80-90, przed chwilą z bliska dostałem za 525 osłabić mu dmg z m3 6.Na temat zabójcy to tyle że ma za dużo min i może się leczyć 7.Duch Generała zwykła klasa a ma 1/6? Cybersuite ma 1/15 więc osłabić ją 8.Admirał jak dla mnie powinien mieć jedną apteczkę 9.Z Replikami trzeba zrobić porządek bo za często ludzie źle je stawiają albo bugują że inni są przez nie zablokowani jak dla mnie klasa zupełnie niepotrzebna albo do porawienia te repliki 10.Duch Kapitana ma za dużo dmg z duchów jak dla mnie zmniejszyć do 100-120 11.Sanitariuszowi trzeba zabrać apteczkę i powinno być dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ShaKaFaza Napisano 5 Czerwca 2017 #453528 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 8 minut temu, PodajeHazloOkon napisał: 1. Szturmowiec jest naprawdę za mocny jak na zwykłą klasę przy platynach zabja każdego jak chce nawet klasy których praktycznie nie widać Dokładnie, jak ma platyny. Bez, już nie jest tak kolorowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun Sieci Born Napisano 5 Czerwca 2017 #453536 Opiekun Sieci Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Kapitan, zabójca, konspirant pewnie nie będzie tykany, bo te klasy są takie już od początku. Duch kapitana, admirał i cyber byli osłabiani, także ten pomysł ten odpada. Replikant bez sensu. Sanitatiusz jest neutralny,. Reaper przeszedł zmiany i jak dla mnie są one dobre. Jedyną słuszną zmianą może być ten szturmowiec, bo zdecydowanie jest za dobra ta klasa. Pozdrawiam @ShaKaFaza jak już tak płaczemy to byś zwrócił uwagę na grywalność innych zwykłych klas a szturmowca. Jest to nie do porównania. Tak samo mogę nazwać płaczem, bo temat również dotyczy klas, którymi gram. Także przestań myśleć o sobie i zostaw takie zbędne komentarze dla siebie. Edytowane 5 Czerwca 2017 przez breed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RYBSON Napisano 5 Czerwca 2017 #453565 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 Również jestem za zmiana szturmowca bo ta klasa jest zbyt mocna, na reapera przydało by się zmienić przelicznik inty na dmg jeśli jest taka możliwość bo na pułkach bije bardzo dużo. To chyba tyle reszta jest w porządku no może cyber tylko ta niewidka jest jeszcze ciut za duża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ShaKaFaza Napisano 5 Czerwca 2017 #453658 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 (edytowane) No bez przesady Panowie z tym szturmowcem. Jest dobrą klasą, owszem, nawet jedną z najlepszych ale nie trzeba go odrazu sprowadzać do stanu niegrywalności. W przypadku zamiany eliminatora na ogranicznik nikt nie będzie nią grał (kto w sumie nią gra oprócz mnie? ) . Jedyna słuszna opcja jak już tak "płaczecie" to będzie zmiana jej na premium. Btw. taka mocna klasa a nikt nią nie gra? Edytowane 5 Czerwca 2017 przez ShaKaFaza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ShaKaFaza Napisano 6 Czerwca 2017 #453735 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2017 Panie @BORN2KILL. , jakbyś nie zauważył to odniosłem sie kilka postów wyżej do wszystkich klas do których proponowane są zmiany. Fakt najbardziej bronie szturmowca bo nim gram, dziwne co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi