Skocz do zawartości

[ZAMKNIĘTY zabawy na JB


Reco

Rekomendowane odpowiedzi

 

1.Translator: Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Translatora". Następnie Simon podaje TT jakieś słowo po angielsku. Zadaniem TT jest przetłumaczenie tego słowa na język polski.

 

 

2.Radioaktywne spray'e: Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Radioaktywne spray`e. Potem na jakimś wyznaczonym obszarze (np. w klatce) wszyscy robią spray'e. Sprey'e muszą być od siebie troszkę oddalone. I na znak CT więźniowie biegają w różne strony z celownikiem skierowanym maksymalnie w górze. A gdy prowadzący powie "stop" wszyscy, którzy są na jakimkolwiek sprayu zostają zabici. Jeżeli nikt nie stanie to zabijamy tego kto jest najbliżej jakiegokolwiek sprey'a. Więzień może również zostać zabity za oszustwa takie jak:

 

-Patrzenie się na to gdzie biega.

 

-Przemieszczanie się po komendzie "stop".

 

-Kampienie w jednym miejscu.

 

-Wyjście spoza wyznaczonego obszaru.

 

 

3.Kawały/Maraton uśmiechu: Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Kawały/Maraton Uśmiechu. Zabawa polega na tym, że TT opowiada CT jakiś śmieszny kawał. Jeżeli prowadzącemu ten kawał się spodoba, przeżyjesz, jeżeli nie - to zginesz.

 

 

4.Nurek: Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w nurka". Zabawa polega na tym, że TT są obrócenie plecami do basenu, a prowadzący, rzuca do niego pustą broń. Potem TT wbiega do basenu, i osobą, która 1-sza wypłynie z bronią zwycięża.

 

 

5.Odwrotna reakcja: Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Odwrotną Reakcję". CT wydaje polecenia które TT muszą zrobić odwrotnie, jak mówi sama nazwa gry, np. CT mówi odwrotna reakcja podskocz TT kuca itd. Osoba, która źle wykona polecenie ginie !

 

 

6.Pary : Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Pary", wtedy TT mają bezruch lub totalny bezruch (nie do odwołania). Prowadzący mówi: Na mój strzał z deagla (lub innej broni) szukacie sobie pary. Osoba bez pary ginie. Zabawa jest na parzystą ilość TT !

 

 

7.Kamikadze : Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Kamikadze". Wtedy simon udostępnia więźniom kawałek mapy z którego można poskakać i zmniejszyć życie (HP) np. drabina, klatka. Osoba, która będzie miała najmniej HP zwycięża.

 

 

8.Światła : Zabawa polega na światłach. Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Światła" . Zabawa ma 3 kolory :

 

-Zielony - To oznacza dla więźniów , że mają biegać

 

-Pomarańczowy - To oznacza dla więźniów, że mają chodzić

 

-Czerwony - To oznacza dla więźniów , że mają totalny bezruch

 

Jeśli więzień usłyszy światełko czerwone , ma totalny bezruch , i tak dalej , jeżeli prowadzący nie da przed danym światłem słowa " Światło " to więźniowie wykonują tej czynności . Np . Prowadzący mówi Czerwone , to więźniowie nie wykonują tej czynności

 

 

9.Wojsko: Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w wojsko". Więźniowie mają obowiązek słuchać rozkazów Simon`a , który dzięki mowie wojskowej może nami manipulować i rozkazywać , takie rozkazy jak : Baczność , W tył zwrot . Osoby , które nie zrobią danego polecenia mogą zostać zabite przez prowadzącego , trzeba pamiętać , że prowadzący może używać różnych haków , więc trzeba bardzo dobrze słuchać, jak prowadzący mówi i kiedy zakończy zabawę !

 

 

10.Lustro: Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Lustro. Zabawa polega na lustrzanym odbiciu . Prowadzący rozpoczyna zabawę mówiąc: " Rozpoczynam zabawę w Lustro " . Więźniowie muszą robić identyczne ruchy czy także wyczyny , które on sam robi , jeżeli więźniowie nie zrobią identycznego ruchu co prowadzący , może zostać zabity , jeżeli więźniowie zrobią 5 identycznych ruchów co prowadzący , zostają przy życiu.

 

 

11.Mc Donald: Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Mc Donald". TT proponuje strażnikowi jedzenie. Wybiera obiad,kolacje lub śniadanie. Jeżeli strażnikowi spodoba się jedzenie zaproponowane przez TT, przeżywa.

 

 

12.Traktorki: Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Traktorki". TT dobierają się w pary. Jeden TT staje na drugą osobę z pary. Mają przejść wyznaczony odcinek trasy, nie spadając z siebie. Po upadku wracają na start.

 

 

13.Koziołki: Prowadzący rozpoczyna zabawe mówiąc: "Rozpoczynam zabawę w Koziołki". TT dobierają się w pary. Jeden TT staje za 2-gim TT z pary. Muszą przeskakiwać nad sobą.

 

 

14. 50 na 50: TT ustawia się w szeregu wewnątrz klatki a CT zadaje im pytanie i podaje 2 odpowiedzi i do każdej odpowiedzi

 

wyznacza kąt klatki i TT wybiera według nich słuszną odpowiedz poprzez udanie się do jednego z 2 kątów ci TT

 

którzy udadzą sie do zlego narożnika klatki zostają zabici.

 

 

15.Pytanie czy zadanie: Coś podobnego do zwykłego quiza, ale gdy TT podchodzi na spreya CT pyta się jego czy chce pytanie czy

 

zadanie.Jeżeli TT będzie chciał pytanie CT zadaje mu je.Pytając się go jaka chce kategorie wybierając z około

 

3 czy 2 kategorii np.sport, fizyka, matma.A TT wybiera jaką chce kategorie.Jeśli TT wybierze zadanie CT może

 

kazać mu zatańczyć, pokazać talent ,jeżeli to admina lub ktoś kto nie ma mute w TT zaśpiewać lub wybrać

 

innego TT z którym będzie próbował wygrać w ostatnią reakcje.CT zabija więźnia w ostatniej reakcji jeżeli

 

przegra z tym którego wybrał za konkurenta lecz jeżeli on wygra CT nie zabija konkurenta.

 

 

16.Grupowy quiz.

 

Najpierw CT dzieli TT na 2 Drużyny po 3 osoby

 

Drużyny ustalają kolejność w jakim będą występować jej członkowie.

 

Drużyny ustawiają się gęsiego za sobą, po czym CT pyta się jednej drużyny jaką kategorię wybierają (CT sam

 

wymyśla kategorie) np. Chemia czy Matma drużyna wspólnie ustala jaką kategorię chce.Ten TT który pierwszy

 

będzie stał w zespole(ustawienie gęsiego) odpowiada za drużynę(jej członkowie oczywiście mogą mu

 

pomagać).Jeżeli TT odpowie dobrze CT uderza w pierwszego TT ustawionego gęsiego z drużyny przeciwnej

 

zabierając mu około 50-60hp po czym TT idzie na koniec ''kolejki''.

 

Jeżeli TT odpowie źle to wtedy CT zabiera jemu 50-60hp,i idzie na koniec ''kolejki''

 

 

17.COD

 

Zabawa jest odpowiednia dla 4-6TT. Dzieli się ich na 2 drużyny. Jedna drużyna bierze broń i się chowa, a

 

druga drużyna bierze broń i atakuje tych schowanych.

 

 

18.Obrońcy krzyża

 

Najlepiej się w nią bawić jak jest 3-6 osób. Zabawa polega na tym że jedna osoba/guzik lub jaki kolwiek

 

przedmiot jest krzyżem. Więc wybiera się osoba/przedmiot na krzyż, i dzieli się TT na dwie drużyny. Jedna

 

drużyna broni krzyża, a druga atakuje go. Jeżeli obiekt/osoba<>krzyż zostanie zabity atakujący wygrywają, a

 

obrońców się zabija, a jeżeli obrońcy wygrają to wiadomo pozamiatane po atakujących.

 

 

19.Ciepło czy zimno?

 

1. Musi to być mała mapa np. jail_cross lub wyznaczone granice przez CT żeby TT nie szukało za długo.

 

2. CT chowa broń bez ammo gdzieś na mapie, a TT ma totalny bezruch w klatce patrząc się w tylną ścianę (tak

 

aby nie widziało jak CT chowa broń)

 

3. W zabawie może być różna ilość TT, ale 1broń na pewną ilość TT ja proponuję 1broń na 3TT.

 

4. Gdy CT schowa broń każdy TT musi jej szukać.

 

5. Jeżeli wszystkie bronie zostały znalezione to wygrywają ci co znaleźli broń jeżeli nie znaleźli broni

 

bania, ale TT może również wieczność szukać te bronie bo mogą być dobrze schowane w takim wypadku CT daję im

 

określoną ilość czasu na znalezienie, jeżeli się nie uda BANIA

 

 

20.MAFIA:

 

Gra polega na tym, że wybiera się obrońcę i mafię (robi to CT), wszyscy stoją w dużych odstępach od siebie

 

(najlepiej w celach w jakimś kącie). CT wybrało tych obrońców i mafię. Wtedy CT mówi :mafia budzi się, a

 

mafia wychodzi na SHIFCIE i wskazuje celę, w której mam zginąć człowiek. Obrońca zaś budzi się później i

 

wybiera osobę, którą ma obronić. Jeżeli trafi, ta osoba przeżyje, jeżeli nie, osoba wskazane przez mafię

 

ginie. Potem sa obrady miasta, kto jest mafią. Nominuje się 2-3 osoby i miasto robi głosowanie (robimy tak po

 

każdym zabójstwie przez mafię).

 

Gra została opisana "na sucho", można ją ulepszyć i takie tam.

 

 

21.Wyższe miejsce na mapie

 

Gdy jest min .2 TT i najlepiej żeby mapa była wysoka i na otwartej przestrzeni , mają 10 sekund albo tyle ile poda prowadzący na znalezienia jak najwyższego miejsca na mapie i wejście na niego ! Oczywiście kto po tym czasie będzie niżej zabijamy i nie mogą być w tym samym miejscu.

 

 

22.Piła

 

Simon daje słowo lub zdanie do napisania,kto napisze pierwszy poprawnie wedlug ct. Sajmon mowi ktora osoba

 

napisala dobrze i ma podskoczyc dajac znak simonowi gdzie znajduje sie dana osoba,gdy podkosczy ktos inny-

 

zabij.Osoba ktora napisala poprawnie wskazuje liczbe od 1 do 15*,1 to on ,a 2 to osoba po jego prawej itd.

 

(ZAWSZE LICZYMY W PRAWA STRONE WIEZNIA)

 

 

23.Państwa i Miasta

 

Ct mówi pierwsza reakcja podskocz . Kto pierwszy podskoczył mówi stop , a CT mowi alfabet. Na jakiej literce sie zaczyna , na tym piszemy państwo lub miasto. Jeżeli TT nie napisze do 5 sekund ma banie , jeżeli ktos pomyli miasto z państwem lub na odwrót rownież bania.

 

(jeżeli 2TT odpowie te samo państwo/miasto itp.. również buła).

 

 

24.Krwawe Dyktando

 

Polega na tym że CT mówi jakieś słowo, i kto pierwszy napiszę te dane słowo wygrywa reszta ginie.

 

 

25.Rzut Deaglem.

 

Zabawa polega na tym że TT dostaje deagla z 0ammo i musi nim rzucić(G) kto dalej wyrzuci broń z TT wygrywa i

 

wybiera osobe do zabicia lub CT zabija wszystkich oprócz niego.

 

Rada:

 

Gdy rzucasz celuj w ziemie i podskocz, dalej poleci.

 

 

26.Spreye

 

Jeżeli bawimy się w spreye to są 2 różne typy:

 

Kto wyżej i kto niżej

 

Kto wyzej:

 

CT mówi róbcie na tej ścianie spraye kto wyżej czyli kto zrobi wyżej spreya wygrywa i reszta ginie lub tt

 

wybiera osobe do zabicia.

 

Kto niżej:

 

CT mówi róbcie na tej ścianie spraye kto niżej czyli kto zrobi nizej spreya wygrywa i reszta ginie lub tt

 

wybiera osobe do zabicia.

 

Dodatkowo CT przy obu typach może sobie zażyczyć aby nie wchodzić na nic (czyli robimy spraye z ziemi) lub

 

żeby nie ucinało czyli spray musi być cały widoczny i nie może znajdować się w półowie na ścianie, a w

 

półowie na ziemi.

 

 

27.Dyktando

 

CT mówi "Rozpoczynamy zabawe w dyktando" jeżeli powie słowo do napisania to "Masło w czekoladzie." to piszemy

 

tak: "masło" ponieważ powiedział "słowo do napisania". Jeżeli CT powie "słowo lub słowa do napisania to Masło

 

w czekoladzie" to piszemy wszystko z małej czyli "masło w czekoladzie", a jeżeli powie "słowo lub zdanie do

 

napisania to Masło w czekoladzie" to piszemy normalnie czyli: "Masło w czekoladzie." i kto pierwszy napisze

 

ten wybiera osobe do zabicia, jeżeli CT powie "Słowo lub zdanie do napisania.... i po chwili powie hmm.." to

 

piszemy oczywiście hmmm....

 

 

28.Box

 

CT klika v 5 i TT się bije, może się bić z bronią chyba że CT zabroni broni/wychodzenia z klatki to nie

 

można. Box można zrobić od 2-6osób.

 

 

29.Quiz

 

Zabawa bardzo prosta polega na tym że dany TT występuje na spaya i wybiera kategorie (dowolną), a CT zadaje

 

mu pytanie do tej kategorii, chyba że nic nie wie na ten temat to ma prawo poprosić o inną kategorie.

 

 

30.Ostatnia reakcja

 

Trzeba ją zacząć, ale nie trzeba kończyć. Zabawa polega na tym że CT mówi Rozpoczynamy zabawe w ostatnią reakcje i mówi np.: ostatnia reakcja podskocz i kto ostatni podskoczy ma bułe.

 

 

31.Pierwsza reakcja

 

Trzeba zacząć i kończyć. Zabawa polega na tym że CT mówi zaczynamy zabawe w pierwszą reakcjie i np.: pierwsza reakcja podskocz i kto pierwszy podskoczy wybiera osobe do zabicia.

 

 

32.Mam talent

 

Gra polega na zaprezentowaniu przez gracza TT swojego talentu, który wyróżnia go wśród innych i bawi przy tym pozostałych. Jeżeli talent rozbawi, spodoba się CT to uczestnik zostaje przy życiu. W razie odwrotnej sytuacji gracz ginie.

 

 

33.Zabawa w sajmona.

 

Zaczynamy zabawe słowami: Sajmon mówi "Rozpoczynamy zabawe z sajmona" i wszystkie polecenia z początkiem słow sajmon mówi trzeba wykonać lub buła. Jeżeli sajmon nie wypowie słow sajmon mówi, a powie polecenie tego polecenia należy się nie słuchać/zignorować je. Zabawe kończymy słowami "Sajmon mówi kończymy zabawe w Sajmona"

 

 

34.Zabawa w kulki

 

CT mówi rozpoczynamy zabawę w kulki. Następnie mówi ile ma ammo. I wystrzeliwuje pewną ilość naboi. Po wystrzeleniu mówi ile mam teraz. I TT pisze TYLKO RAZ! kto będzie najbliżej wygrywa i wybiera osobę/y do zabicia.

 

 

35.Zabawa w obracanego

 

CT Rozpoczyna zabawę słowami "Rozpoczynamy zabawę w obracanego". I mówi np.: odwróćcie się do mnie tyłem i jak ktoś to robi wolno kulka w nogi. Mogą być komendy: Obróćcie się do mnie tyłem, przodem, o kąt .... (ile stopni) , bokiem itp.

 

 

36.Farmer

 

Gra polega na tym że kto pierwszy napisze słowo lub zdanie wypowiedziane przez CT jest Farmerem. Reszta jest krowami (mućkami) farmera , którzy chodzą za nim na kucaka (ctrl) CT mówi co farmer ma robić Np. Krówki idą sie za nim myć na basen i wtedy wymyśla się np.: jedna z krówek się utopiła i farmer wskazuję która wybrana krówka ginie. Potem np. krówki idą pojeść trawe (boisko, czy coś z trawą). Potem np. farmer je doi i CT zabija tą np.: która dała najmniej mleka itp. to już od was zależy co wam przyjdzie na myśl

 

 

37.Odmieniec

 

Gdy zostaje 3 TT piszą oni cyfry od 1 do 3 osoba która nie będzie miała pary, lub ostatnia napisze ginie.

 

 

38.Wyścig

 

TT musi przebiec trasę wyznaczoną przez CT (strażnik/klawisz) jak najszybciej , osoba która będzie ostatnia ginie. Można wyścig zrobić z autkami z labiryntem itp. zależy to już od waszej wyobraźni.

 

 

39. Mecz piłki nożnej.

 

Grają ze sobą 2 drużyny w których jest po tyle samo TT , mecz jest do danej ilości bramek (to już zależy od CT do ilu gramy) , drużyna przegrana ginie.

 

 

40.Taczki

 

dana ilość osób z TT dzielą się na dwie równe drużyny. Wszystkie osoby z dwóch drużyn kucają na siebie tworząc wieżę, i w tej pozycji dochodzą do wyznaczonego miejsca przez CT, jeśli ktoś spadnie z drugiego wracają na początek bądź zostaną zabici. (zależy od sajmona).

 

 

41.Zabawa w chowanego

 

CT daje pewien czas na schowanie się TT. Gdy ten dany czas minie CT szuka TT i zabija ich. Jednak pamiętajcie że ostatniego zostawiamy przy życiu gdyż ma życzenie.

 

 

42.Zabawa w Rambo

 

CT idzie się schować (wszyscy w jednej kampie/to samo miejsce). TT otwiera sobie cele i biegnie do Gun-Roomu (składzik z bronią). Biorą broń (CT mówi im gdzie się ukryło) i TT szukają ich i próbują zabić. Jednak pamiętaj podczas zabawy RAMBO OBOWIĄZUJĘ: ZAKAZ HE, KROWY oraz AWP. Podczas RAMBO nie można zwiedzać mapki itp. bo tylko przedłużasz grę.

 

 

43.Wieża

 

TT dzielą się na dwie równe grupy parzyste drużyny. Na strzał z deagl'a, TT wskakują na siebie tworząc wieże. Która drużyna będzie pierwsza zostaje przy życiu. Pamiętaj jednak że wszyscy muszą stać nie kucać itp.

 

 

44.Babajaga patrzy.

 

TT staje pod jakąś ścianą, a sajmon ustawia się gdzieś dalej od TT, ale tak żeby TT go widziało. Gdy sajmon się obróci i wypowie słowa Raz, Dwa, Trzy Babajaga patrzy (podczas tego TT biegnie), ale gdy sajmon się obróci wszyscy muszą mieć totalny bezruch bo inaczej buła. Kto pierwszy do biegnie do danego punktu wygrywa, reszta ginie.

 

 

45.Chusteczka Haftowana

 

Wszyscy więźniowie tworzą koło a CT śpiewa (dam tekst bo nie każdy go zna): Mam chusteczkę haftowaną co ma cztery rogi kogo kocham kogo lubię rzucę mu pod nogi, cię nie lubię, cię nie kocham, cię nie pocałuję, a chusteczkę haftowaną tobie podaruję. Po tych słowach CT wyrzuca deag'a bez ammo gdzieś w bok i TT biegnie kto pierwszy zdobędzie deagl wygrywa reszta ginie.

 

 

46.Przeciwna reakcja

 

CT wydaje polecenia które TT muszą zrobić odwrotnie, jak mówi sama nazwa gry, np. CT mówi przeciwna reakcja podskoczyć TT kuca/siada itp.

 

 

47.Rodzinka

 

A wiec tak żeby rozpocząć zabawę TT muszą być w szeregu przy ścianie, odwrócenie plecami do prowadzącego i mieć totalny bezruch mogą tylko podskoczyć jeśli tak powie sajmon. CT ( mówi zaczynamy zabawę/grę w rodzinkę zabawa polega na tym że prowadzący CT mówi np. "kto chce być tatą niech podskoczy", liczy 3 sekundy może powtórzyć : "no kto chce być tym tatą?" mimo ze juz 1 TT podskoczył wtedy ktoś pomyśli "a może jeszcze nikt nie podskoczył to ja podskoczę" i w sumie 2 podskoczyło,a ojciec jest tylko 1 wiec zabija sie wszystkich co podskoczyli. Tak samo w wypadku reszty rodziny, jeżeli TT (więzień) podskoczy na słowo 'Ciocia', bądź 'Dziadek', etc..etc. To można go zabić, wtedy mówimy że dane osoby nie żyją.

 

Rodzina składa się tylko z OJCA, MATKI, SYNA i CÓRKI!

 

 

48.Kolorki

 

Sajmon mówi żeby TT patrzało się na niego(aby nie kontaktowali się na u(say_team)) i aby mieli bezruch. Następnie sajmon mówi np.: kto myśli że ma żółty kolor niech podskoczy. Kto miał inny kolor niż żółty, a podskoczył bania, kto miał żółty kolor, a nie podskoczył bania, a kto był żółty i podskoczył zostaje przy życiu.

 

 

49.Skoki ze spadochronu (kto dalej)

 

Skoki ze spadochronu kto dalej polegają na tym że TT staję na czymś np.: nad gr (składzikiem broni) na jb_dust2_KKZ i skacze kto najdalej skoczy wygrywa reszta ginie.

 

 

50.Skoki ze spadochronu (na ocenę)

 

Polegają na tym że TT staję na odpowiednią wysokość i skacze np.: z czapką i jak spada się kręci można to różnie zrobić, ale to już zależy od wyobraźni TT.

 

 

51.You Can Dance (solówka)

 

Sajmon puszcza muzykę, a TT każdy po kolei tańczy CT ocenia w punktach od 1 do 5 kto będzie miał najwięcej punktów wygrywa, reszta ginie.

 

 

52.You Can Dance (grupowy)

 

Sajmon puszcza muzykę i dzieli TT na dwie-cztery równe grupy. Każda grupa musi się zgrać, aby taniec ładnie wyszedł. CT to ocenia od 1 do 5. Wygrana grupa przeżywa, a reszta ginie.

 

 

53.Color English

 

Zabawa bardzo łatwa. Najpierw zaczynamy zabawę słowami: Rozpoczynamy zabawę w color english, a następnie sajmon mówi Color English to np.: niebieski i wtedy gracze piszą po angielsku dany kolor. Kto pierwszy napisze wybiera osobę/y do zabicia.

 

 

54.Tłumacz

 

Sajmon zaczyna grę w tłumacza słowami: Rozpoczynamy zabawę/grę w tłumacza, a następnie mówi słowo lub zdanie do przetłumaczenia to np.: pies i wtedy TT musi przetłumaczyć dane słowo lub zdanie na język angielski.

 

 

55.Wojna

 

W zabawę najlepiej się bawić od 6. Sajmon rozkazuje wszystkim TT iść do Gun-Roomu (składzik z bronią) i mówi "Zakaz wychodzenia z gr aż do odwołania" . Prowadzący klika v 5 i macie box. Ostatni ma życzenie.

 

 

56.Ustawki

 

ct wyrzuca broń i ustawia się w ładnym rządku, tt robi to samo 2 kroki przed ct i na znak któregoś z ct zaczyna się walka na kosy. Oczywiście muszą być dobrane składy najlepiej 2 ct = 2 tt ( takie wyzwanie )

 

 

57.Sniper

 

Zabawa polega na tym ze CT wchodzi na najwyzszy punkt na mapie (na podworku tylko niektore mapy) z AWP i strzela na sygnal "zaczynamy" do TT ktore biega ciagle byle gdzie (na podworku), nie moze stac w miejscu i kampic bo zostanie slapniety. Ostatni ktory bedzie mial szczescie i przezyje dostaje zyczenie. CT strzela do pierwszego lepszego a nie do wybranych przez siebie TT

 

 

58.Zgadnij imię

 

Gra polega na zgadnieciu imienia wymyslonego i napisanego na say team wczesniej przez gracza CT.

 

W podpowiedzi musza znajdowac sie 3 losowe litery z imienia.

 

Np. Dariusz literki: s,a,r.

 

Nie moga wystepowac zdrobnienia i imienia.

 

Imie musi byc popularne, a nie wyjete ze "slownika"

 

Imie nie moze przekraczac 8 liter.

 

 

59.Kalambury

 

Prowadzący pisze na team sayu np. Słoń (o to mu chodzi) i przez mikro mówi... Jest to zwierze... Nie ma nosa, ma duże uszy... ten co odgadnie wybiera osobę do zabicia 

 

 

60.Lotto

 

CT podaje koledze na tsayu kombinacje 2lub3 liczb ten ktory pierwszy zgadnie kombinacje wygrywa.

 

 

61.Piłka ręczna

 

CT vs. TT 4 na 4

 

Jedna druzyna stoi w bramce, a jeden z drugiej druzyny rzuca smoke granata z polowy boiska 4 broniacych stara sie go zatrzymac (troche skacza jak pokemony) obronic jest ciezko, ale sie da

 

A rozgrywka jest naprawda fajna.

 

 

62. Scrabble

 

CT podaje dowolną literkę, a zadaniem TT jest napisać jak najdłuższy wyraz, zaczynający się na literę wskazaną przez strażnika i w wyznaczonym przez niego limicie czasowym (np. 10 sekund na napisanie wyrazu). Gracz TT, którego słowo będzie najdłuższe, wygrywa! 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...